Вплив новин на споживчий попит та адаптація компаній до змін: кейс IDS Aqua Service Підвищена тривожність суспільства, періодично посилена негативними новинами мають прямий вплив на рішення споживачів... АналітикаДосвід 28 Липень 2023 1306
Барбі-трафік на Allo.ua зріс утричі напередодні прем’єри фільму Національний маркетплейс Алло проаналізував, як клієнти відреагували на прем’єру фільму «Барбі» з Марго Роббі у... АналітикаНовини партнерів 27 Липень 2023 1014
Продажі ляльок Barbie в Епіцентрі зросли в 1,5 рази Прем’єра художнього фільму Barbie в Україні призвела до суттєвого збільшення попиту на товари всесвітньо відомого... АналітикаНовини партнерів 25 Липень 2023 1029
Знижки, персональний підхід та ротації. Як війна змінила співпрацю ТРЦ з орендарями Українська Рада Торгових Центрів зібрала коментарі представників українських торговельних центрів про те, як вони... АналітикаНовини 25 Липень 2023 967
Звіт про діяльність Асоціації рітейлерів України за II квартал 2023 року Підсумки роботи Асоціації рітейлерів України у ІI кварталі 2023 року в цифрах та графіках: які члени та партнери... АналітикаНовини 21 Липень 2023 1370
Мережа М’ясомаркет увійшла до п’ятірки лідерів серед food-рітейлерів України – дані GT Partners Ukraine Мережа магазинів кулінарних ідей М’ясомаркет, яку розвиває компанія МХП спільно з партнерами, входить у пʼятірку... АналітикаНовини партнерів 14 Липень 2023 1497
Як за рахунок технологій та досліджень зробити правильну онлайн-полицю і збільшити продажі в два рази. Кейс MasterZoo Директор напрямку e-commerce всеукраїнської мережі зоомаркетів MasterZoo Денис Рогачев разом з керівницею відділу досліджень... E-commerceАналітика 13 Липень 2023 1462
Майже на 100%: провідні торговельні мережі України за 16 місяців війни практично відновили довоєнну кількість діючих магазинів (інфографіка) Як показало щомісячне дослідження, яке регулярно проводиться серед членів Асоціації рітейлерів України з 21 березня 2022... RAU AnalyticsАналітика 12 Липень 2023 3352
Червоні лінії в комунікаціях брендів під час війни: якими їх бачать маркетинг-директори та споживачі? Спеціально до Українського маркетинг-форуму дослідницька компанія Gradus Research провела дослідження, аби дізнатися, як... АналітикаВійна з Росією 10 Липень 2023 1377
Клієнтська лояльність під час війни: які галузі стали викликати більше поваги, а які – навпаки Війна як така, зміна умов на ринку, релокація клієнтів та працівників, зміна поведінки споживачів — це далеко не повний... АналітикаНовини 4 Липень 2023 1548
По 1000 і більше: хто з українських рітейлерів досяг такої кількості торгових точок Нещодавно мережа мультимаркетів Аврора відкрила свій тисячний магазин, а в найближчі роки планує відкрити понад 2000... АналітикаНовини 3 Липень 2023 3539
Топ-20 рітейлерів в списку Forbes Ukraine “Next 250 перспективних компаній” Forbes Ukraine вперше презентував Next 250 — список 250 перспективних малих і середніх компаній. Майже кожна десята – 20 з 250-ти... АналітикаЕкономіка 30 Червень 2023 4363