Підсумки Чорної п’ятниці-2023 у Фокстрот: +65% у товарообігу, 72 товари в одному чеку та +1 мільйон для ЗСУ (інфографіка)

Підсумки Чорної п’ятниці-2023 у Фокстрот: +65% у товарообігу, 72 товари в одному чеку та +1 мільйон для ЗСУ (інфографіка)

27.11.2023 02:30
  3430
Дарія Осіїк

Омніканальний рітейлер Фокстрот підбив підсумки найочікуванішого розпродажу року та поділився цікавими фактами. Продажі у Black Friday у порівнянні з минулим роком зросли на 45% у штуках і на 65% у грошовому вимірі, трафік на сайт збільшився удвічі, а середній чек – на 41%.

Цьогоріч акція стартувала 20 листопада і вже за традицією останніх трьох років на ринку побутової та електронної техніки, і зокрема у Фокстрот, тривала тиждень –  до 27 листопада включно.

«Чорна п’ятниця-2023 була подовжена на тиждень не через локдауни, блекаути чи ворожі атаки країни-агресора, а з ініціативи бізнесів для ефективної роботи в ці дні. Завдяки цьому Фокстрот запропонував нашим клієнтам розширену матрицю товарів (ще більше, аніж у довоєнному 2021 році), порадував гарними знижками на них, задовольнив усі запити та забезпечив високий рівень сервісу», – прокоментував СЕО компанії Олексій Зозуля.

Він відзначив, що основною відмінністю Чорної п’ятниці у 2023 році можна вважати практично повне повернення за всіма параметрами до довоєнних 2020 і 2021 років. Споживачі чекали на знижки в усіх напрямках, моніторили сайт та відвідували магазини, скачували мобільний  додаток і залишали свої контакти, щоб під час розпродажу встигнути придбати давно запланований або й омріяний девайс собі в оселю.

«У порівнянні з минулим роком, коли покупці керувалися більше необхідністю покупки того чи іншого товару, актуального саме на момент покупки (минулорічна акція проходила під час віялових відключень світла), продажі в цю Чорну п’ятницю продемонстрували значне зростання традиційних для розпродажу груп товарів. Відтак, найбільший ріст показали товари із середнього та преміум-сегменту – в чотири рази відносно звичайного тижня. Тоді як дешевий сегмент зріс лише у два рази», – зазначив керівник Фокстрот.

Зокрема, телевізори повернули пальму першості в долі притаманного цьому періоду товарообігу компанії – приріст їх продажів склав +250%. Цьогоріч вони розділили лідерство з категорією вбудованої техніки та ігровими консолями. Товари з числа дрібної побутової техніки (кавомашини, пилосмоки, мультипічі) – також виросли у понад два рази та потрапили у топ-10 як у кількісному, так і в грошовому вимірі.

Категорія ноутбуків і смартфонів показала помірне зростання (150% і 90% відповідно), між тим, саме вони потрапили в топ-5 найбільш популярних товарів серед клієнтських запитів на foxtrot.ua. Це:

  1. Смартфон SAMSUNG Galaxy S21 FE 6/128 Gb Dual Sim Gray
  2. Ігрова приставка SONY PlayStation 5
  3. Ноутбук ACER Nitro 5 AN515-57-57ML
  4. Смартфон XIAOMI Redmi Note 12 Pro 8/256GB Graphite Gray
  5. Ноутбук ACER Nitro 5 AN515-57-5423 Shale Black

Як результат, товарообіг Фокстрот під час Black Friday зріс на 65% у грошовому і на 45% у кількісному вимірі у порівнянні з 2022 роком та додав +290% до попереднього тижня, трафік нас сайт виріс удвічі, а середній чек збільшився на 41% (відносно до минулого тижня). А найдовший чек за одну покупку вмістив у собі 72 одиниці товару.

12% від усіх чеків у магазинах оплачені через термінали на робочому місці продавців-консультантів без участі касира. А кількість транзакцій в онлайні зросла на понад 150 %. Утім, розподіл трафіку між мобільними та стаціонарними пристроями не зазнав суттєвих змін: мобайл – 79,3% desktop – 20,7%.

Варто відзначити про нетиповий цьогоріч розподіл роздрібних продажів у кількісному вираженні по дням: найбільшою за виторгом протягом тижня Чорної п’ятниці стала власне не п’ятниця, а неділя.

«Скрізь – від прифронтових міст до нових магазинів у ТРЦ ми побачили шалений відгук від покупців. Українці хочуть проживати нормальне життя, і їх в цьому не спинити. Ми у Фокстрот задоволені результатом! Дякуємо за це нашим покупцям і, безумовно, ЗСУ і силам ППО. І хоча Чорна п’ятниця для  ритейлерів – не про дохідність, а про задоволення  клієнтів, ми вирішили додати 1 млн до регулярної суми допомоги Силам оборони України», – додав Олексій Зозуля.

Наразі мережа Фокстрот є найбільшим омніканальним ритейлером побутової й електронної техніки в Україні: оперує 122 магазинами у 67 містах та обласних центрах України та сайтом foxtrot.ua. З початку повномасштабного вторгнення рф в Україну Фокстрот підсилив Сили оборони України технікою на майже 20,5 млн грн (сума до «чорноп’ятничного» мільйонного траншу Фокстрот).


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку