Дослідження JLL: у київських ТРЦ знижується вакантність і ростуть орендні ставки Максимальні орендні ставки досягли $815/кв. м/рік, а рівень вакантності знизився на 2,4% – до 9,7%. АналітикаДосвід та аналітика 24 Травень 2017 1254
Далекий Захід: реалії та перспективи рітейлу Ужгороду та Закарпатської області Сфера рітейлу в Закарпатті знаходиться на ранній стадії розвитку. Але потенціал регіону сумнівів не викликає, і вже у... АналітикаДержава 24 Травень 2017 3194
Аналітика Nielsen: Як розвивається український ринок безалкогольних напоїв Український ринок безалкогольних напоїв за останній рік зріс, цю категорію товару українці здебільшого купують в... АналітикаЕкономіка 23 Травень 2017 1728
GfK: у квітні споживчі настрої українців дещо погіршилися Після незначного падіння в березні, коли індекс споживчих настроїв погіршився на 0,7 п., у квітні споживчі настрої знову... АналітикаЕкономіка 23 Травень 2017 1129
Блискавична двадцятка: рейтинг кращих топ-менеджерів в рітейлі Керівники Fozzy Group, COMFY І Нова Лінія очолили рейтинг кращих топ-менеджерів серед рітейлерів. АналітикаНовини 22 Травень 2017 3961
Як український бізнес використовує інтернет-маркетинг: інструменти, метрики, бюджети (дослідження) Маркетингова агенція Promodo опублікувала дослідження, присвячене інтернет-маркетингу в Україні. E-commerceАналітика 22 Травень 2017 1728
Найбільші FMCG-мережі України по товарообігу в 2016 році У 2016 році рейтинг найбільших по товарообігу продуктових рітейлерів очолила мережа дискаунтерів АТБ, яка... АналітикаНовини 19 Травень 2017 2511
Як рітейлерам зберегти лояльність клієнтів в епоху міленіум Додаткова цінність, душевні розмови, соцмережі та інші інструменти, за допомогою яких українські рітейлери можуть... АналітикаМаркетинг 18 Травень 2017 1185
Холодна весна 2017: fashion-рітейлери втрачають продажі Обороти українських операторів модних брендів у поточному сезоні «весна-літо» рекордно низькі. Усьому виною холодна... АналітикаДосвід 18 Травень 2017 1010
Втрата контакту: хто з українських рітейлерів і скільки користувачів втратить після заборони соцмережі Порівняльний аналіз сторінок українського рітейлу і торгових центрів в соціальних мережах – хто втратить аудиторію,... E-commerceАналітика 17 Травень 2017 1649
За рахунок чого бренди встановлюють емоційний зв’язок з покупцями Емоційний зв’язок з брендами встановлюють більше 65% покупців. Більшість чоловіків емоційно прив’язані до брендів... АналітикаМаркетинг 15 Травень 2017 757
Найпопулярніші сайти UAnet у квітні: аудиторія онлайн-рітейлерів падає У квітні охоплення найбільших гравців e-commerce, що входять в топ-25 найпопулярніших сайтів UAnet, знизилося. E-commerceАналітика 11 Травень 2017 888