Торговий бум: магазини влаштували розпродажі раніше терміну Щоб залучити покупців торгові мережі почали розпродажі на два тижні раніше, ніж у минулому році. АналітикаНовини 26 Липень 2017 758
Дискаунтери змінюють світовий рітейл: як вижити класичним форматам За рахунок чого дискаунтери завойовують все більшу частку ринку і як класичним продуктовими магазинами встояти під їх... АналітикаМіжнародний досвід 21 Липень 2017 1424
Які дані збирає про покупців Сільпо та які висновки робить на їх основі Керівник програми “Власний рахунок” в Сільпо Андрій Бондарєв розповів про те, як торговельна мережа формує... АналітикаДосвід 20 Липень 2017 2603
Споживчі настрої українців досягли найвищого рівня за 2 роки – GfK У червні індекс споживчих настроїв склав 59,4, що на 1,4 пункти більше, ніж у травні цього року. АналітикаЕкономіка 17 Липень 2017 785
Дослідження Nielsen: як переконувати покупців набирати повні кошики Початок поточного року виявився для рітейлерів складним. Ціни знижувалися, споживчі переваги швидко змінювалися. У... АналітикаЕкономіка 11 Липень 2017 1477
Тенденції до зменшення: гіпер- і супермаркети втрачають частку ринку Ринкова частка супермаркетів і гіпермаркетів в усьому світі скорочується, в той час як сайти електронної комерції і... АналітикаНовини 10 Липень 2017 1337
Аналітика Nielsen: як росте український ринок побутової хімії Парфумерні магазини скорочують своє відставання в конкурентній боротьбі з гіпер- і супермаркетами за покупців... АналітикаЗвіти 10 Липень 2017 1653
Їжа по інтернету: як українські продуктові мережі розвивають онлайн-продажі Незважаючи на поки ще невеликі обсяги продажів в інтернеті, більшість найбільших продуктових рітейлерів України вже... E-commerceАналітика 6 Липень 2017 2257
Nielsen: П’ять причин, через які зростає український ринок FMCG Віталій Брик, директор зі стратегічного розвитку компанії Nielsen (Україна, Білорусь), в своїй колонці для видання Новое... АналітикаЕкономіка 6 Липень 2017 1560
Кінотеатр мрії: що хочуть українські кіномани (інфографіка) Яким повинен бути кінотеатр мрії, щоб задовольнити навіть найвимогливіших і балуваних любителів кінофільмів. АналітикаДосвід та аналітика 3 Липень 2017 1117
Що важливо для споживачів в e-mail-розсилках від брендів Після отримання листа користувачі в першу чергу звертають увагу на знижки і розпродажі, на другому місці – репутація... E-commerceАналітика 29 Червень 2017 567
Київський модний бутік увійшов у ТОП-10 найвпливовіших торгових точок світу До десятки найкращих увійшов рітейлер модного одягу та аксесуарів у Києві Asthik. АналітикаНовини 28 Червень 2017 908