Новини FMCG за квітень: Сільпо замість Фуршет, партнерство АТБ і Glovo, магазини-контейнери Billa в Австрії

Новини FMCG за квітень: Сільпо замість Фуршет, партнерство АТБ і Glovo, магазини-контейнери Billa в Австрії

30.04.2021 08:30
  3599
Костянтин Симоненко

У квітні Сільпо відкрив відразу 14 супермаркетів на місці Фуршет, АТБ запустив свою платіжну карту з Visa і партнерську доставку з Glovo, SPAR відкрив четвертий магазин в Рівному, а в Австрії Billa почала тестувати магазини-контейнери самообслуговування.

Цей матеріал доступний російською мовою

Сільпо відкрив за тиждень сім магазинів на місці колишніх супермаркетів Фуршет

Як повідомили RAU в компанії, з 9 по 16 квітня 2021 року в Києві та ще п’яти містах після косметичного ремонту відкриті перші Сільпо на місці колишніх маркетів Фуршет. До кінця квітня було відкрито вже 14 супермаркетів.

Першим на місці Фуршет відкрився магазин на вулиці Антоновича, 165. Площа його торгового залу 1200 кв. м. Ще два магазини відкрилися в містах Коростишів Житомирської області та Нетішин Хмельницької області. Перший з них площею 1033 кв. м розташований на вулиці Київська, 66, в ТЦ Фуршет, а другий – в ТРЦ ОТС на вул. Лісова, 1 Б. Його площа – 880 кв. м.

Ще чотири Сільпо відкрилися за адресами: Київ, Повітрофлотський проспект, 66 (площа – 1240 кв. м), Хмельницький, вул. Кам’янецька, 122 (площа – 1 447 кв. м), Малин, вул. Грушевського, 43 (площа – 720 кв. м), Прилуки, вул. Київська, 138 (площа – 1588 кв. м).

У найближчих планах компанії – впровадження послуги онлайн-замовлень у всіх нових магазинах, а також відкриття найбільшого Сільпо площею 10 000 кв. м в ТРЦ Respublika Park. Новий магазин буде більше нинішнього флагмана – в київському ТРЦ Blockbuster Mall. Супермаркет традиційно оформлять в унікальному дизайнерському концепті. Про це RAU повідомила компанія Colliers Україна – брокер ТРЦ Respublika Park.

Окремо варто згадати новий дизайнерський Сільпо в Одесі, який відкрився на початку квітня в ТРЦ FontanSky center за адресою Семафорний провулок, 4. Магазин площею 1997,8 кв. м оформлений в стилі Америки 50-х, коли були популярні заклади типу diner, що стали символом США тих років. Детальніше ознайомитися з інтер’єром супермаркету в стилі ретро-кафе можна тут.

Також 29 квітня у Вінниці на проспекті Юності, 18 в ТРЦ S) mall відкритий Сільпо в стилі піксель-арт. Це третій дизайнерський супермаркет мережі в місті, всього їх в Вінниці вже сім. У торговому залі площею 1170 кв. м реалізована гра-бродилка від гаю до моря через гори і скелі.

Fozzy Group, яка крім мережі Сільпо розвиває ще ряд проектів, в тому числі дискаунтери Thrash! Траш! запустила в квітні ще один такий магазин в м. Полонне Хмельницької області, за адресою вул. Академіка Герасимчука, 12.

КОЛО розвиває новий формат, а Еко-Лавка оновлює магазини

Мережа КОЛО продовжує покращувати свої торгові точки, зокрема, відкрила в столиці магазин в новому форматі. Він знаходиться за адресою вул. Метрологічна, 60.

Аналогічно діє і Еко-Лавка. Як повідомляє компанія на своїй сторінці в Facebook, в квітні з міркувань вдосконалення сервісу, розширення мережі постачальників і поновлення своїх магазинів, торгова точка в Житомирі змінила адресу. Тепер магазин знаходиться за адресою вул. Бердичівська, 55.

Нові М’ясомаркет в Чернігові і Кропивницькому

Як повідомляє компанія МХП, розвиваюча принципово новий формат сучасного магазину біля дому з найкращим асортиментом м’яса, нові точки відкрилися в Кропивницькому – вул. Велика Пермська, 58, і Чернігові по вул. Льотна, 4.

Крім широкого асортименту м’яса і м’ясних продуктів тут представлені бакалія, крупи, свіжі овочі і все, що знадобиться для сімейної вечері.

Ашан Україна впроваджує пакети з 100% переробленого пластику

Мережа переконана, що запуск пакетів з переробленого пластику – крок назустріч свідомому споживанню. Про це RAU повідомила прес-служба рітейлера. Придбання такого пакета істотно зменшує негативний вплив на навколишнє середовище, адже для його створення використовувався виключно наявний перероблений ресурс, а використання первинного пластику знижується.

Ашан вже пропонує багаторазові сумки-шоппери і крафтові паперові пакети на касах. Однак рітейлер прагне щоб більш екологічні упаковки були доступні абсолютно для кожного клієнта, тому ввів пакети з 100% переробленого пластику – їх вартість не відрізняється від звичайних пакетів. Пакет не вимагає особливих умов зберігання – після використання його можна знову передати на переробку і так до п’яти разів. Детальніше про це тут.

Novus відкрив 10-й супермаркет в рамках реформатів мережі Billa

У квітні три тижні поспіль на мапі київського регіону з’являються оновлені магазини Novus після ребрендингу. Дев’ятий супермаркет в рамках реформатів Billa відкрився в Дніпровському районі столиці на вул. Будівельників, 40, а десятий – ювілейний – у Вишгороді на просп. Івана Мазепи, 1.

Магазин в Києві займає площу 1100 кв. м, а у Вишгороді – 850 кв. м. Детальніше про це можна прочитати тут. А стартувала реновація в квітні з відкриття магазину на вул. Нижній Вал, 17/8 на київському Подолі. Магазин у форматі “Експрес” площею 500 кв. м. став сьомим за рахунком в рамках реформату Billa. Ребрендинг всіх 35-ти магазинів Billa компанія Novus планує завершити до кінця цього року.

Крім того, мережа Novus відкрила п’ятий магазин бренду Мі Маркет. До кінця року планують запустити ще 15 об’єктів. Новий магазин суббренда однієї з провідних продуктових мереж України буде розташований під Києвом – в селі Софіївська Борщагівка, на вул. Щаслива, 52.

24 квітня відкрився шостий Мі Маркет в ЖК «Місто квітів» на вул. Тираспольська, 54. Як повідомляють в компанії, магазини будуть працювати в форматі «smart». Це компактний магазин біля дому, в якому знайдеться все необхідне для щоденних потреб. Компанія продовжує активне масштабування мережі. Планується відкрити більше 20-ти Мі Маркет в 2021 році.

Billa відкриває в Австрії магазини – контейнери самообслуговування

Після виходу з України рітейлер став розвивати в Австрії контейнерні магазини без касирів і продавців. Перші Billa Regional Boxes почали працювати 1 квітня 2021 року в містах Бальдрамсдорф, Делл, Флаттах і Мерч, в яких не було стандартних роздрібних магазинів Billa. Площа такої торговельної точки становить всього 11 кв. м.

Згідно з повідомленням REWE-Group, магазини-контейнери Billa – це в першу чергу майданчики для продуктів від місцевих постачальників, де представлені товари повсякденного попиту (близько 200 SKU).

Режим роботи міні-магазинів збігається з традиційними годинами роботи супермаркетів мережі. Детальніше про це можна прочитати тут.

АТБ запустив свою платіжну картку і доставку

Корпорація АТБ спільно з Райффайзен Банк Аваль і Visa запустила кобренд-проект власної платіжної картки – АТБ-Pay. Карта АТБ-Pay дає всі переваги банківської картки Visa Gold і не містить комісій за здійснення будь-яких транзакцій: поповнення в терміналах магазинів АТБ, зняття готівки в банкоматах будь-якого банку України, переказу коштів з карт будь-яких банків.

Але найголовніше, що карта АТБ-Pay дає ексклюзивне право отримати суттєві додаткові знижки на більш ніж 500 акційних товарів у торговій мережі АТБ і право участі у величезній кількості розіграшів призів і подарунків від постачальників і партнерів компанії. З 6 квітня, оформити карту можна в магазинах АТБ міста Запоріжжя та в будь-якому відділенні Райффайзен Банк Аваль Україна.

Крім того, АТБ запустив партнерську доставку з сервісом кур’єрської доставки Glovo. Послуга доступна в усіх 28-ми містах присутності Glovo, а пізніше буде також автоматично доступна у всіх нових локаціях.

VolWest Group відкрила в квітні один SPAR і два магазини Наш Край

Власний магазин SPAR став четвертим в місті Рівне, а торгові точки Наш Край були відкриті по франшизі у Волинській і Вінницькій областях. Як повідомили RAU в компанії VolWest Group, що розвиває обидві торгові мережі, в першій половині квітня відкрився вже четвертий за рахунком магазин SPAR в Рівному. Це власна торгова точка рітейлера, яка знаходиться за адресою вул. Чорновола, 60. Площа магазину складає 157 кв. м, що відповідає формату “магазин біля дому”.

Крім того, в квітні були відкриті відразу два магазини мережі Наш Край в форматі «експрес», на умовах франчайзингу в Волинській (Луцьк) та Вінницькій (смт Вороновиця) областях.

У Луцьку магазин «Наш Край Експрес» площею 40 кв. м з однією касою відкрився за адресою вул. Рівненська, 113/1. В смт Вороновиця Наш Край працює за адресою вул. Козацький Шлях, 43. Площа торгового закладу становить 155 кв. м.

Також в нових магазинах Наш Край діє програма лояльності DRUZI, що дозволяє покупцям відслідковувати накопичені і витрачені бонуси, і економити на наступних покупках, бачити історію покупок і отримувати персональні пропозиції.

Мережа супермаркетів Фреш запустила оновлення своїх магазинів

Так 15 квітня в Херсоні після масштабної реконструкції відкрився супермаркет Фреш площею 1600 кв. м, який розташований на вул. Кулика, 114 Ж. Саме з цього супермаркету в 2021 році мережа започаткувала етап змін і перетворень, які згодом пройдуть і в інших магазинах.

У торговій точці оновили дизайн, технологічне обладнання і відкрили власну піцерію. Як повідомляють в компанії, акцент в новому форматі зроблений на якості обслуговування, ергономічності інтер’єру і широкому виборі свіжих продуктів.

Так, категорія «fresh» збільшилася майже в два рази, суттєво зріс вибір свіжого м’яса, риби, овочів і фруктів.

Ще однією новинкою стали п’ять кас самообслуговування з інтуїтивним меню і голосовими підказками. Покупців також обслуговує вісім звичайних і одна експрес-каса.

Епіцентр відкрив інноваційний Food Market з власним фуд-кортом

У торговельному центрі Епіцентр на вул. Берковецька, 6 В, відкрився продуктовий магазин Food Market площею 3000 кв. м з власним фудкортом у форматі eat&go. Зона ресторанів розрахована на 106 посадкових місць.

В період дії карантину об’єкт буде працювати в форматі «на винос». У новому Food Market представлені три види кухонь – італійська, іспанська та японська. Також для відвідувачів працюватимуть власні кондитерська, пекарня повного циклу, енотека з колекцією вин з усіх куточків світу, а також сироварня, зона м’ясопродуктів власного виробництва. Крім кулінарії, в маркеті зроблений акцент на фреш-зону, в якій представлені свіжа риба, м’ясо, овочі, і широкий асортимент продуктів здорового харчування.

Розробка концепції та дизайну здійснювалася фахівцями напрямку ексклюзивних концептів і розвитку НЕКТАР компанії Епіцентр, без залучення зовнішніх підрядних організацій.

«Головна наша ідея, яка лягла в основу концепції нового Food Market – до нас покупець приходить не за продуктами, а за готовою їжею», – прокоментував керівник проекту Food Market мережі Епіцентр Олег Шкаровський.

Детальніше розглянути як виглядає новий інноваційний Food Market можна тут.

Читайте також –

Новини FMCG за березень: нові SPAR, третій Мі Маркет в Києві, розширення мережі М’ясомаркет


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку