
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Чим особливий ресторан SHO, якому скоро виповнюється рік, чому The Cake – це кондитерська мрія, а також які нові страви і новий проект можна очікувати від власників ресторанів з приставкою The.
Цей текст доступний також російською мовою
Співвласник SHO, The Burger, The Bar, The Cake і The Burger Mexico Валерій Созановський і директор з маркетингу цих закладів Аня Юсевич про бізнес, вихід Burger King в Україну та нові проекти мережі.
– Кілька місяців тому в ЗМІ з’явилася інформація про те, що один з власників мережі Дмитро Заходякін продав свою частину компанії і вийшов з бізнесу. З чим це пов’язано? Хто купив його частку?
Валерій Созановський: Дмитро був керуючим партнером, але ніколи не був одноосібним власником. Власником всіх проектів завжди була одна і та ж людина. Так що купити бізнес сам у себе, як ви розумієте, він не міг. Він досить непублічна людина і має ще іншого роду бізнеси. Ресторани – це один з напрямків його діяльності. Але на даний момент управляє він всім сам.
– У вашій мережі багато концептуальних об’єктів. Які заклади до неї входять і скільки їх усього сьогодні по Україні?
В. С.: The Cake, The Burger, The Bar, The Burger Mexico, SHO – це заклади однієї компанії. Також зараз ми будуємо The Butchers – ресторан – стейк-хаус з м’ясної лавкою.
– На відміну від інших закладів, де так чи інакше представлені м’ясні страви, The Cake – це кондитерська. В чому її особливість і навіщо відкривали?
Аня Юсевич: The Cake – наша кондитерська мрія, починаючи від інтер’єру і закінчуючи самим продуктом, який ми пропонуємо гостям. The Cake одним з перших зародив у Києві традицію сніданків цілий день. Фаундером був Валерій Созановський, який особисто контролює всі процеси і наповнення меню.
– Що воно включає?
А. Ю.: Основа, звичайно ж, сніданки: бананова запіканка, панкейки, ліниві вареники, яйця по-бенедиктинськи з телячими щічками. Друга складова – пул healthy-страв, таких як пудинги з насінням чіа, зелений сніданок і салати з кіноа і креветками. The Cake дуже люблять діти – у нас досить часто проходять дитячі дні народження. Так само готуємо торти на замовлення.
– The Cake – останній ваш проект?
В. С.: Ні. The Cake вже майже п’ять років. Останній проект – це SHO. Ресторан української кухні, який знаходиться на вулиці Мечникова. Його площа 1200 кв. м – це найбільший в Києві ресторан української кухні. Відкритий він 8 квітня 2018 року і зовсім скоро йому буде рік.
– Розглядали можливість розширювати горизонти і вийти на зарубіжний ринок? Чи може зробити це з франшизою?
В. С.: Такі пропозиції не раз були по СНД і в Україні. Але якість франшизи досить складно контролювати, тому ми більше схиляємося до консалтингу.
– Який середній термін окупності закладу в столиці, в регіонах?
В. С.: В середньому – близько трьох років. Впливає на це дуже багато факторів, в тому числі і ситуація в країні.
– З якими саме труднощами на українському ринку компанія стикається?
В. С.: Перша і найголовніша – це люди. Дуже мало професіоналів. І чим більше компанія, тим складніше зібрати команду.
– Хто зараз відповідає за креативну складову, розробляє концепти закладів?
А. Ю.: Що стосується нових концептів, то за ними стоїть вся наша команда і власники.
– Що вас надихає, як фахівця?
А. Ю.: Сучасне мистецтво і, звичайно ж, подорожі. Нещодавно повернулася з виставки Maison Object, яка проходила в Парижі. Там було все, пов’язане з дизайном – від посуду і поліграфії до сувенірів і величезних павільйонів з готовими інтер’єрами.
– Який з проектів ваш улюблений?
А. Ю.: Мені складно виділити якийсь один. Але ймовірно – це SHO. Тут продумані абсолютно всі деталі. Наприклад, більшість посуду, який ми використовуємо, це виключно ручна робота і авторська ідея. Банки з помідорами розписані кожна вручну, як і всі інші деталі: пакети, візитки і навіть коробки під пельмені і вареники з собою. У SHO є величезна зона і відкрита кухня для майстер-класів, де можна самостійно готувати під керівництвом нашого шеф-кухаря. Нещодавно Ваня Дорн так відзначав у нас свій день народження – зібрав всю свою сім’ю, друзів і частину колективу, і вони все ліпили пельмені за рецептом його мами, а потім їли.
– Що по-вашому заважає сьогодні Starbucks або Burger King вийти на український ринок? Важко було б з ними конкурувати за клієнта?
В. С.: Скажу вам по секрету, Burger King скоро вже буде в Україні. Зараз ходять чутки про продаж прав для України. А ось Starbucks чекає стабільної ситуації в Україні і великого вливання капіталу.
– Чим сьогодні можна здивувати відвідувача?
В. С.: Все просто: завжди радувати стабільною якістю їжі, сервісом і атмосферою. Адже головне – вміти створити емоції у гостей.
– Які нові страви у ваших закладах можна чекати цього року?
В. С.: У нас завжди є в меню щось нове і сезонне. Наприклад, нові страви в меню SHO – це томлена шия ягняти і вафельні трубочки зі згущеним молоком. Наша фішка в тому, що ми постійно експериментуємо. А надихаємося на такі експерименти під час подорожей у різні країни, де і пробуємо нові страви, спостерігаючи за розвитком світових трендів.
– Чи можна чекати від вас в найближчому майбутньому нові проекти?
В. С.: До кінця року здивуємо великим історичним проектом, пов’язаним з вином.
Читайте також –
Геннадій Медведєв, Star Burger: Ми готові відкривати по 10-12 ресторанів на рік