Чистий прибуток мережі EVA в I півріччі зріс на 85% і перевищив173 млн грн

Чистий прибуток мережі EVA в I півріччі зріс на 85% і перевищив173 млн грн

31.07.2018 08:05
  449
Виктор Нагорский

Найбільша в Україні мережа drogerie-магазинів EVA в січні-червні 2018 року отримала 173,4 млн грн чистого прибутку, що на 85% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Такі дані містяться в фінзвіті компанії РУШ (Дніпро), що розвиває мережу парфумерно-косметичних магазинів ЕVA. Згідно з документом, дохід рітейлера від реалізації продукції за звітний період збільшився в 1,5 рази – до 4,3 млрд грн.

Також повідомляється, що валовий прибуток компанії в першому півріччі зріс на 47%, перевищивши позначку в 1 млрд грн. Операційний прибуток збільшився на 69%, до 251,3 млн грн. Відзначимо, що за перше півріччя мережа EVA відкрила 100 нових магазинівподолавши позначку в 700 торгових об’єктів. Співвласник торгової мережі Руслан Шостак, коментуючи плани компанії на найближчі п’ять років, зазначав, що рітейлер має намір щорічно відкривати по 150-200 нових магазинів, а також активно розвивати власні торгові марки. «Зараз їх показник в товарообігу близько 30%, плануємо довести протягом декількох років до 40%. Ще один пріоритет на найближчі кілька років – e-commerce», – стверджував бізнесмен.

Довідка. Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів з великим асортиментом товарів для жінок, яка пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, товари для догляду за будинком і дитячі товари.

EVA налічує понад 700 магазинів по всій території України (станом на 30.06.2018), в магазинах представлено більше 30 000 асортиментних позицій, 37 власних торгових марок, штат співробітників компанії – більше 8 000 чоловік. У 2017 році мережа отримала 243,5 млн грн чистого прибутку, що на 15,3% більше, ніж роком раніше. Чистий дохід EVA від реалізації продукції в 2017 році становив понад 6,6 млрд грн, що на 36,3% більше, ніж в 2016 році.

Читайте також –

Анна Грішина, EVA: Customer Experience Management дозволяє знати про клієнта більше конкурентів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку