Андрій Свірський, GfK: Український ринок іграшок у 2021 році збільшиться на 16% і сягне 17,5 млрд гривень

Андрій Свірський, GfK: Український ринок іграшок у 2021 році збільшиться на 16% і сягне 17,5 млрд гривень

26.11.2021 08:30
  643
Володимир Тиравський

Середні ціни на іграшки в Україні виросли на 13% і вони надалі будуть зростати через подорожчання сировини й доставки.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Українська асоціація індустрії іграшок нещодавно провела щорічну бізнес-конференцію «Ринок іграшок в Україні. Стагнуємо чи злітаємо?», яка об’єднала 120 учасників ринку. Гравці ринку іграшок зібрались разом, щоб почути один одного, обмінятись інформацією та новими ідеями, розібрати круті кейси, аби вчасно реагувати на нові глобальні та локальні виклики. Андрій Свірський, керівник відділу досліджень непродовольчих товарів GfK, у своїй презентації спрогнозував фінансові та кількісні обсяги ринку іграшок в Україні за підсумками 2021 року, розповів, які іграшки є найпопулярнішими в нашій країні та пояснив, чому ціни на іграшки будуть надалі зростати. RAU пропонує ознайомитись із головними тезами його презентації.

Фінансові та кількісні обсяги ринку іграшок в Україні

Фінансові обсяги ринку іграшок в Україні за підсумками 2021 року, згідно з нашими прогнозами, складуть 16,5-17,5 млрд грн і вони збільшаться на 16%.

Зокрема, за 9 місяців 2021 року, кількісні обсяги ринку іграшок в Україні, збільшились на 6%, а фінансові обсяги на 21%.

Ціни на іграшки в Україні

Середні ціни на іграшки в Україні виросли на 13%. Особливо подорожчали ляльки та іграшки для немовлят і дітей дошкільного віку:

Ціни на іграшки і надалі зростатимуть, зважаючи на подорожчання сировини і доставки.

Лідери продаж

Серед сегментів ринку іграшок, найбільше виросли за обсягами продажам: ляльки-сюрпризи (+210%), великі ляльки (+145%), fashion-ляльки (+54%), будівельні набори (+38%), маленькі конструктори (+51%), машинки на батарейках (+41%), автомобілі-самоскиди (+33%), міні-модельки (+28%), набори для немовлят (+67%), звукові іграшки для немовлят (+66%) та інші іграшки (+64%).

Ляльки

Зокрема, у сегменті ляльок найпопулярнішими в Україні є наступні категорії товарів:

Ляльки-сюрпризи (з фінансовими обсягами ринку у 10,4 млн грн, кількісними обсягами ринку у 24 700 шт. та середньою ціною у 420 грн).

Ляльки-немовлята (1,65 млн грн, 1100 шт. та середньою ціною у 1523 грн).

Ляльки з аксесурами (1,64 млн грн, 4100 шт. та середньою ціною у 400 грн).

Ляльки-модниці (1,36 млн грн, 1700 шт. та середньою ціною у 801 грн).

Ляльки-модниці із сюрпризом (1,34 млн грн, 1680 шт. та середньою ціною у 799 грн).

 

Конструктори

У сегменті конструкторів найпопулярнішими в Україні є наступні категорії товарів:

Паровоз від Lego (з фінансовими обсягами ринку у 3,3 млн грн, кількісними обсягами ринку у 2060 шт. та середньою ціною у 1604 грн).

Модульний ігровий будинок від Lego (2,2 млн грн, 1300 шт. та середньою ціною у 1672 грн).

Автомобіль-конструктор від Lego (2,09 млн грн, 3600 шт. та середньою ціною у 576 грн).

Машинки

У сегменті машинок найпопулярнішими в Україні є наступні категорії товарів:

Набір Hot Wheels Cars (з фінансовими обсягами ринку у 13,3 млн грн, кількісними обсягами ринку у 166 500 шт. та середньою ціною у 62 грн).

Позашляховик Hot Wheels Monster Trucks (5,8 млн грн, 50 400 шт. та середньою ціною у 116 грн).

Портативний автотрек Hot Wheels Double Loop Dash (1,4 млн грн, 1080 шт. та середньою ціною у 1363 грн).

Іграшки для немовлят і дітей дошкільного віку

У сегменті іграшок для немовлят і дітей дошкільного віку найпопулярнішими в Україні є наступні категорії товарів:

Іграшка «Ноїв ковчег» (з фінансовими обсягами ринку у 2,4 млн грн, кількісними обсягами ринку у 2600 шт. та середньою ціною у 946 грн).

Іграшка-дракон (884 000 грн, 4030 шт. та середньою ціною у 219 грн).

Тактильні м’ячики (856 000 грн, 3100 шт. та середньою ціною у 272 грн).

Іграшка «Патруль цуценят на вертольоті» (844 000 грн, 1700 шт. та середньою ціною у 476 грн).

 

Іграшка «Патруль цуценят з бульдозером» (684 000 грн, 1400 шт. та середньою ціною у 477 грн).

Феномен на ринку іграшок в Україні

Бум на ринку іграшок в Україні навесні 2021 року викликала Pop-it – це кнопкова антистрес-іграшка, яка являє собою гумову чи силіконову іграшку з півсферами для натискання, при якому видається клацаючий звук.

Важливу роль у популярності Pop-it зіграли соціальні мережі: діти й підлітки почали помічати нову іграшку у популярних блогерів у TikTok та Instagram.

Читайте також – 

Велика гра: ринок іграшок України в 2020 році в цифрах, фактах і графіках


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку