Персоналії

Дарія Бахматова, Art Nation Loyalty: Чому українським рітейлерам варто перейти до стратегії довготривалого партнерства з виробниками та які інструменти ефективні для просування ВТМ

Дарія Бахматова, Art Nation Loyalty: Чому українським рітейлерам варто перейти до стратегії довготривалого партнерства з виробниками та які інструменти ефективні для просування ВТМ

Продакт-менеджер компанії, яка розробляє гейміфіковані акції з лояльності для рітейлерів, розповідає про світові та...
time icon  
  2765
Анна Толмачова, Metro Україна: Будуємо таку систему, щоб людину не потрібно було утримувати, а вона сама хотіла залишитися

Анна Толмачова, Metro Україна: Будуємо таку систему, щоб людину не потрібно було утримувати, а вона сама хотіла залишитися

Війна в Україні принесла нову хвилю турбулентності для рітейлу. Насамперед галузь зіткнулася з нестачею кадрів на...
time icon  
  9000