Кадрові зміни вересня: Auchan Україна, МХП, Promodo, Родинна ковбаска, ТРЦ Dream та ТРЦ Blockbuster Mall

Кадрові зміни вересня: Auchan Україна, МХП, Promodo, Родинна ковбаска, ТРЦ Dream та ТРЦ Blockbuster Mall

12.10.2023 11:00
  4791
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останній місяць на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.

Auchan Україна

Компанія розширила напрямок та розділила дирекцію з продажів між двома спеціалістами. До цього дирекцію із продажів Auchan Україна очолювала Марта Труш, яку, нагадаємо, призначили на посаду СЕО у березні цього року.

Як повідомили RAU в прес-службі мережі, відтепер в Auchan Україна працює двоє регіональних директорів з продажів: Айк Манукян та Сергій Федоровічев.

“Ми – мультиформатний рітейлер і наша стратегічна амбіція – бути фіджитальним лідером в Україні. Задля того, щоб поглиблено працювати водночас над розвитком фізичних точок, а також урізноманітнювати клієнтський досвід і clients journeys, ми прийняли рішення розподілити задачі дирекції з продажів між двома спеціалістами, – коментує призначення СЕО компанії Марта Труш.  – Підсилюємо операційну діяльність в магазинах: робота з асортиментом, імплантаціями, власними марками. А також, фокусуючись на омніканальності нашого клієнта, плануємо розвивати нові послуги і додаткові сервіси”.

Айк Манукян та Сергій Федоровічев в Auchan Україна від самих витоків – ще з 2007 року. Айк приєднався до компанії одразу після закінчення університету на посаду менеджера нічної зміни. За 15 років роботи в компанії очолював різні відділи та департаменти магазину та центрального офісу. Розробляв інструменти маркетингу та працював над клієнтським досвідом. Керував магазинами в різних регіонах. До призначення на нинішню посаду працював коучем зони менеджменту шости магазинів. На новій посаді Айк Манукян зосередиться на управлінні діючими магазинами Києва та заходу України, на експансії та власному виробництві.

Сергій Федоровічев був одним із тих, хто у 2007-му відкривав перший магазин мережі – Auchan Почайна, на посаді начальника відділу молочних товарів. Очолював декілька гіпермаркетів Києва та згодом працював коучем магазинів. У 2019 році став керівником підрозділу нових концептів, де разом з командою розробив інноваційний формат ультранаближеності – Pick Up Point, та підрозділ В2В та B2G. Надалі Сергій Федоровічев буде супроводжувати магазини Центру, Сходу та Півдня України, а також продовжуватиме розвиток малих форматів (супермаркети,  Pick Up Point) та В2В напрямку.

МХП

Маркетинговий напрям МХП, міжнародної компанії у сфері агро та харчових технологій, очолив Олег Шмуляєв. Він обійняв посаду заступника голови правління з маркетингу – директора департаменту створення любові споживачів (Consumer Love Creation, CLC).

Як повідомила RAU прес-служба мережі, разом з командою Олег Шмуляєв працюватиме над розвитком понад 15 брендів компанії, запуском нових продуктів і категорій та створенням найкращих пропозицій для споживачів.

«МХП як кулінарна компанія прагне забрати клопоти, повʼязані з приготуванням їжі, на себе й вивільнити час споживачів на більш цікаві для них заняття. Команда департаменту CLC глобально зосередиться кількох важливих речах в межах цієї стратегії. Ми будемо досліджувати потреби й смаки українців у їжі, створювати рішення та пропозиції, які відповідатимуть цим потребам і смакам, працюватимемо над ще більшою зручністю наших продуктів. Кожна позиція, яку МХП пропонує покупцеві, буде поєднувати в собі якість, смак і додатковий сервіс, який ми вже надали, створюючи готовий до приготування чи до споживання продукт. І, звісно, ми будемо доносити до споживачів те, наскільки їхнє життя може бути простішим завдяки кулінарним рішенням від МХП», – ділиться планами новий топ-менеджер.

Олег Шмуляєв працює в МХП з 2020 року. До призначення директором департаменту CLC був першим заступником директора з розвитку бізнесу клієнтів. Має більш ніж 20-річний досвід роботи в українських та міжнародних компаніях по напрямах продажів, фінансів, маркетингу, дистрибʼюторських операцій та управління ключовими клієнтами. Обіймав керівні посади у компаніях Procter & Gamble Ukraine, Jacobs Douwe Egberts, Верес.

Олексій Безуглий, який раніше до цього обіймав посаду директора департаменту створення любові споживачів, очолив новий бізнес-напрям компанії «Їжа для тварин».

Promodo

Ксенія Михайленко, яка донедавна займала позицію стратегічного директора OMD OM Group, приєдналася до команди Promodo. Вона керуватиме напрямом медійної реклами. У найближчих планах — розширення команди та запуск нових комплексних пропозицій для клієнтів.

Ксенія Михайленко має 20-річний досвід в медіа. До переходу в Promodo очолювала відділ ТБ-планування та розміщення в агенціях Linea 12, McCann Erickson та OMD Optimum Media. Була дотична до побудови одного з найсильніших діджитал-напрямів серед медійних агенцій та деякий час керувала відділом діджитал-планування в OMD.

«Тривалий час медіа й перформанс існували як окремі напрями. Окремо були медіаагенції та окремо перформанс. Цей час закінчується. Бізнесам потрібен діджитал із сильною експертизою, орієнтований на досягнення конкретних результатів, які вимірюються, та медіа з розумінням того, як правильно будуються бренди, формується попит та як створювати для цього креативи. Поєднання цієї експертизи — дуже великий та важливий крок. Зараз час smart-стратегій, а не найменшої ціни на ТБ. Час поєднання знань з e-commerce та цегляного рітейлу. 20 років роботи Promodo з лідерами українського e-commerce та 20 років мого досвіду в медіа з найбільшими українськими та міжнародними брендами — дає мені віру, що на нас чекає дуже цікава історія», — розповідає Ксенія.

Водночас своєю основною компетенцією Ксенія Михайленко вважає стратегічне планування. На позиції Strategic Director OMD OM Group вона разом із командою створювала медійні стратегії для багатьох міжнародних та українських брендів: PepsiCo Україна, McDonald’s, Нова пошта, Glovo, H&M, АТБ, Warner Brothers, Disney, Visa, а також для багатьох фармацевтичних компаній.

«Ми раді вітати Ксенію в команді. Така синергія досвіду, експертизи та технологій дозволить нашим клієнтам окрім масштабування продажів відкрити нові горизонти в комунікаціях. Ми вже працюємо над кількома великими проектами та розробляємо інноваційні комплексні рішення для майбутніх клієнтів», — сказав Executive Director Promodo Антон Поліщук.

Родинна ковбаска

Володимир Поліщук у вересні почав працювати в мережі Родинна ковбаска на посаді Chief Brand Officer. До цього він очолював відділ маркетингу медичної лабораторії Медіс. 

З грудня 2020 року до листопаду 2021 року Володимир працював маркетинг-директором мережі магазинів Територія мінімальних цін. Також він шість років пропрацював у мережі магазинів гаджетів ЖЖУК, де очолював відділ маркетингу. До цього він працював в ГК Амстор та комп’ютерній академії ШАГ.

Також Володимир є співзасновником львівської студії маркетингу та дизайну Must, яка працює на ринку вже понад 10 років.

ТРЦ Dream

З Вересня до команди ТРЦ Dream приєдналась Усачова Юлія, яка відтепер займає посаду директора з маркетингу.

До 2014 року Юлія розвивала напрямок маркетингу в ТРЦ Донецьк Сіті. З 2017 по 2020 рік працювала менеджером з маркетингу в міжнародній компанії Colliers, що спеціалізується на ринку комерційної нерухомості).

ТРЦ Blockbuster Mall

У вересні стало відомо про зміну керівної команди ТРЦ Blockbuster Mall. Як повідомив голова правління ПрАТ “Мандарин Плаза” Олександр Черницький, влітку 2023 року операційним директором цього ТРЦ призначили Дмитра Лашина, який вже успішно керує Lavina Mall.

Нагадаємо, що Дмитро Лашин був призначений директором ТРЦ Lavina Mall у 2018 році. Раніше він працював у Вінницькій міськраді та Міністерстві регіонального розвитку та будівництва України, був депутатом Вінницької облради від Партії регіонів, займав різні керівні посади на інших держпідприємствах. У відкритих джерелах також міститься інформація, що Лашин раніше займав різні керівні посади в вінницькому КП «Подільський туристично-інформаційний центр» та вінницькому інженерно-будівельному управлінні Міністерства оборони.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку