Дискусії RAU Summit 2023: Як молоді українські компанії розвиваються у війну і що їм допомагає Як у велику війну масштабуватися попри ризики, викликати емоції у споживачів, приймати рішення про експансію за кордон... Best RAU SummitДосвід 21 Грудень 2023 1950
Євген Тертишний, Файно Маркет: 2024 – буде роком нових викликів Початок повномасштабного вторгнення навчив бізнес швидко адаптуватися до змін. Попри страх та паніку 24 лютого 2022 року,... ДосвідНовини партнерів 21 Грудень 2023 3788
Економія понад 30%: трансформація функції закупівель мережі аптек Подорожник В інтерв’ю для RAU керівник тендерних закупівель мережі аптек Подорожник Віктор Тарасюк розповідає про свій шлях... ДосвідНовини 21 Грудень 2023 2594
Надія Тарабанова, Сільпо: У порівнянні з країнами Європи, частота користування послугами доставки в Україні нижче у 5-10 разів Директор з операційної діяльності e-commerce у Сільпо про розвиток проекту надшвидкої доставки Loko, розширення географії та... E-commerceДосвід 20 Грудень 2023 2287
Юлія Дзюба, рітейл-ательє Dzyuba: Тренди, які визначають розвиток світового рітейлу Засновниця рітейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба про свій виступ на світовому конгресі з нерухомості FIABCI Global Leadership Summit 2023 в... Міжнародний досвідМаркетинг 20 Грудень 2023 1494
Курс лідера: як рітейлери розвивають свій бізнес в умовах війни Труднощі з логістикою, кадровий голод, інфляція, масова міграція населення, мобілізація та зміни поведінки клієнта —... Війна з РосієюДосвід 19 Грудень 2023 2762
Наталія Пилипенко, Auchan Україна: Як мережа стає максимально зручною для клієнтів Як мережа Auchan Україна розвиває формат «біля дому» і чому замінила поштомати на людей, про створення власної служби... ДосвідНовини партнерів 15 Грудень 2023 1563
Вікторія Зеленська, Епіцентр: Ринок торговельної нерухомості в Україні показує перші ознаки відновлення Попри велику війну ринок торговельної нерухомості демонструє пожвавлення: повертаюся великі бренди, зокрема H&M,... ДосвідЛюди девелопменту 14 Грудень 2023 2409
Маріанна Самсонова, O!Some: Ми маємо бути в голові клієнта до того, як він дійшов до ТЦ Співвласниця та CEO Usupso та O!Some розповіла, чому вирішили призупинити темпи ребрендингу та сфокусуватися на маркетинговій... ДосвідНовини партнерів 13 Грудень 2023 1856
Василь Даниляк, ОККО: Зміни на ринку праці диктують зміни у бізнесі Одне з головних питань, яке болить нині рітейлерам – це гострий дефіцит кадрів. Під час RAU Summit 2023 про це говорив майже... HRНовини 12 Грудень 2023 2387
Анна Єщенко, Будинок іграшок: Як мережа почала відновлювати роботу на сьомий день війни Як мережа магазинів Будинок іграшок почала відновлювати роботу після повномасштабного вторгнення, про критерії... E-commerceДосвід 8 Грудень 2023 2091
Як сучасна реклама допомагає ритейлерам досягати маркетингових цілей — експерт рекламного холдингу Megapolis Віктор Іванченко, керівник відділу R&D рекламного холдингу Megapolis, пояснює, чому для сфери роздрібної торгівлі Out Of Home... МаркетингНовини партнерів 8 Грудень 2023 1405