Микола Андрущенко, Ланет CLICK: Шалені результати за місяць таргетованої реклами. Кейс магазину мілітарі одягу
Під час свого виступу на RAU Expo 2023, яке пройшло 5-6 вересня у Києві, СМО digital-агентства повного циклу Ланет CLICK Микола Андрущенко розповів, як налаштувати таргетовану рекламу для інтернет-магазину військового одягу так, щоб вже через місяць отримати вражаючі результати. RAU пропонує ознайомитися з ключовими тезами його виступу.
У перші місяці війни (весна-початок літа 2022 року) попит на військовий одяг перевищував пропозицію, тому потреби в рекламі та маркетингу не було. Скуповували все, що було в наявності не тільки в Україні, а й в сусідніх країнах. В таких умовах магазинам та постачальникам треба було шукати канали постачання та налагоджувати логістику.
З початком війни в Україні сфера мілітарі одягу повністю переродилася: з’явилися нові шляхи постачання, підходи до роботи, а також налагодилося виробництво всередині країни. Зараз маємо велику кількість виробників. Тож через 1,5 року вторгнення знайти військовий одяг – це вже не складно. Є багато пропозицій і в офлайн-магазинах, і в інтернеті. Логічно, що з’явилося питання конкуренції.
Проблема клієнта
Тож до нас звернувся клієнт, який мав інтернет-магазин військового одягу на Prom.ua. Він хотів збільшити кількість продажів за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram. При цьому у нього не було сторінок в соціальних мережах.
Що зробили
Щоб почати з онлайн-реклами нам потрібні були базові елементи налаштувань. Ми почали зі створення майданчиків в соціальних мережах – Facebook та Instagram. Сторінки наповнили контентом. Далі підключили та налаштували аналітику і піксель на сайт онлайн-магазину. Налаштували події в аналітиці, електронну комерцію та зробили тестові покупки, щоб переконатися, що всі етапи працюють коректно. Налаштували рекламну кампанію з оптимізацією під продажі за каталогом.
Результати
Ефективність використання рекламних бюджетів залежить від того, яку аудиторію вибрали, як пропрацьовано креативи та який тип рекламних кампаній використовується на платформі. Тож, зазвичай, на етапі пошуку оптимального підходу, ми радимо клієнтам не розганятися до великих бюджетів, тому що частина їх буде витрачатися неефективно. І після тестового запуску за перший тиждень ми отримали 23 571 показ, 588 кліків та 2 продажі.
Такий результат не був задовільним, тому внесли зміни у налаштування аудиторії. І після їхньої оптимізації протягом наступного тижня продажів стало більше.
На другий тиждень мали вже 37 691 показ, 1497 кліків та 15 продажів. Зауважу ще раз, що магазин на Prom.ua, там де особливо не має можливості управляти функціоналом сайту. Тобто, з точки зору платформи ми можемо привести клієнта або на загальну сторінку каталогу, або на окремі товари, або на категорію. І на цьому функціонал закінчується.
Тож, виокремивши аудиторії, на які можна ефективно таргетуватися, ми розпочали роботу над оптимізацією каталогу товарів і масштабуванням рекламної кампанії. Робота із заміною аудиторії в соціальних мережах є постійною, щоб не «падати» з одними й тими ж креативами до однієї і тієї ж аудиторії. Тому треба тримати руку на пульсі, відстежувати та своєчасно ловити етапи падіння і переналаштовуватися.
Зазвичай, перший місяць є підготовчим та тестувальним, але за цей період ми вже отримали 64 продажі, що задовольнило клієнта. А якщо порівняти перші два тижні (до оптимізації) та два наступні (після оптимізації), то збільшили кількість продажів на понад 175%.
Важливість сервісної складової
Ще хочу окремо сказати про сервісну складову. Наприклад, до цього клієнта у нас був схожий кейс – маленький бізнес, теж мілітарі тематика, але інший підхід до реалізації справи. Тобто, більшість лотів були під замовлення з тривалою доставкою. І наші аналогічні зусилля не давали майже ніякого результату.
Тому, що побачить клієнт та як він може цим скористатися – грає важливу роль.
Висновок
За умови правильного підбору аудиторії та сегментування товарів під кожну групу цільової аудиторії, реклама з оптимізацією під продажі за каталогом буде ефективною для інтернет-магазинів. Навіть якщо на старті немає сторінок в соціальних мережах, можна отримати хороші результати вже за місяць.