HR-директор мережі Територія min: 8 правил побудови HR-бренду в умовах війни

HR-директор мережі Територія min: 8 правил побудови HR-бренду в умовах війни

13.09.2022 08:15
  1789
rau

Вікторія Закарчевна, HR-директор мережі Територія min, у своїй колонці для RAU розповідає про те, що важливо для працівників і як побудувати HR-процеси таким чином, щоб створити компанію щасливих людей.

Війна змінила багато чого в свідомості як людей, так і компаній. Ми позбулися «рожевих окулярів» та повернулися до базових потреб за пірамідою Маслоу. Сьогодні, як ніколи раніше, для кожної людини важливими є потреби фізіологічні та потреби в безпеці.

Компанія, тим чи іншим чином, також забезпечує ці потреби своїх працівників, навіть, якщо не замислюється над тим.

Після 24 лютого можна було не говорити про побудову HR-бренду, тому що він сам говорив за себе. Було життєво необхідним дбати про безпеку людей, про їх емоційний стан, про наявність у них базових речей.

Ми, як, компанія пройшли цей етап, і робили все можливе та неможливе. І продовжуємо працювати в цьому напрямку. Слоган компанії Територія min для працівників –  #ТиМояЦінність. І це не просто слова. Кожен наш проект проходить оцінку через цей слоган. І як результат, в нашій компанії дуже низький відтік: люди працюють роками, дружать відділами і департаментами.

Тому, з травня, коли частина України почала повертатися до відносно нормального життя,  ми почали відновлювати не лише базові процеси, але й допоміжні, цінні для наших співробітників.

Це, як з організмом. Коли маєш серйозне поранення, то в першу чергу зупиняєш кров, накладаєш пов’язку та повертаєш організм до нормального функціонування. Наступний крок – це реабілітація та підтримка всіх інших органів, щоб організм якомога швидше відновився та був здоровим.

В роботі з персоналом базовими функціями були та залишаються кадровий документообіг, компенсації та пільги, а також внутрішні комунікації на всіх рівнях управління командами.

Далі ми зосередились на ключових потребах наших працівників та перебудували підхід до функції управління персоналом.

  1. Запустили систему дистанційного навчання для лінійного персоналу. На цей проект ми робимо величезні ставки. Тому що з одного боку ми оптимізували штат персоналу та змінили ряд процесів в наших магазинах, а з іншого – ці процеси повинні бути ефективними, а сервіс для наших клієнтів повинен залишитися на достатньому рівні.
  2. Змінили систему оплати праці для лінійного персоналу. Встановили оклади вище за середні по ринку. Таким чином забезпечивши прожитковий мінімум для людей. Нашою важливою перевагою завжди була чесна та своєчасна виплата заробітних плат. Дуже важко зберігати цю перевагу у воєнний час, але нам це вдається!
  3. Для працівників офісу посилили програму онбордингу, яка є складовою процесу адаптації новачків. Тепер ми ще більше приділяємо уваги новим працівникам. Наш менеджер по персоналу проводить велкам-тренінг навіть для однієї особи, частіше бере зворотній зв’язок у працівника, допомагає справлятися з тривожністю в перші робочі дні. Все це ми робимо для того, щоб працівник був впевненим у завтрашньому дні та ефективно адаптувався на новому місці. Адже страх втратити роботу – це один з трьох найбільших страхів у працівників сьогодні.
  4. Компанія продовжує всі програми матеріальної допомоги персоналу. Цю статтю жодним чином не було скорочено. Навпаки, ми розширили перелік підстав для звернення.
  5. У воєнний час надважливо підтримувати тих, хто захищає нашу країну. Тому ми започаткували програму допомоги нашим мобілізованим працівникам, а також їх рідним. Компанія безкоштовно надає комплект тактичного одягу, а також за потреби виділяє інші речі працівникові.
  6. Відновили привітання працівників з днями народження. Цю частину життя жодним чином не можна забирати у людей. Більше того, не було скорочено матеріальну частину привітання. Такі речі додають впевненості працівникам, що компанія стабільна та піклується про них навіть у важкі часи.
  7. Відновили для працівників корпоративні заходи та неформальні зустрічі. Наважитись на це було складно через загальну ситуацію навколо. Але для людей виявилося дуже цінним зібратися разом, розділити радощі спільних успіхів. Звичайно, корпоратив цього року кардинально відрізнявся від тих, що ми проводили у довоєнні часи. Але головне – це атмосфера, яку створююсь самі люди, коли об’єднуються довкола спільної справи.
  8. Додали ще один канал неформальної комунікації з персоналом – TikTok. Було складно уявити, що в такі непрості часи працівники цікавитимуться розважальним контентом. Але ми спробували і лише підтвердили гіпотезу про те, що людям потрібні позитивні емоції, гумор та маленькі радощі в роботі. Працівники наших магазинів – справжні сценаристи, режисери та зірки. Вони з задоволенням створюють сюжети та грають головні ролі в них.

А найголовніше, ми продовжуємо планувати нові проекти. Звичайно, враховуємо реальність та наші можливості сьогодні. Аналізуємо потреби наших людей, змінюємо підходи та змінюємося самі.

Читайте також –

У буремні часи: топ-10 принципів маркетингу у воєнний час від мережі Територія min


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку