Ваель Малік, RAVIN: Шукаємо потужності для виробництва одягу в Україні

Ваель Малік, RAVIN: Шукаємо потужності для виробництва одягу в Україні

27.04.2017 09:00
  1381
Виктор Нагорский

Гендиректор бренду Ravin Jeans в Україні про плани по виробництву одягу в країні, онлайн-продажі та подальший розвиток мережі магазинів.

Read in English

Єгипетський бренд одягу Ravin Jeans вийшов на український ринок зовсім недавно – на початку 2016 року. Тоді компанія “Анна Малік”, яка займається розвитком бренду в Україні, відкрила магазин в одному з найбільш популярних ТРЦ країни – столичному Ocean Plaza. Зовсім нещодавно мережа Ravin поповнилася ще двома торговими точками в столиці, а також почала освоювати онлайн-канал продажів, налагодивши співпрацю з найбільшим українським інтернет-магазином сегмента fashion – modnaKasta. В інтерв’ю для rau.ua Ваель Малік – генеральний директор компанії-представника Ravin Jeans в Україні, розповів про складнощі, з якими бренд зіткнувся в Україні, а також плани щодо організації виробництва одягу в країні та подальший розвиток мережі магазинів.

– Раніше Ravin планував відкрити близько 15 магазинів вже до кінця 2017 року. Ці плани актуальні?

– Зараз у нас три торгові точки в Києві. Крім магазину в ТРЦ Ocean Plaza, на початку квітня ми відкрили нові об’єкти в Sky Mall та Art Mall. Також ведемо переговори ще по декількох об’єктах. Предметний діалог у нас з торговими центрами Піраміда, Dream Town і Lavina Mall. Розглядали й інші торгові центри, але деякі не підійшли по вартості оренди, інші не відповідали нашим вимогам.

Зараз ми продовжуємо пошук і до кінця року плануємо відкрити ще як мінімум три торгові точки в Києві.

Однак вийти на показник у 15 торгових точок до кінця року, швидше за все, не вдасться.

– Поки ви відкриваєтеся тільки в столиці? Не плануєте розвиватися в інших містах України?

– У планах компанії є вихід у регіони. Але насамперед ми хочемо закріпитися в Києві. Після відкриття 6-7 магазинів тут, будемо дивитися і на інші міста. Вже зараз у нас є запрошення від великих торгових центрів Харкова, Дніпра, Одеси та Львова. Проте масштабна експансія вимагає значних витрат часу і ресурсів, набору персоналу, розробки системи логістики і т. д. Зараз у нас інші пріоритети – зміцнення позицій у столиці і розвиток онлайн-напряму.

– Перспективними для розвитку вважаєте тільки міста-мільйонники?

– Не тільки. В Україні багато інших цікавих для розвитку міст. Приміром, Житомир з населенням 300 000 чоловік і всього одним якісним торговим центром – Глобал. Звичайно, платоспроможність людей в Житомирі менше, ніж у містах-мільйонниках, але в Глобал скуповуються не тільки жителі міста, але й усієї області. Причому ці люди цілеспрямовано їдуть туди за покупками, що забезпечує високу конверсію. Те ж саме можна сказати і про Чернігів з торговим центром Hollywood. Причому обидва міста зручні в плані логістики, так як розташовані недалеко від Києва. Тому не виключено, що експансію в регіони почнемо саме з близьких до столиці населених пунктів.

Бізнес по-українськи

– На український ринок ви вийшли на початку 2016 року. Задоволені результатами першого року роботи в країні? З якими проблемами довелося зіткнутися?

– Коли ми починали працювати в Україні, то були впевнені, що вже в перший рік можемо досягти гідних показників. Але, чесно кажучи, не все було так добре, як очікували, і справа тут навіть не в кризі, а в тому, що спочатку ми не адаптували свою продукцію під Україну.

Зараз ми працюємо над цим: розробляємо колекції спеціально для українського ринку і вже в сезоні зима-2017 маємо намір представити їх нашим клієнтам. За рахунок цього плануємо значно збільшити свої продажі. В цілому, ми задоволені тими результатами, які були в перший рік роботи, але я впевнений, що Ravin в Україні може бути ще більш успішним, тому ми продовжуємо розвиватися і вже затвердили план стратегічного розвитку на найближчі п’ять років.

Ще одне підтвердження перспективності українського ринку – інтерес з боку інших арабських компаній. Вже зараз є предметна зацікавленість декількох єгипетських брендів у виході на український ринок.

Зараз ми ведемо переговори з цими компаніями і вже в 2017 році плануємо завести їх у країну. Тому, швидше за все, незабаром будемо також розвивати в Україні магазини інших єгипетських брендів одягу.

– В Україні постійно говорять про поганий бізнес-клімат, корупцію і тиск на бізнес з боку держави. Не доводилося з цим стикатися?

– Ні. RAVIN в Україні працює офіційно, офіційно платить зарплати і перераховує податки, тому ніяких претензій до нас з боку держорганів не було, і бути не могло. Ми поважаємо вашу країну і хочемо створити хорошу репутацію не тільки для своєї компанії, але і для єгипетського бізнесу в цілому. Хабарів теж нікому не давали і ніхто не вимагав, тому поки що жодних претензій до держави у нас немає.

Більш того, коли у нас виникли проблеми з реєстрацією касового апарату, ми звернулися у податкову із проханням прискорити цей процес і нам пішли назустріч, максимально швидко вирішивши цю проблему. Тому зараз мені складно сказати, чому багато хто вважає, що в Україні складно вести бізнес. Мені здається, що тут зареєструвати компанію і вести бізнес набагато легше, ніж в тому ж Єгипті.

– Де виробляєте свою продукцію?

– Зараз одяг виробляємо в Єгипті, Індії та Китаї. Проте з року в рік обсяги виробництва зростають. Щорічно додається близько 2000 нових моделей одягу. Зараз в розробці дитяча колекція – це абсолютно новий напрям для компанії. У тому числі, через розширення асортименту RAVIN розробив новий формат магазинів. Зовсім скоро в Каїрі відкриємо торгову точку площею 1650 кв. м. Дитячий одяг також плануємо представити і в Україні. Загалом, наш асортимент і обсяги продажів зростають, тому ми постійно шукаємо можливості для розширення виробництва.

– Не замислювалися про те, щоб запустити своє виробництво в Україні?

– В Україні вже шукаємо партнера – фабрику, яка зможе відшивати для нас близько 5000 одиниць товару в місяць. Нам потрібен надійний партнер з великими потужностями, який зможе вчасно виробляти необхідні обсяги продукції хорошої якості і за прийнятними цінами.

Надалі вироблену в Україні продукцію хочемо продавати не тільки всередині країни, але і експортувати до Єгипту.

При цьому партнеру готові надавати всі необхідні матеріали – тканина, фурнітуру, нитки і т. д. Їх ми завозимо з Єгипту, Китаю і Бангладеш.

– Чи плануєте проводити рекламні кампанії, спрямовані на популяризацію бренду в Україні?

– Розглядаємо такі варіанти, але поки остаточних рішень не прийняли. В першу чергу працюємо над ціною і доступністю нашого одягу для українського споживача. Великі витрати на маркетинг будуть додатково тиснути на ціну, а нам би цього не хотілося. Тому масштабних рекламних кампаній поки не планується.

Онлайн-знайомство

– Ви говорили про те, що один із пріоритетів в Україні – це розвиток онлайн-продажів. Що робите у цьому напрямку?

– По-перше, йде робота над адаптацією арабської версії сайту під українську аудиторію і в майбутньому плануємо налагодити продажі через інтернет-магазин. Але для цього нам також доведеться набирати додатковий штат співробітників, розробляти свою логістику і т. д. Враховуючи, що паралельно ми розвиваємо офлайн-роздріб і розробляємо нові колекції для українського ринку, то запуск інтернет-магазину поки що відійшов на другий план.

Більшою мірою онлайн-напрям розвиваємо за допомогою співпраці з шопінг-клубом modnaKasta.

Це найбільший в Україні інтернет-магазин сегмента fashion з великими обсягами продажів, крутими рекламними кампаніями і широкою аудиторією. Першими результатами співпраці з modnaKasta дуже задоволені, тому зараз поглиблюємо нашу взаємодію. Приміром, почали фотографувати наші нові колекції в продакшн-студії компанії, а раніше це робили в Єгипті і Китаї.

Яку частку продажів в Україні забезпечує вам онлайн-напрям?

– Враховуючи, що до недавнього часу у нас працював всього один магазин, продажі через онлайн займали близько 50%. Але розвиток онлайн дає нам не тільки додаткові продажі, але і популяризацію нашого продукту по всій території України. modnaKasta – інтернет-магазин національного масштабу, в якому одяг купують жителі всіх регіонів країни. За рахунок співпраці з ним нам вдасться познайомити українців з нашим брендом. Таким чином, коли ми будемо готові розвиватися в регіонах, у нас вже буде власна лояльна аудиторія.

Можливість співпраці з іншими онлайн-майданчиками не розглядали?

– Вели переговори з багатьма онлайн-рітейлерами. Деякі майданчики не надають свою логістику, що поки що є проблемою для нас. В інших онлайн-магазинах не підійшли умови співпраці, вимоги щодо обсягів товару. Тому поки вирішили зосередитися на партнерстві з modnaKasta. А в перспективі – будемо розширювати свою представленість в онлайн.

Читайте також –

Олексій Гришко, LC Waikiki: прихід H&M в Україну не буде для нас критичним


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку