Ролики тижня: Vodafone Україна, Lexus, McDonald’s, Volkswagen та Billie

Ролики тижня: Vodafone Україна, Lexus, McDonald’s, Volkswagen та Billie

06.08.2023 09:00
  890
Дарія Осіїк

Топ-5 найцікавіших роликів тижня – нова рекламна кампанія від Vodafone Україна, реклама автомобіля Lexus RX від українського офісу Lexus, неймовірне возз’єднання легендарної бразильської співачки, яка померла 41 рік тому, з донькою у музичній рекламі Volkswagen з використанням ШІ та сатира щодо подвійних стандартів жіночності в новій рекламі бренду догляду за тілом Billie.

Vodafone Україна

Vodafone розпочав рекламну кампанію «Усі українці – творчі». Сюжет кампанії відображає повсякдення українців в умовах боротьби за свободу і збереження власної ідентичності, коли кожен робить можливе і часто неможливе для того, щоб перемогти.

Герої рекламної кампанії знаходять вихід із будь-якої складної та непередбачуваної ситуації, творчо підходять до непростих воєнних буднів. Українці не просто чекають на перемогу, а роблять її власними руками. Ця кампанія відображає філософію Vodafone, яка втілилась у слогані «Разом ми зможемо», коли люди об’єднуються заради спільної дії з вірою в успіх. 

До цієї рекламної кампанії приєднався відомий український гурт Tvorchi, у рекламному ролику звучить їх найпопулярніша музична пісня – «Heart of Steel».

Lexus

Агенція Isobar Ukraine створила комунікаційну кампанію для нової моделі авто Lexus RX під гаслом «Ричить на інших, мурчить для своїх». Lexus RX – флагманська модель бренду з найбільшими обсягами продажів в Україні, саме тому український офіс прийняв рішення створити окремий ролик під локальну комунікацію. 

Ключовою комунікацією кампанії є відеоролик, головна ідея якого – показати поєднання сміливого хижого дизайну з комфортом та сімейністю моделі. Для цього авто в рекламі порівнюється з хижою кішкою, яка може бути швидкою, вправною, але в той же час турботливою. 

Зйомки відео потребували нічних планів і локацій у центрі Києва, тому команда Isobar проводила зйомку під час комендантської години у супроводі патрульної поліції.

“Загалом попри виклики військового часу Україна повертає свою привабливість як країна для зйомок реклами закордонних замовників. І ті навики, які здобувають в жорстких умовах наші спеціалісти – стиснуті терміни, віддалена участь з будь-якого куточку країни, робота у стресовій ситуації, багатоходові прорахунки різних ризиків, пов’язаних з обстрілами – усе це робить їх неймовірно потужними, креативними, адаптованими до форс-мажорів, а відповідно і висококонкурентними на світовому рівні”, – зазначає Анна Жуковська, CEO Isobar Ukraine.

McDonald’s

Мережа ресторанів швидкого обслуговування McDonald’s представила продовження популярної рекламної кампанії «Raise Your Arches», яка вперше вийшла на екрани у січні.

У ролику «Next stop, McDonald’s» черги, які зупинились на червоне світло у спекотний день. Поступово люди в черзі починають відтворювати той самий рух бровами, яким люди закликають один одного заїхати до найближчого ресторану McDonald’s. Як і в попередній рекламі, протягом усього ролика немає жодного брендингу компанії, аж до самого кінця, коли на екрані з’являються золоті арки та напис «Хочеш McDonald’s?».

Volkswagen

Нова рекламна кампанія Volkswagen з використанням штучного інтелекту стала справжннім хітом в Бразилії. 

Компанія AlmapBBDO використала штучний інтелект для возз’єднання Еліс Режини, однієї з найвидатніших бразильських співачок усіх часів, із її донькою Марією Рітою, сучасною іконою з восьма Греммі, через чотири десятиліття після передчасної смерті Еліс.

Це возз’єднання означало, що Марія Ріта, яка втратила матір, коли їй було всього чотири роки, змогла заспівати зворушливий дует разом зі своєю матір’ю за допомогою технологій. У двохвилинному фільмі Марія Ріта сидить за кермом 100% електричної версії Kombi, коли поруч з нею на тій же трасі їде автомобіль: це Еліс за кермом класичної моделі Volkswagen.

Кампанія до 70-річчя Volkswagen у Бразилії також пов’язана з оголошенням бренду про те, що ікона повертається додому: Kombi повертається. Через десять років після того, як бренд припинив виробництво моделі, яка підкорила серця бразильців, вона повертається в електричній версії ID. 

Billie

Бренд догляду за тілом Billie хоче зробити революцію в індустрії догляду за собою, якою її знають сьогодні.

У новій рекламний кампанії під назвою «No Worries If Not!» бренд догляду за тілом Billie висміяв подвійні стандарти, яких суспільство досі дотримується щодо жінок у повсякденному житті. Щоб обіграти цю ідею, креативники створили спеціальну настільну гру під назвою “Women never want to play” (“Жінки ніколи не хочуть грати”). Презентуючи цю гру, ведуча телемагазину запитує глядачів: «Ви хронічний вибачальник?» і «Вас називали людиною, яка догоджає людям?» та привертає увагу до того, наскільки стериотипне віднношення оточуючих  до жінок є абсурдним. 

Сатиричний формат рекламного ролику використаний навмисно, щоб достукатись до основної аудиторії бренду — покоління Z та молодих міленіалів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку