Покупці більше економлять і менше переймаються статусними речами – NPD Group
55% споживачів зазначили, що здійснюють дорогі покупки, наприклад, купують дизайнерські речі чи дорогі символи статусу, але кількість таких покупців скоротилася за останні п’ять років.
Згідно з дослідженням NPD Group, ідея бренду, продуктами якого покупець мріє заволодіти, аби завоювати вище соціальне становище в суспільстві, зазнає значних змін. І якщо раніше багато хто готовий був зробити покупки виходячи зі статусу або стилю, зараз чимало людей віддають перевагу економії або практичності речей.
У рамках онлайн-опитування, 15% респондентів зазначили, що купували дизайнерські речі кілька разів на місяць. 16% відзначили, що здійснювали такі покупки кілька разів на квартал, 33% наважувалися тринькати гроші кілька разів на місяць. 56% респондентів згодні були заплатити більше, купуючи техніку. 54% розщедрювалися заради дизайнерського одягу і аксесуарів. 38% шукали якісних товарів для будинку, 37% зробили покупку засобів пересування. А 35% купили ювелірні прикраси.
Якщо говорити загалом, ціна і якість виявилися найважливішими факторами для покупців. Для 33% якість була на першому місці. 5% турбував стиль і естетика. А 4% шукали корисних характеристик. Тільки 3% відзначили, що найбільше переймалися ім’ям бренду. 2% турбувала репутація бренду, і 2% надавали перевагу зручності.
Чи мертві luxury бренди? Навряд, але покупець сьогодні більше зацікавлений у цінності, ніж у статусі, і це може змінити динаміку деяких luxury брендів зі «статусу» до «цінності» й «функціональності».
Джерело: MMR.ua
Читайте також –