Огляд новин drogerie & beauty: Watsons, Makeup, EVA та інші

Огляд новин drogerie & beauty: Watsons, Makeup, EVA та інші

08.07.2020 08:15
  243
Костянтин Симоненко

Відкриття першого фізичного магазину Makeup, запуск мобільного додатку Watsons та співробітництво рітейлера з сервісом доставки Justin, корекція планів розвитку EVA, зміна споживчих трендів на ринку косметики та багато іншого.

Цей матеріал доступний російською мовою

Watsons розпочинає співпрацю з сервісом доставки Justin

Тепер замовлення з інтернет-магазину watsons.ua можна отримати у всіх відділеннях поштового сервісу Justin – понад 500 точок в супермаркетах і ТРЦ. Нагадаємо, нещодавно компанія Watsons запустила послугу доставки Click & Collect, яка дозволяє швидко і зручно забрати інтернет-замовлення в магазинах мережі.

Також в компанії підвели перші підсумки запуску мобільного додатка Watsons: кількість завантажень зросла в 2,8 рази за тиждень, а користувачів вже більше 40 000. Ця програма повністю копіює функціонал інтернет-магазину.

«Показник конверсії через мобільний додаток значно вище, ніж через сайт», – коментує заступник директора департаменту по роботі з клієнтським досвідом Олександр Стенькін.

Магазин нішевої парфумерії Toi et Moi в ТРЦ Ocean Plaza

У ТРЦ Ocean Plaza на початку червня 2020 року на першому поверсі відкрився новий магазин преміального бренду Toi et Moi parfum de France. Гостям Ocean Plaza представлені парфуми для чоловіків і жінок різного віку та вподобань. Про це повідомляється на сайті компанії UTG.

Toi et Moi – це виробник індивідуальних ароматів і косметичних продуктів на основі рослинної сировини. Вся парфумерія бренду виробляється в Європі. Крім нішевих парфумів, особливе місце в колекції бренду займають ароматизатори в форматі спрея для тіла. Також бренд пропонує парфуми для дому – спреї-ароматизатори для приміщень, текстиль-спреї, ароматичні дифузори і ароматичні свічки.

Інтернет-магазин Makeup виходить в офлайн

Найбільший в Україні онлайн-магазин у сегменті косметики і парфумерії Makeup відкриває перший фізичний магазин. Його планують відкрити в ТРЦ Атмосфера, розташованому на Столичному шосе в Києві. Джерело RAU в ТРЦ підтвердило, що Makeup орендував для магазину 265 кв. м, його відкриття було намічене на 1 липня, проте запуск перенесли. Точна дата відкриття невідома, але в Атмосфері кажуть, що воно має відбутися найближчим часом.

Керівництво Makeup відмовилося коментувати запуск офлайн-роздробу. Співвласник і найбільший акціонер компанії Євген Малєв у відповідь на пропозицію RAU докладніше розповісти про формат і концепцію офлайн-магазину відповів, що йому це нецікаво. Запити до інших акціонерів Makeup – інвесткомпанії Horizon Capital і Concord Capital на момент публікації статті також залишилися без відповіді. Втім, це не дивно: Makeup – одна з найменш публічних рітейл-компаній країни, керівництво якої утримується від інтерв’ю і коментарів. Докладніше про це можна прочитати тут.

Гендиректор L’Oréal Україна про споживчі тренди

В інтерв’ю RAU генеральний директор L’Oréal Україна Марк Савчук розповів про те, що споживачі стали більше довіряти фахівцям у сфері медицини, косметології, дієтології та фітнес-блогерам. Сталися зрушення в лідерах думок. Виріс попит на освітні програми від брендів. Зараз приходить нове покоління – більш вимогливих і більш інформованих споживачів.

Зростає популярність більш простих у використанні продуктів. Є тренд натуральності. Також люди стали більше економити, набувають популярності багатофункціональні продукти. Якщо говорити глобально, в першому кварталі 2020 темпи зростання ринку косметики склали 8%. Електронна комерція, ключовий драйвер зростання для групи, демонструє зростання на рівні + 52,6% в першому кварталі, і зараз становить близько 20% всіх продажів. Детальніше про це та багато іншого читайте тут.

Товарообіг мережі Brocard в 2019 році виріс на 10% – до 4,25 млрд грн

Мережа магазинів преміальної косметики і парфумерії Brocard в минулому році відкрила дев’ять нових та оновлених магазинів, а також збільшила товарообіг на 10% в порівнянні з 2018-м – до 4,25 млрд грн. Про це в інтерв’ю RAU розповів керуючий компанією «Брокард-Україна» Юрій Гаткін. За його словами, середній чек в 2019 році практично не змінився, він коливається в діапазоні 1200-1500 грн в залежності від сезону.

При цьому він підкреслив, що введений у березні поточного року карантин став болючим ударом для бізнесу. Компанії довелося тимчасово закрити всі 97 магазинів в країні, але при цьому рітейлер продовжував виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання.

Повне інтерв’ю засновника мережі Brocard, в якому він розповів про запуск інтернет-магазину і амбіції рітейлера в e-commerce, сірому ринку парфумерії і цінових війнах, а також наслідки карантину можна прочитати тут.

EVA корегує плани по відкриттю магазинів

У першому кварталі 2020 року лінія магазинів Eva відкрила 29 нових магазинів, ще вісім – за час карантину. У другому кварталі темпи трохи сповільнилися – відкрили 25 магазинів. Стільки ж планують відкрити і в третьому кварталі, що менше, ніж планувалося раніше. Проте, в компанії готові “наздогнати” річний план, який передбачав відкриття 150 магазинів, якщо ситуація дозволить. Про це в інтерв’ю Інтерфакс-Україна розповіла Ольга Шевченко, виконавчий директор ТОВ «РУШ», що розвиває лінію магазинів EVA.

Скорочення планів викликано слабким відновленням продажів після карантину, особливо в магазинах, які знаходяться в ТРЦ (приблизно 6% торгових точок). Падіння продажів EVA в ТРЦ склало від 5% до 50% від докарантінного рівня. При цьому, чим більше ТРЦ, тим гірша ситуація. Швидше оживають і повертаються до докарантінного рівня продажів невеликі районні ТЦ. Але на колишній рівень поки не вийшов жоден магазин в ТРЦ.

За рахунок скорочення плану відкриттів магазинів в третьому кварталі, збільшили інвестиції в реконструкцію складу інтернет-магазину в Броварах. Швидке зростання онлайн-замовлень спонукало рітейлера збільшити інвестиції і вкласти додатково ще 27 млн грн в черговий етап розширення цього об’єкта, який планували провести в наступному році. Реконструкіця дозволить підвищити продуктивність з 10 000 до 20 000 замовлень на добу.

Українки витрачають на косметику 7200 грн на рік – дослідження

Аналітики Picodi.com провели дослідження про те, як українці купують косметичні засоби. Дані отримані шляхом анкетування, в якому взяли участь 9300 осіб з 44 країн світу в червні 2020 року. Середньостатистична мешканка України витрачає на косметику приблизно 7200 грн на рік ($270). Менше витрачають німкені ($222 в рік) і жінки в Туреччині ($176). Набагато більше коштів витрачають британки ($505 в рік) і американки ($396).

В середньому в косметичці українок знаходиться 29 продуктів, з яких регулярно використовуються тільки 11. Виявилося, що 45% опитаних українок купують свою улюблену косметику, коли є знижки, тобто про запас. При цьому більшість керуються ціною – 65%.

Чоловіки витрачають на засоби для догляду: 3800 грн на рік. У середньостатистичного чоловіка в арсеналі 12 продуктів, 6 із яких він використовує постійно.

Примітно, що тільки 56% опитаних чоловіків купують косметичні засоби самі. На відміну від українок, чоловіки зазвичай купують косметику після того, як вона закінчиться (67%). Тільки 24% купують косметичні засоби по акції, а 9% – коли хочуть. Здійснюючи покупки, перш за все чоловіки звертають увагу на бренд (44%) і ціну (43%).

 

Читайте також наш попередній огляд –

Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Watsons, Копійочка та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку