Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Watsons, Копійочка та інші

Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Watsons, Копійочка та інші

01.06.2020 08:00
  318
Костянтин Симоненко

Нові послуги від Watsons, розширення мережі Копійочка, робота EVA в карантин і після, прогнози від CEO Yves Rocher Бріса Роше та інші новини рітейлу сегмента drogerie.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мобільний додаток і технологія Click & Collect від Watsons

Міжнародний рітейлер Watsons запустив мобільний додаток в Україні. Він доступний для всіх користувачів смартфонів на іOS й Android. Новий додаток повторює функціонал сайту і дозволяє купувати товари онлайн, переглядати актуальні пропозиції та знижки, а також реальні відгуки покупців і рейтинги товарів. Крім того, з’явилася можливість пошуку найближчого магазину Watsons по геолокації телефону. При замовленні через мобільний додаток, клієнт може вибрати зручну доставку до відділення перевізників або в магазини. Більш докладно про це тут.

Нагадаємо, нещодавно компанія Watsons запустила технологію Click & Collect, яка дозволяє отримати замовлення в магазинах Watsons. Така технологія значно спрощує процес покупки за рахунок швидкого і безпечного отримання замовлення й економії часу. Для доставки доступні 36 магазинів в 27 містах України, але незабаром компанія обіцяє реалізувати сервіс майже у всіх магазинах мережі.

Довідка. Watsons Україна – провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах. Понад 4500 працівників обслуговують майже 3 млн покупців щомісяця.

Лінія магазинів EVA допомагає медикам і готується до економічної кризи

На час карантину EVA закрила лише близько 20-ти магазинів, які були розташовані в торгових центрах. Всього мережа нараховує більше 1000 магазинів. Про це в колонці для видання НВ розповіла виконавчий директор лінії магазинів EVA Ольга Шевченко. Однак, за її словами, після скасування карантинних обмежень бізнес вже до початку осені може зіткнутися з серйозною економічною кризою. Тому компанія готується до нових викликів вже зараз: веде переговори про зниження орендної плати і переглядає план розвитку.

Запасів обладнання та будматеріалів вистачить на два місяці роботи по відкриттю нових магазинів. За цей термін плани розширення мережі можуть бути скорочені. Але за ключовими напрямами – інвестиціям в e-commerce, логістику і IT-продукти, кошти будуть витрачати в повному обсязі.

Крім того, в рамках соціальних проектів, спрямованих на допомогу медикам, які протистоять коронавирусній пандемії, лінія магазинів EVA спільно з партнерами мережі, передали медичним закладам України допомогу на 1,5 млн грн. Детальніше про це можна прочитати тут.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я. За 17 років компанія виросла до 1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також створила 40 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує більше 11 000 людей.

Мережа Копійочка розширюється

Івано-Франківська мережа Копійочка відкрила за травень відразу чотири магазини. Так, 26 травня було відкрито магазин в Луцьку на проспекті Грушевського, 33. В той же день відчинила двері ще одна торгова точка на Закарпатті – в смт Дубове (вул. Гагаріна, 43). Приблизно на тиждень раніше почали роботу магазини в Міжгір’ї (Закарпатська область) та Почаєві (Тернопільська область).

Мережа потрібних речей, як називають себе в Копійочка, традиційно протягом місяця після відкриття пропонує всім бажаючим отримати дисконтну карту лояльності за символічні 10 копійок. Тут можна купити необхідні товари для дому, посуд, текстиль а також товари для краси і здоров’я.

Нагадаємо, станом на грудень 2019 року мережа налічувала 183 магазина на території Західної України.

Brocard виходить із карантину

Магазини Brocard поступово виходять із карантину, під час якого торгівля була можлива тільки через інтернет-магазини letu.ua (запущений в 2013 році) і brocard.ua (запущений в жовтні 2019 року, офіційний запуск – січень 2020-го). Так, з 11 травня відкрилися не всі 98 магазинів, а лише ті, що знаходяться за межами торгових центрів або мають окремий вхід. Зокрема, в Києві відкрилися точки Brocard в ТРЦ Аладін, Arena City, Ашан Rive Gauche та інших. А також монобрендові магазини M.A.C і Kiehl’s в Дніпрі, Харкові та Одесі. Повний список працюючих магазинів можна знайти тут.

Крім того, як повідомила на своєму сайті компанія Elcore UA (Elcore Cloud), офіційний дистриб’ютор IT-рішень і хмарних сервісів Amazon Web Services, вона уклала контракт з компанією Брокард-Україна на міграцію онлайн-магазину компанії на платформу AWS. У повідомленні цитується Дмитро Юшин, IT-директор Брокард-Україна: за його словами, на розгортання необхідних сервісів пішло не більше тижня.

Concorde Capital – співвласник Makeup.ua

У своєму інтерв’ю порталу Liga.net Ігор Мазепа, генеральний директор Concorde Capital, зізнався, що інвесткомпанія володіє часткою в інтернет-магазині Makeup.ua, виручка якого під час карантину зросла на 25-30%.

Пізніше стало відомо також про те, що американський фонд прямих інвестицій Horizon Capital (EEGF III) купив міноритарну частку в компанії MAKEUP Group – найбільшому інтернет-рітейлері в б’юті-сфері в Україні. Деталі угоди не розголошуються, однак на сайті EEGF III йдеться що середній чек фонду становить $5-20 млн в компанію. Це перша подібна інвестиція в компанію.

Довідка. MAKEUP – заснований в 2009 році, один з найбільших інтернет-магазинів косметики та парфумерії в Україні. На сайтах MAKEUP Group представлено більше 200 000 товарних позицій від більш ніж 2000 постачальників.

Прогнози глави Yves Rocher

CEO Yves Rocher Бріс Роше в інтерв’ю журналу Marie Claire Ukraine поділився своїм баченням майбутнього розвитку сегмента товарів для краси і здоров’я. За його словами, незважаючи на велику ступінь невизначеності в оцінці результатів світової пандемії, компанії вже зараз шукають способи зробити свої бізнес-моделі більш стійкими.

Поки ринок дуже роздроблений між великими брендами й Amazon, який стає помітним гравцем у сфері товарів для краси. Водночас останніми роками з’явилася безліч нішевих брендів, що мають сильний емоційний вплив на споживачів, як гіпертехнологічних, так і в основі яких – природність. Але головний тренд – на екологічність – лише посилюватиметься.

Тим часом в українських магазинах Yves Rocher (список відкритих точок можна подивитися тут) просять споживачів поки зберігати у себе всі упаковки фірмової косметики, зібрані для переробки, до закінчення карантину.

Люксоптика запустила послугу телефонної консультації офтальмолога

Під час карантину, коли далеко не у всіх була можливість відвідати офтальмолога, компанія Люксоптика запустила консультації по телефону. Зокрема, без відвідування салону можна поставити питання телефоном і отримати кваліфіковану відповідь офтальмолога Люксоптики – про контактні лінзи і окуляри, про корекцію і захист зору, втому очей, вправах, вітамінах та іншому.

Для цього достатньо залишити заявку в онлайн-формі – і лікар Люксоптики подзвонить. Послуга доступна щодня з 10:00 до 18:00, можна вибрати день і час зворотного дзвінка і відразу сформулювати питання в коментарі.

Читайте також –

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Епіцентр та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку