Підсумки 2021 року в ISEI: зростання основних показників та новий підхід до асортименту

Підсумки 2021 року в ISEI: зростання основних показників та новий підхід до асортименту

21.12.2021 12:30
  702
rau

У 2021 році мережа ISEI відкрила шість нових магазинів. Найбільші з них: у ТЦ Piramida та Retroville у Києві та Forum у Львові. За рахунок нових торгівельних точок трафік у середньому виріс на 27% порівняно з 2020-м.

Середній чек в офлайн-магазинах зріс рік до року майже на 15%, кількість чеків у порівнянні з минулим роком теж збільшилася, але не так значно — люди почали купувати рідше, але за один візит до магазину воліють купувати більше.

“Цього року ми стали більш виважено ставитися до відкриття та закриття кожного магазину: оцінюємо не лише рентабельність, а й вплив на розвиток бренду загалом. Ми скоротили кількість магазинів до 75-ти, але при цьому ISEI не просів, а, навпаки, приріс у товарообігу, трафіку та середньому чеку. Значить, вектор і підхід ми вибрали правильні”, — розповідає Ксенія Сергєєва, операційний директор ISEI.

Зростання ISEI фіксує і онлайн-каналі. Трафік інтернет-магазину isei.ua виріс на 39% до 2020-го, кількість нових клієнтів – на 84%. У онлайн-клієнтів з’явилося більше можливостей з точки зору доставки: крім Нова пошта, підключили Meest Express та Justin, а також запустили адресну доставку ще у 38 населених пунктів України.

У 2021 році ISEI змінив і підхід до асортименту: “Зараз ми менше орієнтуємося на країну-виробника, більше на ефект і склади. Ingredient-first підхід стоїть на чолі, ми розширюємо географію брендів і поступово відходимо від виключно корейських продуктів”, – деталізує Ануш Товмасян, CMO та співзасновниця ISEI.

Читайте також –

Ануш Товмасян, ISEI: В 2022 році плануємо почати експансію в ще одній країні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку