Мережа АЗК KLO випустила мерч «Пальне люті»

Мережа АЗК KLO випустила мерч «Пальне люті»

16.01.2024 10:54
  1248
rau

Бренд KLO анонсував старт продажу мерча «Пальне люті». Прибуток від продажу буде спрямовано на покупку дронів для Сил спецоперацій ЗСУ.

Лютий мерч презентували гравці ФК «Динамо» Київ Георгій Бущан, Владислав Ванат, Максим Дячук, Денис Попов та Владислав Кабаєв, які взяли участь у зйомках промороликів. 

Худі та футболки «Пальне люті» були виготовлені в колаборації з відомим харківським брендом одягу OHUENO. 

Придбати мерч можна на деяких АЗК мережі або ж зробити передзамовлення в додатку KLO.

«Сьогодні обов’язок кожного з нас працювати на перемогу і робити максимум для допомоги нашим Збройним силам. Саме тому ми вирішили не лише продовжити проект Пальне люті, а й створити мерч для кожного, хто лютує разом із нами. Купуючи мерч «Пальне люті» наші клієнти роблять донат для захисників. Весь прибуток від продажу ми передамо на нашу ціль – FPV-дрони для ССО. Дрони потрібні постійно та їх завжди треба більше», – повідомили у прес-службі компанії.

Проект «Пальне люті» було запущено брендом KLO у вересні минулого року. 1 грн з продажу пального Ventus 95 та ДП Ventus KLO спрямовує на покупку дронів для ССО. Станом на сьогодні було зібрано понад 6 млн грн.

Довідка. Наразі під брендом KLO працює понад 70 АЗК у столиці та Київській, Житомирській, Чернігівській, Чернівецькій і Львівській областях. Комплекси забезпечують своїх клієнтів широкою лінійкою пального, пропонують великий вибір фаст-фуду та товарів для водіїв і пасажирів, надають додаткові сервіси.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку