Новини логістики та e-commerce: розширення Rozetka, партнерство Укрпошта та DHL, доставка Нова пошта з Olx у Польщу та інше

Новини логістики та e-commerce: розширення Rozetka, партнерство Укрпошта та DHL, доставка Нова пошта з Olx у Польщу та інше

26.03.2024 08:30
  1584
Костянтин Симоненко

Найбільший онлайн ритейлер Rozetka збільшив кількість точок видачі до 466, Укрпошта та DHL Global Match оголосили про партнерство в закордонній доставці, припинення діяльності дитячих інтернет-магазинів pampik.com та panama.ua, новий маркетплейс ресторанних страв Вдома, Нова пошта запустила доставку з українського Olx у Польщу, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Rozetka зайшла ще у п’ять міст України та відкрила магазин у київському ТРЦ Sofia Mall

27 лютого в ТРЦ Sofia Mall, що знаходиться на Софіївській Борщагівці за адресою проспект Героїв Небесної Сотні, 24/83, відкрився новий магазин найбільшого онлайн-ритейлера України – компанії Rozetka. Згідно з повідомленням брокера проєкту – компанії UTG – площа магазину становить 79 кв. м. Фахівець з маркетингу Rozetka Олена Распутная на своїй Facebook-сторінці надала загальну інформацію по нових локаціях Rozetka. Зокрема, у лютому з’явилися 12 нових магазинів, в тому числі у п’яти нових містах України: Знам’янці, Южноукраїнську, Кременці, Гатному і Калинівці. Станом на початок весни мережа магазинів Rozetka налічувала 466 точок в 142 містах і містечках України.

Гудфуд Вдома запустив маркетплейс заморожених страв з ресторанів Вдома

Сервіс доставки сучасних заморожених страв Гудфуд Вдома, який три роки тому заснували Олександр, Юлія та Олена Гудкови запустив з 30 січня 2024 року маркетплейс заморожених страв із відомих ресторанів під назвою Вдома. Як пише український Forbes, усі страви з маркетплейсу Вдома доставляють по всій країні у шоковій заморозці за рецептами відомих закладів, вони адаптовані для домашнього приготування. Ключова ідея – взяти найлегендарніші ресторани, і дати можливість куштувати їх страви по всій Україні. Наразі проєкт має розподільчі склади в Києві, Львові, Дніпрі, які використовуються як хаби для доставки. До маркетплейсу Вдома вже доєднались ресторани Китайський Привіт, Musafir, Гімалаї, Meatbusters, Ponchyk Boy, Pasteis de Kyiv та близько 20 партнерів. До кінця року до проєкту Вдома хочуть залучити 100 ресторанів і ще 50-60 виробників.

Партнерство Укрпошта та DHL Global Match

Укрпошта та DHL Global Match (Великобританія), спеціалізований підрозділ концерну DHL Deutsche Post, оголосили в середині березня про партнерство. Співпраця забезпечує надійність та швидкість українських відправлень за кордон. Зокрема, перевагами партнерства можуть скористатися експортери, які продають свої товари на міжнародних маркетплейсах. Співробітництво охоплює такі країни, як США, Канада, Австралія, а в перспективі – країни Азії з подальшими планами розширення. Партнерство з DHL Global Match – це частина стратегії компанії Укрпошта з розширення експортних маршрутів. Завдяки зв’язкам із багатьма перевізниками та постачальниками послуг, компанія може досягати ефекту масштабу при менших обсягах, використовуючи модель консолідації пошти.

Також Укрпошта автоматизувала сортувальні лінії на логістичному терміналі «Київ-Правий». Компанія планує автоматизувати потужності  всіх терміналів та завершити трансформацію логістичної мережі в I півріччі 2024-го. До кінця року буде забезпечено 100% автоматичної обробки на всій території України. Загальна потужність складе близько 2 млн відправлень на добу.

Нова пошта запустила доставку з українського Olx у Польщу

Нова пошта почала доставляти замовлення з українського маркетплейсу Olx у Польщу. Послуга доступна усім користувачам сайту та додатків olx.ua з українським номером телефону та банківською карткою. Про це повідомила прес-служба НП. Необхідно обрати товар на сайті або в додатку olx.ua вартістю до 1800 грн, натиснути «Купити із доставкою» та вибрати опцію «Нова пошта у Польщу». Далі потрібно вказати ПІБ українською та обрати місто і відділення Nova Post у Польщі. Користувач має оплатити доставку товару, вартість та збір за сервіс “Безпечна угода” українською банківською карткою онлайн. Останній крок – очікувати підтвердження угоди від продавця та доставки замовлення у відділення в Польщі.

Яку доставку обирають українці: аналітика від varus.ua

Тренд на онлайн-замовлення в Україні продовжує розвиватись. Тільки за останній рік частота онлайн-замовлень в Україні збільшилась на 12%. У мережі супермаркетів Varus проаналізували, який формат доставки обирають клієнти varus.ua в трьох містах — Київ, Дніпро та Одеса. Найпопулярнішим видом скрізь є планова доставка, – її частка складає майже 40% від загальної кількості. Швидку доставку обирають 33% покупців, а ще третина українців віддають перевагу опції самовивозу. Це може бути пов’язано з тим, що деякі клієнти хочуть заощадити на доставці або їм зручніше забрати товар самостійно. Детальніше з результатами можна ознайомитися тут.

Meest China розпочала доставку з Китаю до країн Африки

Міжнародна поштово-логістична компанія Meest China, яка входить до холдингу Meest, оголосила про початок роботи на ще одному континенті. Наразі доступна авіадоставка товарів із популярних китайських маркетплейсів – Taobao, 1688 та Pinduoduo до країн Африки, зокрема до ПАР та Нігерії. Вона триває 9-12 днів. Також клієнтам доступні додаткові послуги – страхування вантажу, об’єднання посилок, ретельний огляд, фотозвіт та фотофіксація на складі.

В Україні поштово-логістичний оператор Meest Пошта продовжує розвивати мережу партнерських відділень. З кінця лютого посилки можна отримати та відправити у понад 470 магазинах lifecell по всій країні.

Сільпо поглинув інтернет-магазин із сервісом доставки свіжих овочів і фруктів OVO

Як пише Forbes, OVO – це служба доставки свіжих овочів і фруктів із дарк-сторів. Клієнти робили замовлення на сайті сервісу. Вартість доставки замовлення до 500 грн фіксована – 39 грн, понад 500 грн – безкоштовно. Стартап OVO заснували у 2020-му Роман Мелкумов і Степан Зіняков Проєкт був у досить тяжкому становищі після початку повномасштабного вторгнення. Учасники ринку припускають, що Сільпо придбав виключно торговельні марки OVO та OVO.market. Мережа Сільпо поглинула OVO у жовтні 2023 року, хоча в Україні у неї вже є два типи власної доставки. Перший – сервіс Loko, коли кур’єри доставляють замовлення протягом 20 хвилин. Друга – стандартна: клієнт робить замовлення, обирає часовий слот та отримує замовлення через кілька годин.

Дитячі інтернет-магазини pampik.com та panama.ua припиняють свою діяльність

Про це повідомили джерела RAU на ринку. Ймовірними причинами закриття діяльності магазинів називаються труднощі роботи в умовах військового стану, падіння дитячого ринку та спадаюча динаміка народжуваності в країні. З огляду на це, інвестори прийняли рішення припинити діяльність pampik.com та panama.ua як окремих проєктів. Клієнтам, які співпрацювали з цими інтернет-проєктами, буде запропоновано перейти на обслуговування на платформу одного з маркетплейсів. Усі інші питання з клієнтами та партнерами інвестори мали намір вирішити шляхом переговорів.

Агромат запустив новий сервіс покупок

Національна мережа магазинів плитки та сантехніки Агромат запустила новий сервіс «Відеоконсультант» для розумних покупок із персональним менеджером онлайн. Це фізичний візит до магазину Агромат, але здійснений онлайн. Під час живого спілкування з менеджером по відеотрансляції покупці можуть «прогулятися» шоу-румами, роздивитися товар зблизька. Сервіс працює безкоштовно, з будь-якого пристрою, без встановлення додатків. Щоби скористатися сервісом, достатньо обрати товар, що цікавіть, у фільтрі товарів обрати сервіс «Відеоконсультант» та замовити персонального менеджера в онлайні на зручний час та дату.

Підсумки роботи інтернет-магазину eva.ua

ТОВ «РУШ» (магазини Eva та інтернет-магазин eva.ua) претендує на лідерство не лише в офлайні, але і в сегменті e-com. Як свідчать результати 2023 року, частка продажів eva.ua становить 10% від загальних продажів компанії (на кінець 2022 року – 7%), а середня кількість замовлень на добу складає 12 000-13 000. За останній рік компанія збільшила асортимент інтернет-магазину до 120 000 SKU і планує подальше розширення до 180 000 SKU вже у 2024-му. На eva.ua було представлено тематичні простори Eva Beauty (товари для краси та догляду), Eva Pro (професійні засоби), Eva Premium (продукція преміального сегменту), Eva Health (товари для здоров’я). Мережа точок видачі інтернет-замовлень досягла позначки у 1049.

Alibaba Group виходить на український ринок через турецький маркетплейс

Найближчим часом на український ринок планує вийти турецький маркетплейс Trendyol Group, що спеціалізується на сфері моди та роздрібної торгівлі. Він контролюється китайською компанією Alibaba Group. Про вихід на український ринок йшлося під час зустрічі першого віце-прем’єр-міністра України – міністра економіки України Юлії Свириденко із президентом компанії Trendyol Group Четіном Чагаляном, відзначили у Мінекономіки України. Українські виробники теж зможуть скористатись можливостями популярного маркетплейсу і продавати свої товари на експорт в інші країни.

Продажі на маркетплейсах в 2023: середній чек, топ категорій і товарів

Команда IT-платформи Hubber, через яку проходять продажі 500+ постачальників на українських маркетплейсах, підбила підсумки 2023 року по середньому чеку та топ-категоріях. Зокрема, середній чек на маркетплейсах за 2023 рік склав 710 грн. А в топ-10 категорій на маркетплейсах в 2023 році увійшли:

  • Натуральні добавки та екстракти
  • Головні убори
  • Чоловічі футболки
  • Чохли для мобільних телефонів
  • Бюстгалтери
  • Браслети
  • Вітаміни та мінерали
  • Жіноча парфумерія
  • Зоотовари
  • Взуття

Аналітики Hubber підкреслюють, що e-commerce-ринок у 2023 році стабілізувався в порівнянні з 2022 роком. Також аналітики підкреслюють зростання в 2023 році маленьких нішевих магазинів та монобрендових вітрин.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку