Стати першими не лише в офлайні: мережа EVA поділилася досягненнями та планами інтернет-магазину EVA.UA

Стати першими не лише в офлайні: мережа EVA поділилася досягненнями та планами інтернет-магазину EVA.UA

08.02.2024 11:30
  1283
Дарія Осіїк

ТОВ «РУШ» (магазини EVA та інтернет-магазин EVA.UA) претендує на лідерство не лише в офлайні, але і в сегменті e-com.

Про те, наскільки це реально, на думку CEO компанії Ольги Шевченко, свідчать результати Чорної п’ятниці-2023. «Ми планували 16-17 тисяч замовлень на добу в акційний період, а отримали близько 23 тисяч, а  безпосередньо в день Чорної п’ятниці 40 тисяч замовлень, і  стали третіми за трафіком серед усіх торгових інтернет-майданчиків України», розповіла Шевченко. 

За підсумками 2023 року частка продажів EVA.UA становить 10% від загальних продажів компанії (на кінець 2022 року – 7%), а середня кількість замовлень на добу складає 12-13 тис. 

Щоб досягти своєї амбітної мети за останній рік компанія збільшила асортимент інтернет-магазину до 120 000 SKU і планує подальше розширення до 180 000 SKU вже у 2024-му. На EVA.UA було представлено тематичні простори EVA Beauty (товари для краси та догляду), EVA Pro (професійні засоби), EVA Premium (продукція преміального сегменту), EVA Health (товари для здоров’я). 

Для зручності клієнтів компанія продовжує розвивати мережу точок видачі інтернет-замовлень у своїх магазинах. Наразі їх – 1049, і це – найпопулярніший спосіб отримання замовлень з EVA.UA. Крім того, у квітні мережа запустила пілот власної кур’єрської доставки в Києві. «Цей проєкт показав себе успішно, тому ми масштабуємо сервіс, починаючи з міст, де маємо розподільчі центри – Дніпро, Львів. Спеціалісти компанії працюють над моделями, які дозволять обраховувати економічну доцільність запровадження послуги також в інших населених пунктах», – пояснила Ольга Шевченко

На 2023 рік компанія ставила мету скоротити терміни виконання інтернет-замовлень, яку успішно виконала завдяки зміні системи доставки на точки видачі. Так середній термін доставки по Києву наразі складає 30 годин, тоді як минулого року – близько двох діб. «Свою посилку в столиці можна отримати навіть день у день. Якщо зранку зробити замовлення, з великою ймовірністю воно буде в точці видачі вже до вечора. В інших містах період доставки складає приблизно 1,7 дня. Це вдвічі швидше, ніж торік», – розповіла СЕО EVA.

Ще одним потужним поштовхом для розвитку напряму електронної комерції став реліз оновленого мобільного застосунку з нативним функціоналом EVA.UA у червні 2023 року. Наразі близько 3 тисячі інтернет-замовлень щодня надходять саме через цей канал. Загалом застосунок EVA має близько 3,5 млн встановлень та близько 560 тисяч активних користувачів на місяць. Серед застосунків для Android в категорії «Покупки» він займає 13 місце, для iOS – 10. У 2024 році в EVA хочуть збільшити кількість активних користувачів застосунку на 1 млн клієнтів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку