МО! Для private lable морозива мережі Сільпо розробили незвичайну упаковку
Команда Spiilka Design Офіс розробила концепт айдентики і упаковки для морозива «МО» від мережі супермаркетів Сільпо, зберігши мінімалістичний стиль рітейлера.
Як пише mmr, для створення концепту креативщики використовували перші дві букви слова «морозива».
Креативна команда Сільпо спільно з партнерами продовжує дивувати і радувати українців оригінальними ідеями. Раніше фантазія креативників в основному була орієнтована на інтер’єр і екстер’єр супермаркетів мережі. Досить згадати кілька найяскравіших прикладів, коли одна з провідних продуктових мереж України оформляла свої торгові точки в самому несподіваному дизайні: магазин у Мукачевому Закарпатської області в стилі японських коміксів манга”; одеський маркет у стилі німецького села на Люстдорфській дорозі; “ілюзорний” Сільпо в Києві в ТРЦ Smart Plaza KPI; елітний об’єкт в Києві на Оболоні (на місці West Line) в стилі Арт Деко; “середньовічний замок” у Луцьку та багато інших оригінальних ідей.
Тепер маркетологи добралися і до власних торгових марок (private label або ВТМ) Сільпо. І відразу ж показали, що і тут з фантазією у них все в порядку. Креативно оформлені порції морозива можуть викликати деяке здивування у старшого покоління, але, зрештою, цільова аудиторія продукту – явно прогресивна молодь. Дещо дивує, що запуск акції припав якраз на кінець літа, коли пік споживання морозива вже пройшов, але, з іншого боку, завдяки оригінальному підходу Сільпо цілком може ще як мінімум місяць успішно торгувати сезонним продуктом.
Крім того, команда красиво обіграла назву нового товару, і навіть створила своєрідний “пароль-відгук”. «Назва «МО» перетворилося на запрошення спробувати продукт, і красномовний відповідь «Мммм… Мо!» став гаслом», – зазначили розробники.
Читайте також –
15 прикладів геніальної упаковки, яка розповідає про товар більше, ніж маркетологи