Головна > Досвід > Нові формати > Сільпо по-японськи: як виглядає новий супермаркет мережі в стилі коміксів манга (фото)
Сільпо по-японськи: як виглядає новий супермаркет мережі в стилі коміксів манга (фото)

Сільпо по-японськи: як виглядає новий супермаркет мережі в стилі коміксів манга (фото)

Черговий торговий об’єкт Fozzy Group на Західній Україні був реалізований в стилі японських коміксів. Як виглядає і що пропонує своїм відвідувачам новий магазин Сільпо.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, торгова точка почала роботу на початку липня на вул. Івана Федорова, 6 в Мукачево Закарпатської області. Новий концептуальний магазин зайняв площу в 1000 кв. м, а його стіни прикрасили японські комікси манга.

Асортимент торгової точки, яка працює щодня з 8:00 до 22:00, налічує понад 15 000 одиниць товару. У магазині традиційно представлена риба власного копчення, великий вибір м’яса, ковбаси і хамона, а також овочевий відділ, екзотичні фрукти, власна пекарня, острівець «Лавка традицій» з продуктами від українських фермерів і кулінарія.

Нагадаємо, Сільпо не вперше дивує незвичайним дизайном в супермаркетах мережі. Раніше компанія відкрила в столиці супермаркети в стилі Арт Деко та «Ілюзія», а також магазини в стилі середньовічного замку в Луцьку, «Аліси в країні чудес» у Львові, «Ямайський супермаркет» в Броварах і торговий об’єкт в стилі німецького селища в Одесі.

Довідка. Торгова мережа Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Входить в торгово-промислову групу Fozzy Group, яка також розвиває мережі гіпермаркетів Fozzy C & C, магазинів біля дому Фора, дискаунтерів Thrash! та інші. Асортимент магазинів Сільпо налічує до 35 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі. Станом на 26 червня мережа об’єднувала 236 супермаркетів в Україні.

Читайте також –

Як виглядає перший в Україні магазин біля дому «Мій Ашан» (фотоогляд)

Про автора