Нова стратегія McDonald’s: гендерний баланс і різноманітність
Нова стратегія McDonald’s спрямована на покращення представництва жінок на посадах різного рівня та гендерної рівності у питаннях кар’єрного зростання.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Корпорація McDonald’s оголосила про запуск нової стратегії «Краще разом: гендерний баланс і різноманітність» у Міжнародний день жінок. Як повідомила RAU прес-служба компанії, до 2023 року McDonald’s прагне поліпшити представництво жінок на посадах всіх рівнів, досягти гендерної рівності в питаннях кар’єрного зростання, а також підтримати вплив жінок на бізнес.
“Гендерний баланс та різноманітність роблять McDonald’s сильнішим, – сказав виконавчий віце-президент з персоналу корпорації McDonald’s Девід Фейрхарст. – Разом із франчайзі McDonald’s забезпечує роботою майже 2 млн людей по всьому світу, і є одним з найбільших роботодавців для жінок у світі. Ми прагнемо створювати робочі місця, де всі – від співробітників до керівництва – отримують рівну підтримку та наділені повноваженнями для повноцінної реалізації свого потенціалу. Наша нова стратегія допоможе втілити у життя це зобов’язання і засвідчить, що ми ставимо перед собою чіткі цілі та день у день працюємо, щоб їх досягти”.
Чотири принципи стратегії допоможуть McDonald’s у розробці ключових етапів її реалізації:
- Представництво: прагнути до того, щоб представництво жінок на посадах на всіх рівнях бізнесу було однаковим із чоловіками або кращим, ніж представництво жінок на посадах поза межами компанії.
- Підвищення: покращити рівність у питаннях кар’єрного зростання для чоловіків і жінок.
- Визнання: відзначати вплив жінок у бізнесі та говорити про прогрес у цьому питання в усьому світі.
- Досягнення: досягати прогресу в глобальному масштабі шляхом заохочення франчайзі та постачальників до реалізації стратегій, які сприятимуть гендерному балансу та різноманітності, з метою охоплення мільйонів жінок у всьому світі.
McDonald’s сприятиме програмам освіти та розвитку для підтримки жінок. Компанія запровадить нову ініціативу «Жінки в техніці» в рамках програми підтримки освіти та навчання Archways to Opportunity. Це дасть можливість працівникам з ресторанів, що належать компанії та франчайзі, отримати знання у сферах науки про дані, кібербезпеки, штучного інтелекту тощо. Метою цієї ініціативи є більш широке представництво жінок у технологічних галузях та підтримка працівників на шляху до успіху – у McDonald’s та за її межами. Програма розпочнеться у США вже цієї весни і в подальшому буде поширена на інші країни світу.
В даний час на глобальному рівні 30% найвищого керівництва McDonald’s і 41% співробітників директорського рівня та вище – жінки.
Ключові дії, які втілить McDonald’s для подальшого прогресу: використання нейтральних посадових інструкцій в англомовних країнах для офісу та ресторанів, використання принципу різноманітності при запрошенні кандидатів на роботу та використання штучного інтелекту для уникнення упередженості у процесі відбору кандидатів. McDonald’s також перегляне коло співробітників, які мають найвищий потенціал, з метою покращити гендерну рівність та прискорити кар’єрне зростання завдяки навчанню та менторству.
Щоб привернути увагу до цих планів корпорації CEO McDonald’s Стів Істербрук та інші керівники найвищого рівня корпорації змінили фото своїх профілів у LinkedIn на перевернутий логотип McDonald’s. Таким чином лідери прагнуть підвищити рівень обізнаності про несвідоме упередження та важливість його уникнення.
На даний момент 10 000 працівників корпорації пройшли навчання щодо уникнення упередженості. McDonald’s бере на себе зобов’язання щодо подальшого глобального розгортання та інтеграції даного навчання в існуючі освітні платформи, процеси управління талантами, розвиток лідерства.
Читайте також –
Сексизм як традиція: приклади дискримінації жінок у рекламі українських рітейлерів