
Від рутини до повної автоматизації у ритейлі. Кейс Ultramarket


На яку саме біржу вийде компанія наразі не відомо. Продаж акцій може відбутися в Гонконзі або США, хоча терміни ще не визначені
Мережа роздрібних магазинів різноманітних товарів, що спеціалізується на товарах для дому та побуту Miniso Co планує первинне публічне розміщення акцій, у ході якого планує залучити близько $1 млрд, передає Bloomberg, посилаючись на власні джерела.
Бренд заснували відомий японський дизайнер одягу Джунія Міяке та китайський бізнесмен І Гоуфу у 2013 році. Компанія виробляє свою продукцію в Японії та має понад 3500 магазинів у 80 країнах, враховуючи Китай, США, Бразилію, Об’єднані Арабські Емірати та Україну. У 2018 році виторг компанії склав 17 млрд юанів ($2,5 млрд).
“Також минулого року Tencent Holdings Ltd. і Hillhouse Capital вклали 1 млрд юанів у рітейлера в першому раунді зовнішнього фінансування”, – пише видання. І додає, що наразі обговорення про вихід на IPO знаходиться на ранній стадії. Тому деталі пропозиції та бажаний розмір збору коштів можуть змінитися.
Джерело investory.news
Читайте також –
Lamoda проведе IPO аби залучити 300 млн євро для розвитку бізнеса