Зміна вектора: з MD Group пішла СЕО та ряд інших топ-менеджерів
В одному з найбільших fashion-рітейлерів України – компанії MD Group – відбулися істотні кадрові зміни.
Зокрема, пост СЕО MD Group покинула Іоланта Анна Бурдун (Jolanta Anna Burdun), яка очолювала компанію останні два роки – з серпня 2015 го. До переходу в MD Group вона працювала у великій британській компанії Regattа, яка спеціалізується на виробництві і оптових продажах спортивного одягу і взуття. Там вона займала посаду генерального менеджера з продажу в країнах Східної Європи.
Інформацію про її звільнення RAU підтвердили в самій MD Group, проте відмовилися коментувати причини звільнення топ-менеджера.
«Ви зможете отримати від нас офіційного листа не раніше вересня, оскільки на даний момент в компанії немає СЕО і писати про те, чому керівник покинув компанію, некоректно», – відповіли в MD Group.
За інформацією RAU, крім СЕО компанію покинули директор з маркетингу, HR-директор і кілька керівників роздрібних напрямків брендів.
«Причини – незадовільні результати і зміна вектора, раніше затвердженого плану розвитку, і реорганізація структури», – розповів співрозмовник RAU, знайомий з ситуацією всередині компанії.
Уже відомо, що на пост директора з маркетингу повернулася Людмила Юзькова, яка раніше пішла з компанії на п’ять місяців. До цього вона працювала в MD Group з 2013 року, очолюючи департамент маркетингу з 2014-го.
Крім того, джерела RAU на ринку говорять, що в MD Group може повернутися попередній СЕО компанії – Яків Бобровскі. Його останнім місцем роботи була ювелірна компанія SOVA jewelry house.
«Наскільки мені відомо, в компанію повертається минулий СЕО – Яків Бобровскі. Не виключено, що він буде підтягувати старих співробітників. Але навряд чи він буде знову керувати компанією, швидше за все, Яків займе іншу посаду», – уточнив співрозмовник RAU.
Варто відзначити, що з ключових осіб в компанії продовжила працювати Марія Набока, яка очолює департамент розвитку MD Group вже більше десяти років.
«Після скорочення команди під час кризи, коли з команди пішло багато людей, які займалися розвитком мережі, Марія сама працювала практично з усім – починаючи від переговорів з відкриття магазинів і закінчуючи контролем ремонтних робіт. Втім, в останні роки розвиток мережі був не таким активним, як раніше. Більш того, в 2014-2015 роках MD Grоup закрила близько 20 торгових точок, скоротивши свою мережу», – розповів на умовах анонімності директор брокерської компанії.
Учасники ринку не виключають, що зміна топ-менеджменту і коригування планів розвитку компанії можуть бути пов’язані з готовністю MD Group відновити активний розвиток як в Україні, так і за кордоном. Частково це підтверджують плани рітейлера з виведення нових міжнародних брендів на український ринок. Не так давно стало відомо, що MD Group буде представляти в Україні одного з головних конкурентів Nike і Adidas – американський бренд спортивного одягу і взуття Under Armour.
Нагадаємо, на українському ринку MD Grоup працює вже більш 14 років. У портфелі компанії – більше десятка вже відомих в Україні брендів і більше 140 магазинів. Група розвиває мережі Tommy Hilfiger, Walker, STEM, Oodji, Accessorize, G-Star, Diesel, Gant, Pepe Jeans та інші. Крім України, компанія також працює і в інших країнах. Зокрема – на ринку Казахстану, де вже представлена з такими брендами як Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear і Walker. За неофіційними даними, восени цього року MD Group також планує відкриття в Астані першого магазину бренду Diesel, а в 2018 році – бренду REPLEY.
Читайте також –
Вілл Ван Ренсбург, Under Armour: Україна вже готова до нашого бренду