Вілл Ван Ренсбург, Under Armour: Україна вже готова до нашого бренду

Вілл Ван Ренсбург, Under Armour: Україна вже готова до нашого бренду

21.07.2017 09:00
  1481
Іван Зайцев

Вілл Ван Ренсбург, Head of Retail Under Armour New Markets, про те, чому компанія виходить на український ринок, з ким співпрацюватиме і що чекає від продажів в Україні.

Will Van Rensburg under armour

Read in English

В кінці червня стало відомо, що один зі світових лідерів в сегменті спортивного одягу і аксесуарів – американський бренд Under Armour – має намір офіційно представити свою продукцію в Україні. У нашій країні цей виробник поки що не так добре відомий, як Nike чи Adidas, але в Північній Америці Under Armour успішно конкурує з транснаціональними гігантами і в останні роки демонструє значно вищі темпи зростання.

Поява в Україні ще одного світового виробника – важлива новина для вітчизняного рітейлу. З огляду на безперервні чутки про готовність виходити на український ринок таких компаній як H&M, Koton, De Facto, IKEA та інших, поява нових гравців стає справою вже не настільки віддаленого майбутнього. Чому Under Armour вирішила виходити в Україну саме зараз, хто буде представляти та розвивати мережу брендових магазинів в нашій країні, і що компанія очікує від українського ринку, RAU запитала у директора з розвитку нових ринків Under Armour Вілла Ван Ренсбурга (Will Van Rensburg).

– Чому ваша компанія вирішила виходити на український ринок саме зараз, з чим це пов’язано?

– Я впевнений, що український ринок досить великий і перспективний. З нашої точки зору зараз якраз вдалий час для запуску нового проекту і виходу Under Armour на ваш ринок, оскільки наші конкуренти вже працюють в Україні багато років. Думаю, що зараз ваша країна вже готова до Under Armour, і ми не хочемо втрачати часу.

– В Україні будете представлені по франшизі або відкриєте власні торгові точки?

– Ми змогли знайти дуже хороших партнерів, і це також стало ще одним фактором, що вплинув на наше рішення виходити в Україну. Довго вибирали і аналізували, тому впевнені у своєму партнері – MD Group – і надаємо їм право працювати під нашою франшизою. Відкривати власні магазини поки не збираємося.

– Чому зупинили свій вибір саме на MD Group?

– Як я вже сказав, ми ретельно вибирали потенційного партнера в Україні. На MD Group зупинилися, бо це дуже досвідчена компанія, з глибоким розумінням українського ринку і успішними кейсами виведення на український ринок інших міжнародних брендів.

– Коли можна очікувати відкриття першого магазину Under Armour в Україні?

– Сподіваюся, що першу торгову точку бренду встигнемо відкрити ще до кінця року.

– Поки обмежитеся тільки одним магазином або можна очікувати й інших, в різних містах?

– У планах – відкриття одного монобрендового магазину – флагманського в Україні. Надалі все залежить від його успішності і готовності нашого локального партнера відкривати нові торгові точки.

– Який цінової політики Under Armour дотримуватиметься в Україні? Це буде середній, середній плюс, середній мінус?

– У нас однакова цінова політика роботи з партнерами. Що стосується конкретних цін в українських магазинах бренду – то це запитання скоріше до наших партнерів, я б не хотів коментувати це питання.

– Як часто в Україні будуть з’являтися нові колекції вашого бренду? Раз на рік, раз в квартал, раз на місяць?

– В Україну колекції будуть надходити колекції одночасно з їх появою на світовому ринку. Яких-небудь особливих умов і обмежень не буде. Оновлення колекцій відбуваються приблизно раз в квартал, і моделі в найкоротші терміни будуть доступні і українським споживачам.

Читайте також –

В Україну заходить головний конкурент Nike і Adidas – Under Armour


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, що входять до холдингу Retail Group, повідомили про свою участь у...
time icon  
  149
Усі новини ринку