Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за січень

Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за січень

01.02.2017 08:30
  1522
Виктор Нагорский

Які зміни відбулися в січні на керівних посадах українських компаній сфери рітейлу та торговельної нерухомості.

Початок року – традиційно багатий на кадрові новини час. 2017 рік не став винятком – у січні на ринку рітейлу та девелопменту стався цілий ряд гучних змін у топ-менеджменті ключових гравців ринку. RAU пропонує ознайомитися з підбіркою найбільш цікавих перестановок.

COMFY

З 19 січня новим генеральним директором мережі магазинів техніки та електроніки COMFY став Ігор Хижняк. На цій посаді він змінив Генадія Вербиленко, який обіймав посаду гендиректора з жовтня 2005 року, а тепер продовжить роботу в компанії в якості голови наглядової ради.

Кар’єру в бізнесі Ігор Хижняк починав у компанії British American Tobacco. До команди COMFY він приєднався у січні 2007 року, ставши директором з розвитку мережі. За час його роботи на посаді мережа COMFY виросла в три рази — з 25 до 76 магазинів, була двічі масштабно реформатована.

З 2011 року Хижняк обіймав посаду операційного директора, яка передбачає управління продажами, форматом і розвитком. У 2016 році був призначений заступником генерального директора.

У своєму першому інтерв’ю на новій посаді для Інтерфакс-Україна, він також повідомив, що в COMFY відбулися й інші кадрові зміни в топ-менеджменті. Зокрема, позицію операційного директора посіла Наталія Кутузова, яка працювала на посаді директора з роздрібних продажів, а починала кар’єру в Comfy в якості директора магазину. Комерційним директором став Іван Павлик, який працював у комерційному департаменті Comfy з 2006-го року, і після невеликої перерви, відпрацювавши контракт за кордоном, повернувся в компанію на посаду комерційного директора.

Також компанія зміцнилася зовні залученим спеціалістом — директором з логістики Олегом Трембіцьким, який раніше обіймав посаду директора з логістики в компанії Adidas. Назначения в ритейле

БФК Gulliver

З 23 січня до керуючої команди багатофункціонального комплексу Gulliver приєдналася Лілія Зубарєва, очоливши напрям маркетингу і реклами.

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, Лілія буде відповідати за реалізацію маркетингової стратегії багатофункціонального центру Gulliver, спрямованої на підвищення цільового потоку, збільшення товарообігу, а також зміцнення позицій МФК на ринку торгової і комерційної нерухомості.

Лілія Зубарєва працює в маркетингу майже 17 років, в девелопмент прийшла з банківської сфери, де очолювала аналогічні напрямки в Укрсиббанку і ПУМБ. Має великий досвід у просуванні бренду, розробці та впровадженні комунікаційних стратегій, іміджевої та продуктової реклами.

Нагадаємо, раніше посаду директора з маркетингу БФК Gulliver займала Надія Лінська.

NOVUS

Игор Ланда, який протягом шести років обіймав посаду генерального директора мережі NOVUS, пішов з компанії. На його місце було призначено Марка Петкевича, який з вересня 2015 року працював на посаді виконавчого директора.

Зазначимо, що Ігор Ланда був призначений генеральним директором компанії БТ Інвест Україна – українського підрозділу литовського холдингу BT Invest, який розвиває чотири напрямки діяльності: мережа супермаркетів NOVUS, будівельну компанію Stolitsa Group, розважальний торговий центр Retroville і зерновий термінал у Миколаєві.

Як підкреслили в прес-службі NOVUS, кадрові зміни в структурі двох компаній стали природним етапом їх розвитку. «Група БТ Інвест активно розвивається в Україні. Функції операційного контролю буде здійснювати генеральний директор Ігор Ланда», — зазначили в NOVUS. призначення в рітейлі

У компанії також відзначили, що мережа супермаркетів продовжує розвиватися: у планах мережі на 2017 рік відкриття п’яти нових магазинів і збільшення торгової площі на 20 000 кв. м.

ТРЦ Victoria Gardens

У львовскому торгово-розважальному центрі Victoria Gardens змінилася вся управлінська команда. Очолив раду директорів представник акціонерів ТРЦ – Кадем Ергюль, а виконавчим директором став Євген Король, на якого покладено функції операційного управління об’єктом.

Сергій Овчинніков у коментарі RAU розповів, що він буде відповідати за маркетинговий та інвестиційний напрямок, а також за звітність компанії.

Сергій Овчинніков також є партнером Ukraine Turnaround Real Estate Fund. До керуючої компанії ТРЦ Victoria Gardens – Фенікс-Капітал – приєднався в грудні 2016 року. Працює в сфері комерційної нерухомості з 2004 року. У послужному списку робота в таких як компанія NEST, XXI Century, Stokman та інші.

Кадем Ергюль – співзасновник і CEO будівельної компанії Мастербуд. Серед найбільш відомих проектів, реалізованих компанією – готелі InterContinental Kiev і Fairmont Grand Hotel Kiev, а також столичний бізнес-центр Леонардо.

За словами Овчиннікова, серед ключових завдань нової команди управлінців – побудова ефективної маркетингової політики та підвищення впізнаваності ТРЦ Victoria Gardens серед потенційних відвідувачів. призначення в ритейлі

Нагадаємо, ТРЦ Victoria Gardens був відкритий у Львові в жовтні 2016 року. Загальна площа об’єкта – 102 000 кв. м, арендопридатна – 54 500 кв. м. Зона охоплення ТРЦ включає не тільки Львів, але й найближче передмістя, — сукупно понад 990 000 чоловік.

Київстар

Директор з маркетингу Київстар Святослав Горбань з 1 лютого 2017 року залишив посаду. Як повідомив
портал delo.ua з посиланням на повідомлення компанії, тимчасово виконуючим обов’язки директора з маркетингу стане Павло Даниман.

Горбань почав працювати в Київстарі влітку 2013 року. До цього він обіймав посаду директора з маркетингу МТС-Україна (зараз Vodafone).

Серед успіхів команди маркетингу і особисто Горбаня в компанії називають ребрендинг (тоді новий логотип Київстару порівнювали з брендом Walmart), запуск 3G та інноваційних онлайн-тарифів, а також збільшення лояльності клієнтів.

«Я дуже радий, що у мене була така фантастична можливість попрацювати в компанії-лідері телекомунікацій України. Ми досягли максимальних результатів, і я вирішив, що зараз ідеальний час вийти на якісно новий професійний рівень», — сказав Горбань, залишаючи компанію.

Salateira

На стику 2016 і 2017 років співзасновник мережі ресторанів Salateira Євген Рубан повідомив про вихід з проекту Salateira Україна. Втім, роботу над своїм дітищем Євген не кинув і продовжить розвивати бренд в Об’єднаних Арабських Еміратах та інших країнах. Для цього Рубан переїхав в Дубаї (Об’єднані Арабські Емірати), де в серпні поточного року компанія відкрила перший заклад Salateira за кордоном.

Зараз в мережу Salateira входять 9 ресторанів. В Україні компанія представлена в Києві закладами у форматі food-court в торгових центрах SkyMall, Караван, Проспект, Глобус, Аладдін, а також ресторанами з власними столиками в ТЦ Олімпійський і на вулиці Сагайдачного, 37 і Ярославська, 56. Ще два заклади працюють за кордоном: у місті Дубай (ОАЕ) і в Мінську (Білорусь). призначення в ритейлі

Рубан уточнив, що Salateira в Україні продовжить розвивати інший співзасновник компанії – Олександр Савілов. назначения в ритейле

ТЦ Globus

В середині січня команду торгового центру Globus покинула керівник департаменту оренди Яна Зубар. Цю посаду вона обіймала з лютого 2016 року, а до цього (з червня 2014 року по січень 2016-го) очолювала Асоціацію рітейлерів України.

За час роботи Яни в ТЦ Globus відкрилися магазини Цитрус, ONE CLUB, FiligranaEtnica, MustHave, Laboca, Scorpio TM, Topsecret, Lotto Україна, JimmyKey, RicaMare, VD one, Makeup.ua parcel shop, RED Outlet , G-Outlet, флагманський Lush Ukraine, U Dress, INTIMISSIMI️, Calzedonia️, флагманський NYX Professional Makeup Ukraine та інші, а також орендарі фудкорту – Freshline, Big Coffee Berry, Bigburger, Noodle Doodle, Coffeelat, Пузата Хата і Остання Барикада.

З новим місцем роботи Яна поки не визначилася. Що стосується обов’язків керівника департаменту оренди ТЦ Globus, то їх буде виконувати Вікторія Царенко, що раніше працювала в столичному ЦУМ.

MTI назначения в ритейле

З лютого керуючий директор дивізіону одягу і взуття компанії MTI Андреас Корнбергер, який обіймав посаду останні три роки, йде з компанії. Як уточнив RAU Андреас, він має намір зосередитися на управлінні власною консалтинговою компанією KORNBERGER CONSULTING. призначення в ритейлі

Вже відомо, що посаду керуючого директор займе Сергій Бадрітдінов, який раніше виконував обов’язки віце-президента MTI.

Зазначимо, що до приходу Корнбергера в MTI саме Бадрітдінов обіймав посаду керуючого директора одяго-взуттєвого підрозділу компанії, що розвиває в Україні мережі Intertop, Ecco, Geox, Clarks, Marc o’polo, Urban United та інші.назначения в ритейле

ЦТ Даринок

У столичному центрі торгівлі Даринок змінилася комерційний директор. Замість Ірини Горбоконь, яка працювала на посаді останні три роки, посаду комерційного директора зайняла Антоніна Арбузова. Раніше вона керувала департаментом агентських та консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості компанії DTZ Україна.

За час роботи Ірини на посаді в ЦТ Даринок була проведена масштабна реконцепція. Зміни почалися в 2014 році з оновлення фасаду. В рамках комплексу був відкритий арт-проект Платформа. Як заявляла Горбоконь в інтерв’ю RAU, завдяки цьому центр торгівлі залучив зовсім нових відвідувачів: молодих людей, які цікавляться закордонними брендами.

Влітку 2015-го року Даринок відкрив креативний шопінг-майданчик ЦЕХ#7, площею 5 000 кв. м, де розташовані дисконт-магазини і брендові концепт-стори. Також в 2015 році market mall подвоїв площу дитячого сектора, провів повну реконструкцію весільного відділу та часткову реконструкцію взуттєвого залу і залу Б. Завдяки цьому, за підсумками 2015 року команда market mall збільшила трафік на 10%: відвідуваність склала близько 10 млн чол.

Цитрус назначения в ритейле

В останній день січня стало відомо, що незабаром звільниться пост директора з маркетингу мережі Цитрус. Чинний директор з маркетингу компанії Віктор Шолошенко, який займає посаду останні шість років, на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав, що 1 травня поточного року залишить компанію. При цьому він повідомив, що поки не визначився з майбутнім місцем роботи і сферою діяльності, проте не розглядає можливість працевлаштування у сфері рітейлу електроніки та FMCG-рітейлу.

«Точно не хочу знову в рітейл електроніки та FMCG-рітейл. Але при цьому цікавить FMCG-виробництво і HORECA. Рітейл — моя сильна сторона і максимальна точка компетенцій, але я готовий освоювати і нові сегменти, будучи впевненим у своїй ефективності і там. Хочу залишитися в Одесі, для релокації потрібен сильний аргумент у вигляді челленжа в дуже цікавій і ефективній компанії», — написав Шолошенко, зазначивши, що посада директора з маркетингу в Цитрусі поки що залишається вакантною. призначення в ритейлі

Відзначимо, що зараз мережа магазинів гаджетів, аксесуарів і побутової техніки Цитрус складається з більш ніж 40 магазинів в Україні.

Якщо ви хочете повідомити про нові призначення або інші кадрові зміни у вашій компанії – пишіть нам на e-mail news@rau.com.ua

Читайте також – 

https://rau.ua/news/vakansii-v-ritejle-31-yanvarya/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку