
Цього року українці витратили на 7% більше на День святого Валентина


Завдяки чому, незважаючи на зниження темпів зростання продажів в середньому по ринку, виробник інструментів Dnipro–M зумів в рази наростити інтернет–продажі.
Мотивом написання цієї статті стала недавня публікація аналітики зниження щорічного зростання продажів в першій половині 2019 року від RAU. Саме на цей період команда онлайн-просування Dnipro-M поставила собі за мету – збільшення продажів з інтернет-магазину в три рази.
Трохи про Dnipro-M:
Незважаючи на темпи зростання ринку, плани вдалося виконати “з запасом”. Продажі зросли в 3.75 рази (при цьому рентабельності інвестицій в google-рекламу змінилася з 382% до 430%).
Мал.1 (Дохід)
Мал.2 (Рентабельність)
Популярність бренду за Google Trends у травні максимальна:
Продаж інструментів онлайн було для нас новим і вторинним напрямком по відношенню до оффлайн-продажу з фірмових магазинів.
Ключовим завданням було поєднати просування і впізнаваність бренду в інтернеті з підйомом продажів з сайту. Було визначено і виконано наступний план дій:
Тут ми нікого не здивуємо, сказавши, що це Google. 55% доходу припадає на Google Ads, 20% – органічний трафік. Про ці два канали ми докладніше поговоримо далі. Що стосується решти прибутку, то 8% – Facebook, все інше – розсилки в viber, на пошту і т.п.
Є ключовим каналом, який приносить найбільше прибутку. У всіх оголошеннях ми чітко закріпили Dnipro-M в зв’язці з різними послугами, які корисні нашим покупцям. Забігаючи наперед, найкращою виявилася згадка “офіційний сайт Dnipro-M” в комбінації з послугою безкоштовної доставки при покупці від 750 грн.
Навіщо це потрібно? Є кілька цілей:
У загальних рисах структуру рекламного аккаунта ми розділили на «Брендові запити» (згадка нашого бренду), «Гарячі запити» (купити, замовити, онлайн-магазин тощо) і «Стандартні запити» (широкої пошук по категоріям продукції, які є на нашому сайті).
Це дозволяє розподілити бюджет з максимальною віддачею: максимум ми готові витрачати на брендові запити, далі йдуть гарячі, а найостанніші – стандартні.
Окремими елементами в цій структурі є Google Shopping Ads (торгова кампанія) і ремаркетінг:
Головне завдання даного каналу в розрізі просування бренду – підвищення довіри користувача за рахунок авторитетності пошукової системи.
Зрештою, за певну суму грошей будь-яка реклама може бути на першій позиції. Інша справа – гіганти індустрії, яких Google безоплатно визначив як перевірених і самих релевантних продавців на просторах інтернету – маркетплейси ив прайс-агрегатори.
Багато користувачів розуміють, що максимально релевантні відповіді – в органічній видачі. Тому пріоритетним завданням було отримати перші позицій по самим конверсійним і прибутковим категоріям. Це дозволило максимально зайняти видачу брендом і офіційним сайтом:
Мал.3 (Видача Google по “гарячему” запиту)
Мал.4 (Видача Google по “гірячему” запиту)
Варто зауважити, що не по всіх запитах реклама займає перше місце, тому що його ціна в рази більше щодо позицій нижче. Підвищення ставки за клік до максимальної призвело б до низької рентабельності.
Дохід від безкоштовного пошуку за чотири місяці зріс у 2,7 рази:
Коефіциент транзакцій зріз у 2,1 рази
Ключовою умовою збільшення продажів і відвідуваності офіційного сайту було визначити 20%
Сергій Євтушенко
завдань і напрямів, які дали 80% результату. Не варто також забувати про посилання, які доносяться в офлайні. У всіх каналах показувати споживачеві одне й той саме “обличчя” і переваги бренду. Це допоможе об’єднати покупців магазинів і сайту в одну аудиторію, а значить – спростити і здешевити комунікацію з нею.
Автори: Євген Кондратенко, Сергій Євтушенко