Дайджест місяця: п’ять кращих інтерв’ю січня

Дайджест місяця: п’ять кращих інтерв’ю січня

02.02.2017 08:30
  780
rau

У цій рубриці ми публікуємо найцікавіші та найпопулярніші інтерв’ю минулого місяця, які з якоїсь причини могли пройти повз вашу увагу.

Микола Палієнко, EVO: Чесність – найкраща стратегія в довгостроковій перспективі

Група компаній EVO – де-факто монополіст у сегменті маркетплейсів в Україні. Портфель групи вражає: він включає одразу кілька найбільших і найпопулярніших українських торгових майданчиків. Серед них: prom.ua і zakupki.prom.ua, bigl.ua, crafta.ua, goodini.ua і сервіс замовлення послуг kabanchik.ua. Нові проекти EVO – приєднання торгового майданчика Zakupki.Prom.ua до відкритої системи комерційних закупівель RIALTO і системи з реалізації державного майна ProZorro.Продажі (наразі з ProZorro.Продажі працює Фонд гарантування вкладів фіз. осіб і Національний банк, ведуться переговори з Фондом держмайна). Співзасновник і головний виконавчий директор групи компаній EVO Микола Палієнко розповів RAU про шляхи виходу з програмістів у бізнесмени, правила  життя і бізнесу та секрети побудови успішної команди.

– Зараз ви керуєте компанією з сотнями співробітників, і багатомільярдними оборотами. Назвіть п’ять ваших правил бізнесу і життя.

– Перше: чесність у довгостроковій перспективі – найкраща стратегія. Так, у короткостроковій нечесна поведінка може дати якусь фору, але в підсумку чесна людина завжди досягає більшого.

Друге: потрібно побудувати атмосферу довіри і поваги в колективі. Тоді він буде ціліснішим і ним буде легше управляти.

Третє: згідно з принципом Парето, 20% зусиль дають 80% результату. Ніколи наперед не знаєш, які саме 20 зі 100% твоїх зусиль забезпечать максимальний результат.

Четверте: просто – не означає погано. Часто найкращі рішення – прості. Не потрібно надмірно ускладнювати без зайвої необхідності.

П’яте: терпеливість. Навіть у нинішньому швидкому світі успіх приходить далеко не одразу, потрібно наполегливо працювати і домагатися зростання. І будувати компанію не на рік-два-п’ять, а на довший термін, дивитися в майбутнє і працювати на перспективу.

Читати матеріал повністю

Де раки зимують: як створити успішний фаст-фуд стартап і почати продавати франшизу

Мережа швидкого харчування Раки & Еклери працює в новому для України концепті «незвичайна здорова їжа». Звідки прийшла ідея бізнесу з оригінальним меню, що складається з раків і еклерів, як вдалося всього за півроку запустити франшизу, чому оренда вбиває операторів на фуд-кортах торгових центрів і де зимують раки, RAU розповіли засновники здорового фаст-фуду Раки & Еклери Едуард Жамакочян і Максим Волковський.

— Куди плануєте розвиватися?

Максим: В цьому році хочемо відкрити 12 франшиз і далі по наростаючій. Вже зараз йде робота з франчайзі і найближчим часом Раки & Еклери можна чекати в Черкасах, Миколаєві та Одесі. По Києву двоє франчайзі вже зараз шукають місця і три-чотири нових заклади можна чекати від нас. Але ми поки не визначилися з форматом. Цілком ймовірно, що у нас з’являться ресторани.

Едуард: Багато в чому розвиток буде залежати від швидкості розширення асортименту, поки у нас все зав’язано на еклерах. Але вже були пропозиції у Фінляндії, Німеччині та Польщі, хоча ми не поспішаємо – потрібно ще тут багато з чим розібратися. Зробимо все крок за кроком, замість того, щоб кудись бігти і щось упустити. Часу і можливостей у нас достатньо.

Читати матеріал повністю

Людмила Міщенко, ЕКО маркет: Будемо активніше просувати бренд в інтернеті

Людмила Міщенко – один з найбільш авторитетних фахівців сфери маркетингу в Україні, має за плечима 15-річний досвід роботи, в тому числі на керівних посадах. Вона очолювала служби маркетингу інтернет-провайдера SUMMA-TELECOM, а також мережі ресторанів MAFIA. Керувала відділом реклами і зв’язків з громадськістю страхової компанії ТАС, а також була маркетинг-директором Retail Group (мережі Велика кишеня, Велмарт, ВК Експрес). З жовтня 2016 року вона вступила на посаду директора з маркетингу мережі ЕКО маркет. У першому інтерв’ю на новій посаді Людмила ррозповіла RAU про те, які ключові завдання стоять перед нею в компанії, чому ЕКО маркет має намір змінити медіа-стратегію і активізувати вихід в digital, а також про останні тренди в маркетингу і тенденції на ринку продуктового рітейлу України.

– Які короткострокові і довгострокові цілі поставлені перед вами на новій посаді?

– Довгострокові плани в умовах нинішньої української економіки взагалі складно будувати. Тому говорити про те, що ми пишемо стратегію на п’ять років, не доводиться. Маркетингову стратегію ми пишемо на рік. Вона стосується всіх ключових речей: позиціонування, асортименту, ціноутворення, програми лояльності, і т. д. І кожні три місяці ми звіряємо курс – чи правильно ми рухаємося, і при необхідності коригуємо цілі і завдання.

Основна стратегічна мета, яка стоїть перед нами на 2017 рік – це активний розвиток програми лояльності і розкриття її потенціалу.

Друга ключова задача – вихід в digital і розвиток всіх digital-форматів. ЕКО маркет багато років не змінював медіа-стратегію, тому нам дуже цікаво подивитися, як зміниться наша аудиторія, якщо поміняти основні канали просування. Крім того, всі зараз зацікавлені оптимізувати вартість контакту.

Читати материал полностью

Анастасія Левкова, Книгарня Є: Конкурентів на ринку в нас немає 

Говорити про серйозну конкуренцію на книжковому ринку України, на жаль, не доводиться. Адже великі книгарні у будь-якому місті можна перерахувати на пальцях (можливо, навіть однієї руки), а мереж – то й поготів. Однак, справжні книгомани обов’язково знають, де шукати книги. Так, велика літера Є, що є логотипом однойменної книжкової мережі, знайома багатьом. Наприкінці 2016 року Книгарня Є відсвяткувала 9-річчя свого існування. 24 магазини в 12 містах України – поза всяким сумнівом, ця мережа є найбільшою в Україні. Але Книгарня Є – це не просто місце, де можна придбати книги. Однією із найважливіших особливостей мережі є проведення різноманітних презентацій, зустрічей, майстер-класів. Крім того, це книгарня у форматі вільного простору, де можна неквапливо прогулятися поміж стелажами, погортати книги, почитати.

Про особливості роботи на українському книжковому ринку, про плани на майбутнє та про те, чому Книгарня Є не бачить поки що для себе конкурентів RAU розпитала арт-директорку мережі Анастасію Левкову.

– Які загалом тенденції спостерігаєте на книжковому ринку, як змінилась ситуація за той час, що ви працюєте?

​ – Мережа працює з 2007 року, а стрімкі зміни в українському книжковому ринку я бачу з 2014-го. Той рік — рік після Майдану й рік початку війни, — як на мене, став вододолом, який розділив наш книжковий ринок на «до» і «після». Це «після» характеризується зростанням інтересу українців до власної культури. З видимих змін — швидке наповнення сегменту зарубіжної перекладної ліретатури, причому як сучасної, так і класики, як художньої, так і нон-фікшну. Зараз навіть не встигаю відстежувати всі новинки бізнес-літератури, а дев’ять років тому їх не було взагалі.

Читати матеріал повністю

Дмитро Басов, MOYO: Ми станемо місцем, де швидше за все купити новий гаджет

Вже зараз компанія пропонує гарантовану видачу товару за 20 хвилин, причому послуга діє цілодобово. У найближчих планах також запуск вже працюючої в Києві послуги «Миттєва доставка» в регіонах. Що сприяє амбіційним ідеям, на якій стадії знаходяться ці та інші проекти, з якими труднощами стикається компанія, а також у чому полягає її підтримка українських стартапів, RAU розповів генеральний менеджер мережі магазинів техніки та електроніки MOYO Дмитро Басов.

– Останнім часом з’являється багато інформації про успішні українські технологічні стартапи. Чи можна вже сьогодні зустріти в MOYO такі продукти?

– У нас є цілий відділ, який займається стартапами. Як українськими, так і закордонними. Ми аналізуємо поява нових категорій товарів, окремих гаджетів або нових способів їх використання. Проблема багатьох стартапів, в тому числі і українських, в тому, що від ідеї до роздрібного продукту доходять дуже небагато. MOYO регулярно спілкується з українськими розробниками нових гаджетів, є партнером IoT-спільноти (IoT – інтернет речей – прим. ред.), підтримує клуби робототехніки та програмування роботів, надає стартапам місце в роздрібному магазині для презентацій своїх винаходів і спілкування з цільовою аудиторією.

Читати матеріал повністю


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку