Покращена версія CRM Zadarma: версія для мобільних пристроїв та інструменти для детального аналізу
Компанія Zadarma, що надає послуги з хмарної телефонії, представила нову версію CRM, в яку були внесені істотні поліпшення. Надалі користуватися CRM можна не тільки через комп’ютер або ноутбук.
Компанія Zadarma пропонує CRM, адаптовану в тому числі і для мобільних пристроїв, що дозволяє вести роботу через смартфон або планшет. Відтепер в ZCRM передбачений сервіс аналітики. З його допомогою можна фіксувати дії всіх співробітників організації. При цьому з метою аналізу можна налаштовувати фільтри і вести пошук певних дзвінків, угод, завдання і лідів. Також всередині сервісу передбачена схема воронки продажу, використовуючи яку можна стежити за взаємодією з клієнтом, детально знайомлячись з усіма стадіями роботи.
Ще одна новинка має відношення до web-телефону, що функціонує на основі стандарту WebRTC, що дозволяє здійснювати дзвінки безпосередньо з браузера. З цього часу адміністратор отримав можливість визначати годинник протягом доби, коли у користувачів є доступ до скоєння дзвінків через браузер, і також прийому вхідних викликів (інструмент «робочі години»). В інший час виклики направляються на мобільні пристрої працівників і вони можуть приймати дзвінки за допомогою додатків або переадресації.
Zadarma не обмежується цими поліпшеннями, сервіс також презентує своїм клієнтам знижку на придбання пакета за тарифом Офіс Україна в розмірі 30% (доступ по промокодом OfficeUA21). Цей набір послуг включає власний телефонний номер (віртуальний), більше функцій АТС і певне число хвилин вихідних дзвінків всередині України безкоштовно.
Сама CRM Zadarma – система, що дозволяє вибудовувати взаємодію з споживачами товарів і послуг компанії. Хмарна CRM – відмінний варіант для зменшення витрат при автоматизації значної частини функцій. Цей сервіс розрахований на компанії всіх розмірів, при цьому він доступний абсолютно безкоштовно, витрачати свої гроші не потрібно організаціям будь-якого масштабу.