
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Найбільший в світі інтернет-рітейлер Amazon.com Inc. збільшив чистий прибуток у другому кварталі 2018 року майже в 13 разів, причому показник вперше перевищив $ 2 млрд.
Як повідомляє Interfax c посиланням на прес-реліз Amazon, чистий прибуток компанії в квітні-червні підскочив до $ 2,5 млрд, або $ 5,07 у розрахунку на акцію, у порівнянні з $ 197 млн, або $ 0,40 на акцію, за аналогічний період минулого року. Виручка збільшилася майже на 40% – з $ 37,96 млрд до $ 52,90 млрд.
Експерти, опитані FactSet, в середньому прогнозували квартальний прибуток Amazon на рівні $ 2,48 на акцію при виручці в $ 53,37 млрд. Операційний прибуток компанії в минулому кварталі збільшився майже п’ятикратно, з $ 628 млн до $ 2,98 млрд. Прогноз для цього показника дорівнював $ 1,73 млрд.
На даний момент Amazon фактично об’єднує два великих бізнесу: величезну торгову імперію, яка зазвичай демонструє мінімальну рентабельність або навіть збиток, і менше за обсягом, та високорентабельний хмарний підрозділ – Amazon Web Services (AWS).
У минулому кварталі підрозділ Amazon в сфері електронної комерції отримала виручку на рівні $ 46,78 млрд, що дещо менше очікуваних аналітиками в середньому $ 47,37 млрд, однак операційний прибуток підскочила до $ 1,34 млрд при консенсус-прогнозі всього $ 240 млн. У підрозділі AWS операційний прибуток підскочила майже на 80% – до $ 1,64 млрд. Виручка цього бізнесу вперше перевищила $ 6 млрд, вона збільшилася на 48,9%, до $ 6,105 млрд.
Фіндиректор Amazon Брайан Олсавскі в ході телеконференції після публікації звітності пояснив збільшення прибутку в сегменті електронної комерції в Північній Америці низкою факторів, включаючи зростання доходів від інтернет-реклами, збільшення частки високорентабельного бізнесу і підвищення ефективності інфраструктурних витрат.
Ще одним фактором могло стати сповільнення зростання штату: у 2017 році чисельність персоналу Amazon збільшилася більш ніж на 65%, або 225 000 чоловік, а в першій половині 2018 року – менш ніж на 2%, до 575 000 чоловік.
У III кварталі Amazon чекає виручку від $ 54 млрд до $ 57,5 млрд, операційний прибуток – від $ 1,4 млрд до $ 2,4 млрд. Аналітики в середньому прогнозували операційний прибуток на рівні $ 1,25 млрд при виторзі $ 58,07 млрд.
Акції Amazon подешевшали на 3% за підсумками регулярної сесії в четвер і виросли в ціні більш ніж на 4% на додаткових торгах. З початку поточного року ціна паперів компанії злетіла майже на 55%, вона вийшла на друге місце за капіталізацією в світі після Apple, тоді як індекс S&P 500 додав 6,5%.
Rozetka відкриває точки видачі в експериментальному форматі і буде розвивати офлайн-роздріб (+фото)