
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Провідний інтернет-супермаркет країни Rozetka знову звернувся до “закону Мерфі”, щоб лаконічно пожартувати. В цей раз в коротких роликах розповідається, що якщо ви щось ненавидите, вам обов’язково це подарують. Над кампанією попрацювала рекламно-комунікаційна група Havas Ukraine.
https://www.youtube.com/watch?v=LcJIOo1tc20
https://www.youtube.com/watch?v=u6rBlYYZ_FY
Українська співачка, а з недавніх пір і дизайнер, Настя Каменських знялася в еротичній рекламі власного бренду NK. Компанію їй склала засновниця бренду ANNCHOO Аня Андрійчук-Завгородня. Дівчата танцюють в спокусливих боді і читають хіп-хоп. У соцмережах вже розкритикували відео за зайву вульгарність, але 700 000 переглядів за два дні в Instagram говорять про те, що кожен привертає увагу до бренду як може. У випадку з NK, судячи з реклами і розставленими акцентами, це аж ніяк не одяг, а її творці.
https://www.instagram.com/p/BeCruXAjQlY/?taken-by=kamenskux
Поки більшість брендів орієнтується на міленіалів і намагаються достукатися до прогресивної аудиторії, заслужений артист України і ресторатор Михайло Поплавський знімає незграбні рекламні відео, які можуть викликати лише подив у молоді. Однак якщо брати до уваги те, що вся його цільова аудиторія знаходиться у соцмережі Однокласники, а його PR-команда точно знає, як до неї достукатися, в результаті маємо 30 000 переглядів на Youtube менш, ніж за тиждень. В хід іде важка артилерія – соковиті закуски, шановна на вигляд публіка, красиві дівчата на фоні і вуса Павла Зіброва.
Radioaktive Film продовжує знімати ролики світових брендів в київських локаціях. Цього разу креативщики української продакшн-компанії розробили сюжет для британського онлайн-рітейлера проїзних квитків Trainline, а весь екшен короткого шпигунського бойовика відзняли у київському метрополітені. Результатом роботи поділилися у себе в Facebook.
https://www.facebook.com/Radioaktivefilm/videos/1950579944970509/
Фріран і паркур на даху Палацу італійської цивілізації – ось дві складові промо весняно-літньої колекції бренду Fendi. Героями відео стали атлет-екстремал Ерік Мухаметшин, який встиг відзначитися своїми трюками в Книзі рекордів Гіннеса, і одна з найвідоміших у світі паркурщиць Кеті Макдоннелл. Мета бренду, якому незабаром виповниться 100 років, – стати ближче до міленіалів.
Американська компанія Beats Electronics, що належить Dr.Dre, продовжує активно просувати свої продукти за допомогою зірок спорту. Цього разу героями декількох відео стали олімпійські спортсмени, які повертаються в “гру” після серйозних травм і невдач. Шумоподавлюючі навушники Beats, на думку маркетологів бренду, те, що доктор прописав потрібно для кращої концентрації визнаних чемпіонів.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=37&v=eO56Ge95RZk
https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=fUXUzkHhhcg
Дивіться також наш попередній огляд –
Краща реклама тижня: ПриватБанк, Burger King, Prada, Kenzo та ДахаБраха