
CDP eSputnik інтегрується з WooCommerce: автоматизація та збільшення прибутків з першого дня


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Українське креативне агентство Banda Agency запустило рекламну кампанію Sorry i’m not Sorry для магазину модного одягу Asthik. Героїні відео – непередбачувані і зухвалі дівчата, які навіть не думають вибачатися за свої витівки. В кращі ролики тижня, RAU вибрала одне з відео, на якому юна відвідувачка музею несподівано починає цілувати античну статую Олександра Македонського. Вийшло чуттєво і ефектно.
Американська компанія Beats Electronics, що належить Dr.Dre, випустила ефектну рекламу за участю десятків зірок спорту. На відео присутні футбольні зірки Сеск Фабрегас, Еден Азар, Антуан Грізманн, Тьєррі Анрі, Бастіан Швайнштайгер і Антоніо Конте, кращі гравці NBA Кевін Дюрант і Леброн Джеймс, тенісистка Серена Вільямс, а також бійці Конор Макгрегор і Ентоні Джошуа. Ці спортсмени взяли участь у кампанії Be heard (“бути почутим”) і показали емоції, які відчувають під час тренувань та ігор. Саундтреком реклами стала пісня Seven Nation Army у виконанні американського рок-дуету The White Stripes.
Бренд нижньої білизни Victoria’s Secret представив різдвяне привітання, за участю бразильських супермоделей Адріани Ліми і Алессандри Амбросіо. Ангели бренду продемонстрували на замерзлому озері нову лінійку. Ролик супроводжує хіт 1953 року Santa Baby.
Один зі світових лідерів з виробництва важких вантажівок Volvo Trucks Corporation продемонстрував переваги нової трансмісії за допомогою параплана. Головним героєм відео стали прив’язаний до вантажівки парапланерист і шофер вантажівки, який, незважаючи на дорожні умови і мінливий ландшафт дороги, продовжує підтримувати високу швидкість руху, щоб людина могла весь час залишатися в повітрі.