Краща українська реклама 2017: Samsung, Rozetka, Comfy, METRO, VOVK та інші

Краща українська реклама 2017: Samsung, Rozetka, Comfy, METRO, VOVK та інші

31.12.2017 09:00
  7118
Микола Маранчак

Щотижня RAU збирає кращі креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. В цьому огляді ми зібрали кращі за 2017 рік від українських компаній.

Samsung Electronics Україна

Українська міфологія надихнула Samsung в цьому році на зйомки містичного відео в Карпатських лісах. Рекламна кампанія присвячена Galaxy Note8, переваги якого демонструють через зіткнення з дикою природою і таємничими істотами з народного фольклору, що населяють її. У наборі красиво промальована графіка, а також мавки, русалка, вовк і козак-характерник.

METRO Cash&Carry Ukraine

METRO представив на початку листопада рекламну кампанію “METRO тримає ціни в формі, щоб жодна не набрала зайвої”. Над відео попрацювала команда Ogilvy&Mather Ukraine, саме їм вдалося змусити співробітників мережі магазинів стрибати на гімнастичних м’ячах, крутити педалі і піднімати штангу. Якщо це справді співробітники METRO, то вони дійсно у відмінній формі.

Comfy

Чув, ТойЦей?! Цілий рік українська мережа техніки та електроніки Comfy штампувала ролики разом з полтавським реп-дуетом “Сен-Тропе”. Жека і Дімон влаштовували між собою баттли, сільській діскач, мріяли купити “геймерський комп” і зачитували в гуртожитку “рэпчину” в класичній студентській кімнатці. Судячи по сотням тисяч переглядів в соцмережах, креатив хлопців не став набридати аудиторії бренду і вже точно залучив чимало нових прихильників.

Rozetka.ua

Провідний інтернет-супермаркет країни Rozetka представив в 2017 році серію відеороликів, у яких доводить, наскільки зручно завжди мати під рукою його додаток на смартфоні. Основний посил кожного жартівливого відео, з представлених – не страшно, якщо все-таки забув щось купити. Креативну ідею розробила і реалізувала рекламно-комунікаційна група Havas Ukraine.

Intertop

У компанії Intertop звернулися до Facebook-лайкам та эмоджи, щоб без слів розповісти про переваги омниканального підходу бренду. Над рекламною кампанією, яка увійшла в серію сюжетів «Замовляй і забирай», потрудилося агентство Vandog.

Pizza Veterano

У переддень дня закоханих у Дніпрі відкрилася піцерія Pizza Veterano, в якій працюють ветерани АТО. Під це події хлопці зняли саму патріотичну рекламу року, яка, можливо, і залишилася б непоміченою, якби не просувалася під протекторатом особисто мера Дніпра Бориса Філатова, який також знявся в ролику. А заодно виклав у себе на особистому Youtube. Вийшло не дуже креативно та десь містечково, зате по-доброму і душевно. Цього багатьом не вистачає.

THRASH!

Fozzy Group запустила в 2016 році мережу власних дискаунтерів THRASH!, вирішила потролити, мабуть, головного Facebook-троля року АТБ. Об’єктом насмішок мережі став рекламний ролик оновленого супермаркету АТБ, який привернув до себе в соцмережах чимало уваги. Веселий тролінг “Жодних фокусів” від THRASH! натякає, що головне у дискаунтерів – це доступні ціни.

OLX

Онлайн-сервіс оголошень OLX спільно з Нова пошта запустив у минулому році акцію безкоштовної доставки. Щоб швидше донести до користувачів інформацію про неї, спільно з Banda Agency була знята серія веселих промо, героями яких стали дівчата-жокеї і сім’я, відзначає день народження дідуся.

Олейна

Не можна не згадати також про роликах, які отримали у цьому році нагороди ” Effie Awards Ukraine 2017. Гран-прі та «золото» в категорії “продукти харчування” у цьому році дісталося компанії Олейна. Над відео працював агентство MullenLowe Adventa.

Huggies

Ще одна нагорода дісталася компанії Huggies. Їй дістався приз у категорії товарів FMCG. Зворушливе відео про передчасно народжених діток зібрало близько 750 000 переглядів на Youtube за півроку.

Епіцентр К

В Епіцентрі стартувало іронічне акційні пропозиції “Чесна вигода”, яка триватиме 365 днів. Жартівливу акцію підкріпили веселим відео, в якому покупці не в змозі покинути торговий центр, адже “така вигода!” 180 000 переглядів на Facebook всього за тиждень, як найкраща оцінка креативу рітейлера.

LC Waikiki

Активно розвивається в Україні турецький рітейлер LC Waikiki зняв в цьому році в столиці запальне відео під пісню про себе коханого. Головні герої ролика – двоє закоханих студентів, які, зрештою, зустрічаються в магазині бренду. Слоган рекламної кампанії: “Найкращий спосіб передбачити майбутнє – це створити його”.

Vodafone

Мобільний оператор Vodafone спільно з агентством Tabasco в 2017 році придумав оригінальну історію за мотивами роману Оруелла, де панує диктатура Голоси, і занурює глядача в естетику похмурою столиці Арканар з повісті Стругацьких «Важко бути богом». Головну роль в ролику виконала солістка групи Onuka Наталія Жижченко, а відеоряд супроводжує її композиція Vidlik. Відео було присвячено запуску тарифу Unlim 3G, який повністю орієнтований на спілкування через 3G.

Укрзолото

З ювелірних брендів у цьому році можна відзначити мережа супермаркетів Укрзолото, чиє зворушливе відео змогло зібрати на Youtube добрцю сотню тисяч переглядів. Розповідає вона про роль прикрас у долі жінки з самого її дитинства. На думку бренду прикраса: це не просто аксесуар, а пам’ять про кожну важливу мить життя.

Фокстрот

Мережа магазинів техніки та електроніки раптом вирішила заглянути в 2117 рік і показати, що там. Для цього запустила серію роликів “Фокстрот. Майбутнє”, у яких розповідає різні цікаві історії про фантастичних інноваціях. Попереду всієї галактики, звичайно ж, сам Фокстрот.

Pepsi

У підтримку нового продукту, компанія Pepsi представила рекламний ролик за участю українського співака та композитора Дмитра Шурова, більш відомого як Ріапобой. Шуров разом з вуличним гітаристом виконав біля станції метро Золоті ворота свій хіт «Родимки». Слоган відео «для класного концерту тобі не потрібна сцена, головне – це бажання» говорить про новий Pepsi в чорному дизайні – для максимального смаку не потрібен цукор.

Укрпошта

Укрпошта весь рік займалася змінами всередині компанії, що підтримувала креативними роликами. Один з таких відео-натяк, чим може закінчитися спільне поїдання зефіру під балади Елвіса. У ролі лелеки – Остап Ступка. Реклама розповідає про різницю послуг «Укрпошта Експрес» і «Укрпошта Стандарт» – для тих, кому посилку потрібно отримати швидко і тих, кого влаштовує звичний темп роботи українського підприємства поштового зв’язку.

Mc’Donald’s

Мережа ресторанів швидкого харчування Mc’Donald’s представила яскраву пародію на типову рекламу парфумів. Красива дівчина в розкішному платті тікає від таємничого незнайомця з фотоапаратом, і все заради бургера. Рекламна кампанія, розроблена спільно з агентством Leo Burnett, приурочена до запуску люксової лінійки бургерів The Signature Collection, які будуть продаватися тільки в обраних ресторанах.

VOVK

Український бренд VOVK представив в 2017 році яскраве промо своєї нової колекції autumn/winter ’17/18. У відео показано дивовижні пейзажі з лісом і озером, на тлі яких дівчата і демонструють нову колекцію бренду. Вийшло красиво і запально.

Київстар

Компанії Київстар у 2017-му виповнилося 20 років. Спеціально до цієї події оператор за підтримки рекламного агенства Serviceplan представив відео про те, скільки всього хорошого може статися з парою за цей час: народження почуттів, поява сім’ї, дорослішання дітей. “Разом крізь час” – говорить слоган кампанії. В якості оформлення ролика використовували пісню української групи Hardkiss, творчість яких вже не вперше звертаються креативщики Київстар.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку