У грецькому залі: як виглядає Сільпо в Античному стилі в ТРЦ Європарк (фоторепортаж)
Архаїчні колони, грецькі ласощі, античні сюжети на стінах і Олімпійський вогонь — як виглядає Сільпо в Античному стилі в ТРЦ Європарк.
Цей текст доступний також російською мовою
26 грудня в Києві за адресою вул. Соборна, 140 А, почав роботу новий столичний ТРЦ Європарк, а разом з ним один з найбільш очікуваних в цьому районі торгових об’єктів — супермаркет компанії Fozzy Group — Сільпо. Виконаний супермаркет в стилі агори — ринкової площі в давньогрецьких полісах, де розташовувалися головний міський ринок з галереями і ремісничими майстернями. Іноді по периметру зводилися статуї. За таким принципом пішло і Сільпо.
“У Греції все є!”- казав персонаж відомого фільму, і до нового Сільпо це відноситься повною мірою. Площа нового об’єкта мережі склала 3000 кв. м, де представлено дійсно грецький достаток – 35 000 артикулів товарів. Крім основної асортиментної лінійки, в супермаркеті також представлені натуральні продукти українських виробників під ТМ «Лавка традицій», вироби власної кондитерської, м’ясо свіжого копчення, піца, гриль на дровах і квітковий бутік. Серед іншого можна знайти і те, що любили стародавні греки, – великий вибір дарів моря і вино з різних країн світу.
Для зручності відвідувачів, крім основних кас, працює окрема каса в квітковому бутіку і ще одна — у відділі кави і чаю.
“Нова агора” стала 239-м Сільпо в мережі рітейлера. Для зручності під’їжджають до ТРЦ Європарк водіїв передбачений паркінг на 400 місць.
Замість традиційного розрізання червоної стрічки, перших гостей супермаркету зустріли розпалюванням символічного “Олімпійського вогню”. Не забули і про Сіртакі: мелодію, написану грецьким композитором Микисом Теодоракисом в 1964 році для фільму «Грек Зорба», що стала з тих пір одним з символів Греції, неодноразово ставили на повтор.
Іншим незвичайним сюрпризом стало ніжне звучання арфи, на якій грала одна з “грецьких богинь” в паузах між DJ-сетами. Були на відкритті і гастрономічні «розваги», зокрема, дегустація в самих різних відділах, в тому числі безкоштовно піца, що створило очікуваної ажіотаж і штовханину при напливі величезної кількості людей похилого віку і місцевих роззяв.
Стіни магазину розписані сюжетами з античної міфології. Доповнюють інтер’єр статуї ручної роботи. Для бажаючих зробити незвичайне селфі або фото з однією з “афродіт” встановили фотозону “Олімп” з логотипом Сільпо і капітелями в грецькому стилі.
Довгий час Софіївська Борщагівка залишалася чи не єдиним в столиці районом, де був відсутній супермаркет цієї мережі, тому не дивно, що поява «античного» Сільпо стало важливою подією місцевого значення.
Потрібно також зауважити, Сільпо не вперше дивують незвичайним дизайном в супермаркетах мережі. Раніше компанія відкрила супермаркет в стилі Оптична ілюзія і Арт Деко у Києві, стилі залізниці у Фастові, космічному стилі в Харкові, Аліси в країні чудес у Львові і так далі.
Зазначимо також, що загальна площа ТРЦ Європарк склала 15 000 кв. м. Мета об’єкта — забезпечити умови повноцінного шопінгу мешканців Софіївської Борщагівки і навколишніх районів. Серед інших орендарів торгово-розважального центру: ювелірний супермаркет Укрзолото, дитячий магазин Jambo, магазин техніки ТТТ, взуття від виробника Мзс, точка зоотоварів MasterZoo та інші. На березень 2019 року заплановано відкриття другого поверху об’єкта, в результаті чого пул орендарів поповниться дитячим розважальним центром Kids Land (1500 кв. м), фітнес-клубом повного циклу Workshop (1400 кв. м) і рестораном Hanami.
Ще більше фотографій Сільпо в античному стилі в ТРЦ Європарк-в фотоогляді RAU.
Читайте також
Сільпо 20 років: топ-20 маловідомих фактів про флагманську мережу Fozzy Group