Головна > Новини > Відкриття > Не вір очам: Сільпо відкрив у ТРЦ Smart Plaza Polytech супермаркет в стилі “Ілюзія” (фотоогляд)
Не вір очам: Сільпо відкрив у ТРЦ Smart Plaza Polytech супермаркет в стилі “Ілюзія” (фотоогляд)

Не вір очам: Сільпо відкрив у ТРЦ Smart Plaza Polytech супермаркет в стилі “Ілюзія” (фотоогляд)

Спіральні узори, неймовірні дзеркальні форми і просторові враження – як виглядає Сільпо в стилі “Оптична ілюзія”.

4 квітня в Києві на проспекті Перемоги, 26-Б розпочав свою роботу новий столичний ТРЦ Smart Plaza Polytech, а разом з ним один з найбільш очікуваних в цьому районі торгових об’єктів – супермаркет компанії Fozzy Group – Сільпо. Довгий час Політехнічний інститут залишався чи не єдиним у столиці районом, де був відсутній великий супермаркет, тому не дивно, що поява “Сільпо Ілюзія” стало важливою подією місцевого значення.

Площа нового об’єкта мережі становить 1531,2 кв. м, де розмістили 35 000 артикулів товарів. Для зручності відвідувачів працює 13 кас — 11 основних, окрема каса в квітковому бутіку і ще одна — у відділі кави і чаю. Для проїжджаючих повз ТРЦ Smart Plaza Polytech водіїв передбачений підземний паркінг, до якого можна доїхати з боку вул. Ванди Василевської.

В асортименті, окрім традиційних товарів, також представлені натуральні продукти українських виробників під ТМ «Лавка традицій», продукція власного імпорту, включаючи крафтове пиво та вина з різних країн світу, вироби власної кондитерської. При відділі свіжого м’яса і риби працює власна коптильня. Також є відкритий цех, завдяки якому гості можуть спостерігати за процесом приготування продуктів.

Потрібно зауважити, Сільпо не вперше дивують незвичайним дизайном в супермаркетах мережі. Раніше компанія відкрила супермаркет в стилі Арт Деко в Києві на Оболоні, в стилі середньовічного замку в Луцьку, «Аліси в країні чудес» у Львові, а також «Ямайський супермаркет» у Броварах. На цьому Fozzy Group зупинятися не збирається — у планах мережі відкрити ще кілька концептуальних супермаркетів як у Києві, так і в інших містах України. Всього, станом на 1 січня 2018 року, торгова мережа Сільпо налічує 238 супермаркетів.

Зустрічав перших гостей супермаркет по-молодіжному: з дівчатами, загримованими у фантастичні рухомі фігури-ілюзії, оптичним шоу, діджеєм і розіграшами. Були і гастрономічні “розваги”, зокрема, дегустація в самих різних відділах, в тому числі, безкоштовно піца, що створило очікуваний ажиотаж і штовханину при напливі величезної кількості людей похилого віку і місцевих роззяв.

Докладніше як це було і як виглядає новий Сільпо в стилі “оптичної ілюзії” — в фотоогляді RAU.

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора