Новини FMCG за липень: Novus, АТБ, Фора, Бджілка маркет, Varus, Hop Hey та інші

Новини FMCG за липень: Novus, АТБ, Фора, Бджілка маркет, Varus, Hop Hey та інші

31.07.2018 08:00
  770
Микола Маранчак

Novus, АТБ і Пчелка маркет в Києві, Фора в Вишневому, магазин формату «біля дому» Varus в Дніпрі, перший Hop Hey в Харкові, а також топ-10 продуктових мереж Києва за кількістю магазинів та інше.

25-й магазин Novus в Києві

Novus розширив мережу в Києві до 25 магазинів. Черговий торговий об’єкт мережі відкрився 4 липня в житловому комплексі Ліпінка на вулиці Кавалерідзе, 1А. Як повідомили RAU в прес-службі компанії, загальна площа нового магазину складає 1937 кв. м, торгова – 1108 кв. м. Для обслуговування покупців передбачено 8 звичайних і одна експрес-каса. Крім традиційного асортименту товарів в магазині працює пивбар і кава-пойнт. Також покупці зможуть придбати кулінарію, копчення власного виробництва, і випічку пекарні Novus.

Зазначимо, що це вже другий торговельний об’єкт, відкритий компанією в поточному році. Раніше мережа поповнилася двоповерховим магазином на столичній Оболоні. У той же час, в планах рітейлера на цей рік в цілому відкрити вісім торгових точок у Києві.

АТБ в Києві та Слобожанському

У липні мережа дискаунтерів АТБ розширилася на дві торгові точки. Перша з них розпочала свою роботу 7 липня в смт. Слобожанське Дніпропетровській області на вул. Нова, 61, другий – 22 липня у Києві на вул. Якуба Коласа, 3/1.

Також у липні стало відомо, що АТБ-маркет,згідно журналу Державної податкової служби «Вісник. Офіційно про податки», зайняв 17 місце в загальному рейтингу топ-100 найбільших платників податків України, ставши, таким чином, найбільшим платником податків серед українських рітейлерів. Всього компанія за 2017 рік заплатила 3 млрд 339 млн гривень. Дізнатися хто ще з рітейлерів увійшов в рейтинг можна за посиланням.

Пчелка маркет на Вітряних горах

27 липня Пчелка маркет відкриває новий магазин у Києві. Як повідомила RAU прес-служба мережі, торгова точка знаходиться на вулиці Вітряні гори, 21/7-А. Загальна площа нового об’єкта мережі – 335 кв. м, торговий зал займає 222 кв. м, працює три каси. Пчелка маркет цілодобово буде надавати покупцям свіжі продукти харчування і товари першої необхідності. На невеликій площі буде запропоновано понад 7 000 найменувань – всі важливі товари різного виду для щоденного використання. У магазині буде представлено продукції власного виробництва – випічка, кондитерські вироби та м’ясо, що дозволить запропонувати покупцям привабливі ціни і свіжість продукції. У тому числі – товари власною ТМ «COTAr».

Станом на липень 2018 року відкрито 22 магазину Пчелка маркет, розташованих у Києві і містах-супутниках. У штаті підприємства працює більше 1000 співробітників. Нагадаємо, що в плани компанії входить розвиток різних напрямків: логістичного та розподільчого центру, ковбасного і коптильного цехів, кондитерського цеху та випуску кондитерської продукції під ТМ Grand Gateau та інше.

Магазин формату «біля будинку» Varus в Дніпрі

Мережа магазинів Varus поповнилася новим торговим об’єктом в Дніпрі. Новий магазин став 66-м для компанії в Україні. Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, торгова точка площею 400 кв. м відкрилася 19 липня на проспекті Богдана Хмельницького, 36А.

В магазині працює власна пекарня, асортимент налічує 4 000 найменувань продукції, серед яких найрізноманітніші товари: сезонні овочі та фрукти, свіже м’ясо і риба, молочні продукти, широкий вибір бакалійних товарів, а також кулінарія. У компанії також відзначили, що для зручності відвідувачів час роботи торгової точки збільшено — новий магазин працює з 07:00 до 22:00.

Зараз мережа налічує 66 магазинів. Загальна торговельна площа мережі перевищує 74 000 кв. м, а кількість співробітників сягає 5 000 чоловік.

Топ-10 продуктових мереж Києва за кількістю магазинів

Дослідницька компанія GT Partners Ukraine підготувала чергове масштабне дослідження ринку роздрібної торгівлі Києва. За підрахунками фахівців компанії, на квітень цього року топ-10 продуктових мереж столиці сумарно керували 575 торговими точками. Найбільшою кількістю магазинів керують два найбільших рітейлера країни – Fozzy Group (207 об’єктів у Києві) і АТБ (131). Детальніше про результати дослідження можна прочитати за посиланням.

Брусничка розширюється в регіонах

Мережа фрешмаркетов Брусничка відкрила 21 липня новий магазин в Кам’янському Дніпропетровської області. Як пише allretail.ua, торгова точка знаходиться по вул. Металургів, 62 і стала першою в місті.

«Компанія ” Український Рітейл продовжує розвиток формату магазинів біля дому. Цей формат затребуваний на ринку і наші магазини показують хороший результат, – зазначає директор компанії Український Ритейл Сергій Бєляєв. – Ми зосереджені на відкриття магазинів в рамках регіонів присутності – Полтавській, Харківській, Донецькій, Луганській, Запорізькій та Дніпропетровській областях. Зараз ми шукаємо об’єкти і потенційні площі для магазинів на цій території».

Новий фрешмаркет Брусничка в Кам’янському підтримує загальний формат мережі магазинів біля дому. В асортименті представлені свіжі овочі і фрукти, молочна і м’ясна продукція, бакалія і кондитерські вироби, напої та багато іншого. У магазині також працює відділ власної випічки, де покупці зможуть придбати гарячий хліб, різноманітну випічку, піцу.

Перший HOP HEY в Харкові

20 липня найбільша мережа магазинів розливного пива в Україні Море Пива, після ребрендингу стала називатися HOP HEY, відкрила першу торгову точку в Харкові за адресою: пр-т Московський, 256. Формат магазину передбачає, що покупець може самостійно вибрати і взяти необхідні товари, а консультує персонал, здійснює наливає напої і виконує касові операції. Крім розливного пива, в асортименті є бутильовані позиції (в т. ч. українські та закордонні крафтові сорти пива, вина, слабоалкогольні і безалкогольні напої. Помітно зріс асортимент закусок, солодощів і супутніх товарів.

Розвиваючись по шляху франшизи, мережа Море Пива об’єднує понад 300 магазинів у Дніпропетровській, Полтавській, Кіровоградській, Черкаській, Одеській, Київській і Харківській областях. У квітні 2018 року компанія представила новий бренд HOP HEY, оголосивши про початок повного ребрендингу і реформата фірмових торгових точок, який планує завершити протягом двох років.

Фора у Вишневому

Фора в новому суперформате стане якірним орендарем першого ТРЦ у Вишневому. «В даний час в ТРЦ підписані договори оренди з якірними орендарями: супермаркетом Фора в новій концепції площею 1 500 кв. м, пятизальным кінотеатром «Лінія кіно» та мережею фітнес-клубів Sport Life площею 3 500 кв м», — повідомляє партнер компанії UTG Артем Непосєдов.

Як стверджують в компанії UTG — ексклюзивному брокері торгово-розважального центру, в кінці цього року в місті Вишневе відкриється новий ТРЦ Cherry Mall. Чотирирівневий ТРЦ Charry Mall загальною площею понад 17 000 кв. м і орендною площею 12 000 кв. м, розташований по вулиці Київська, 2 Л, стане першим великим торгово-розважальним центром в місті.

Fozzy Group купила кур’єрську службу Post.ua

Одна з найбільших рітейл-груп Fozzy купила службу адресної доставки Post.ua сообщает Retailers. Оскільки рітейлер став інвестором нового поштового оператора Justin, купівля діючої компанії дозволить швидко вийти на ринок і легко масштабуватися по всім продуктам групи.

Інформацію про угоду повідомив СЕО компанії Justin Юрій Авдиш в інтерв’ю виданню Ліга.Бізнес. “Це адресна доставка по Києву з дуже хорошим клієнтським портфелем, дуже хорошими рекомендаціями від клієнтів, з хорошими технологіями. На цьому фундаменті ми збираємося побудувати національного оператора, в синергії з основним бізнесом Justin”, – розповів Юрій Авдиш.

Читайте також –

Новини FMCG за червень: два Сільпо, АТБ, Metro, Мій Ашан, ВК Експрес та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку