Головна > Досвід > Маркетинг > Вікторія Гнаток: МОРЕ ПИВА стає мережею біршопів HOP HEY
Вікторія Гнаток: МОРЕ ПИВА стає мережею біршопів HOP HEY

Вікторія Гнаток: МОРЕ ПИВА стає мережею біршопів HOP HEY

Чому в МОРЕ ПИВА почався повний ребрендинг мережі і якими будуть біршопи HOP HEY.

Мережа магазинів МОРЕ ПИВА з’явилася в 2009 році і за дев’ять років існування зросла до 300 торгових точок по всій Україні. Наступним логічним кроком для неї став пошук формату, який зміг би задовольнити сучасні потреби споживачів, вигідно відрізнити її від конкурентів і наблизити до європейських стандартів. Так з’явився новий формат beer shop HOP HEY, який змінює культуру торгівлі пивними напоями мережі та розширює асортимент з концентрацією на сімейний відпочинок – коли в магазині можна придбати не тільки пиво і закуски, але і ракетки для бадмінтону або інші предмети, необхідні для активного відпочинку. Як швидко з ринку зникне знайомий багатьом бренд, що зміниться крім назви і як розроблявся формат, RAU розповіла директор департаменту стратегічного маркетингу мережі МОРЕ ПИВА/HOP HEY Вікторія Гнаток.

– Чому вирішили провести ребрендинг?

– Те, що виглядає як ребрендинг, насправді не є таким у чистому вигляді. Ми не просто змінюємо назву і візуальні стандарти. Ми міняємо філософію, змінюємо наш основний продукт, і робимо це за допомогою зміни формату магазину в сукупності з традиційним ребрендингом.

– Що послужило причиною?

– Причин для таких змін було кілька. Коли в 2009 році МОРЕ ПИВА виходило на ринок, ми пропонували, по суті, унікальний формат. Але за дев’ять років з’явилося безліч конкурентів, які використовують не тільки аналогічний формат, але й дуже схожі назви. Зустрічаються навіть випадки повного копіювання дизайну та облаштування торгової точки. Крім того, яким би заїждженим не було це формулювання, ми прагнемо дати покупцеві більше: більше комфорту, більше вибору. Наш базовий поточний формат має безліч переваг, і він досі актуальний, але у нас з’явився ряд ідей, які неможливо було реалізувати на існуючій платформі.

– Вже запустили перші оновлені заклади?

– Перші біршопи відкрилися в Дніпрі. Зараз їх вже два. Також найближчим часом планується розпочати реформат магазинів в Києві. А далі паралельно і в інших містах присутності.

– З якою швидкістю плануєте оновлювати біршопи?

– Будемо оновлювати приблизно по 10 магазинів в місяць, плюс відкривати нові.

– Це скільки вам знадобиться на це часу?

– Приблизно за два роки HOP HEY повинен повністю замінити бренд МОРЕ ПИВА.

– Як саме розроблявся формат?

– З 2016 року фахівці мережі працювали над створенням нового формату магазину. Ми відкривали експериментальні торгові точки, аналізували результати, вносили зміни в проект. У підсумку ми прийняли рішення поступово переформатувати всю мережу. Разом з цим рішенням прийшло усвідомлення що кардинально оновленому продукту необхідне нове, більш сучасне ім’я. Таке, яке добре буде читатися і сприйматися не тільки в Україні, але і в Європі.

– Чи плануєте вихід на зарубіжні ринки?

– Поки тільки в довгостроковій перспективі, але освоювати закордонні ринки будемо.

– Ребрендинг самі готували?

– Комплексне рішення, яке відповідало б нашим потребам, знайшли разом з креативною командою FEDORIV – магазини МОРЕ ПИВА перетворюються в beer shop HOP HEY.

– Що це означає?

– HOP в перекладі з англійської означає «хміль». А ще є прислів’я «Не кажи «гоп», поки не перескочиш». Тобто не розслабляйся, поки всі справи не будуть зроблені. «Хоп» – це символ останнього невеликого зусилля, перед тим, як можна буде відпочити. А що це за сила? Наприклад, зайти в магазин або зробити замовлення на сайті.

HEY – це видих полегшення, коли ви вже можете остаточно розслабитися. Ну а якщо ви збираєтеся відпочивати весело у великій компанії, то це можна розшифрувати як клич типу «Хей, друзі! Давайте повеселимося».

– Що у результаті зміниться разом з назвою в мережі?

– Зміни будуть кардинальними. Наприклад, зміниться відтінок фірмового червоного кольору. Ну а якщо без жартів, нове ім’я і новий стиль – це лише обгортка. А під нею: розширення асортименту товарів, збільшення площі та зміна організації торгових залів, зміна самого процесу покупки.

– Як це вплине на процес покупки?

– Завдяки змінам в організації торговельних залів та алгоритм продажу, відвідувачі більше не будуть дихати один одному в потилицю. Тепер у них є можливість швидко взяти потрібні товари самостійно, не чекаючи, поки продавець обслужить інших клієнтів, або навпаки вдумливо ознайомитися з асортиментом і не поспішаючи зробити вибір.

– Наскільки зміниться асортимент?

– Крім улюблених сортів розливного пива, в нових біршопах передбачено наявність пляшкових позицій, у тому числі крафтового пива, популярність якого продовжує зростати. Також асортимент поповниться супутніми товарами для відпочинку і розваг. HOP HEY – це вже не море розливного пива, а магазин товарів «для душі», магазин біля будинку, куди можна прийти за емоціями всією сім’єю, тому що вибір не вичерпується пивом і закусками.

Читайте також

Новини ресторанів і кафе: Pizza Veterano, Salateira в Харкові, Domino’s Pizza в Одесі, Сушія і Білий налив

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора