АТБ планує відкрити до 30 магазинів в новому форматі до кінця 2017 року
Торгова мережа АТБ до кінця 2017 року планує відкрити близько 30 магазинів АТБ в новому форматі в різних регіонах України.
Як повідомили rau.ua у прес-службі компанії, в першу чергу магазини нового формату з’являться в Харкові, Запоріжжі та Дніпрі. Нагадаємо, раніше найбільша в Україні мережа магазинів вже відкрила три торгові точки в новому дизайні в Дніпрі. Тут же планується відкрити ще 16 магазинів нового формату до кінця року.
Як відзначають в компанії, супермаркети АТБ в новому форматі – це експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. В них встановлено холодильне і морозильне обладнання останнього покоління, а також новітня система освітлення, побудована на базі LED технологій. Вона не тільки дозволяє економити електроенергію, але й створює більш приємну атмосферу магазину. Застосовані в будівництві технології утеплення, опалення і рекуперації енергії скорочують до 70% витрат на опалення.
«Впровадження передових технологій і практик, які існують на сьогодні в галузі роздрібної торговлі – один з основоположних принципів розвитку торгової мережі АТБ-маркет. Відкриття таких торговельних точок не є початком розвитку абсолютно нового формату магазинів, а лише оновлення чинної концепції дискаунтерів. Ті кошти, які корпорація АТБ вкладає в створення нового формату магазинів, економічно виправдані», – підкреслив генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.
Зазначимо, що перший АТБ в новому форматі був відкритий у жовтні минулого року в Дніпрі. У компанії також нагадали, що з початку 2017 року АТБ відкрила вже 39 нових дискаунтерів, 22 з яких – в західних областях країни. Тільки в березні і квітні свою роботу тут почали 10 магазинів.
Довідка. Корпорація АТБ — об’єднання крупних українських компаній, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика «Квітень», м’ясна фабрика Фаворит Плюс, спортивний комплекс «Схід». Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа АТБ.
Торгова мережа АТБ – найбільший за кількістю магазинів гравець на українському ринку рітейлу. За станом на середину травня 2017 року мережа налічувала 872 магазину в 221 містах України. Товарообіг мережі в 2016 році виріс на 25,5% — до 58,5 млрд грн (з ПДВ). При цьому компанія відкрила 112 нових торгівельних точок, розширивши мережу на 15,5%.
Читайте також –
Борис Марков, АТБ: За темпами зростання поступаємося лише показникам 2012-13 років