JYSK буде відкривати в Україні магазини нового формату “3.0” і реконструювати старі точки У планах компанії – щорічно відкривати не менше 12 магазинів і за 6 років повністю оновити мережу. НовиниНовини компаній 9 Серпень 2018 1178
Сергій Корецький, WOG: Непаливні продажі – якір для споживача Генеральний директор мережі АЗК WOG про боротьбу АЗС за клієнтів і про те, як кава з хот-догами допомагає в цьому... МаркетингПерсоналії 3 Серпень 2018 2574
Смачна угода. Хто купив дев’ять ресторанів у Дмитра Заходякіна Відомий київський ресторатор продав частину бізнесу. Покупці – співвласник Tarantino Володимир Володарський і ряд інших... НовиниНовини компаній 31 Липень 2018 1623
Турецький вал: як рітейлери з Туреччини розвиваються в Україні Турецькі рітейлери одягу активізували експансію в Україні. За оцінками експертів, вони здобули вже 15% місцевого ринку. АналітикаНовини 23 Липень 2018 884
Олексій Панасенко, NOVUS: Продуктовий рiтейл буде більше переходити на самообслуговування Операційний директор NOVUS Олексій Панасенко про розширення мережі в Києві та регіонах, кадровий голод в українському... Новини компанійПерсоналії 16 Липень 2018 2347
Маркетинг-директор Metro Cash&Carry Ukraine: Яким буде Metro в 2025 році Оксана Куликова, директор з маркетингу Metro Cash&Carry Ukraine, про те, як компанія розвивається в напрямку трендів, digital і... ДосвідНовини компаній 11 Липень 2018 2000
Місць немає: чому рітейлери сповільнили темпи розвитку У поточному році українські продовольчі рітейлери відкриють менше нових магазинів, ніж в минулому році. Це... АналітикаДосвід 2 Липень 2018 1158
Англія в Україні: в чому особливість магазинів Фокстрот нового формату (+фото) В рамках програми рестайлінгу мережа планує оновити 40 магазинів до кінця року. Перші торгові точки вже почали роботу. МаркетингНовини компаній 20 Червень 2018 1115
Чужа марка: як українські рітейлери та ресторатори розвиваються по франчайзінгу Використовуючи відомий бренд та налагодженні технічні процеси, підприємці-початківці успішно розвивають бізнес як в... ДосвідНовини компаній 15 Червень 2018 1060
Їжа класу «преміум»: навіщо Сільпо, Фора і АТБ відкривають елітні продуктові маркети Le Silpo, Favore, Gourmet House, АТБ та Фора в новому форматі: FMCG-мережі відновили розвиток преміальних магазинів. Чому з’явилася... АналітикаНовини компаній 14 Червень 2018 6874
Ювелірний бренд SOVA відкрив магазин в ТРЦ Dream Town Ювелірний рітейлер SOVA зміцнив позиції в Києві ще одним торговим об’єктом. ВідкриттяНовини 30 Травень 2018 1366
CBRE: Київ зайняв четверте місце в Європі за кількістю нових брендів у 2017 році Серед усіх міст світу українська столиця по виходу нових торгових марок виявилася на 14-му місці. Україна зайняла 15-й... АналітикаНовини 22 Травень 2018 1370