У стилі модерн: Modern-Expo розпочала ребрендинг (фото та відео)

У стилі модерн: Modern-Expo розпочала ребрендинг (фото та відео)

27.02.2019 08:00
  531
Іван Зайцев

Глобальний виробник і постачальник комплексних рішень для рітейлу, міжнародна компанія Modern-Eхро почала процес ребрендингу.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Це перша серйозна зміна айдентики за 22 роки існування компанії, не враховуючи незначних рестайлингів логотипу. У 2018 році Modern-Eхро визначила місію — допомогти рітейлу продавати, а покупцям – купувати. Її візія – бути агентом змін у європейському рітейлі сьогодні та в усьому світі — завтра. Трансформація фірмового стилю лише відображає значні структурні та продуктові зміни всередині компанії.

Modern-Eхро працює за принципом комплексного підходу, гнучкості в роботі, операційної досконалості та взаємовигідних відносин. Позиціонування бренду – We Create Retail New! – означає, що відтепер компанія не лише будує нові сучасні магазини, а й намагається зрозуміти майбутнє рітейлу, допомагає своїм клієнтам і партнерам визначитись із правильним напрямком розвитку, правилами взаємодії та успіху. У такій співпраці Modern-Eхро – найнадійніший партнер.

На основі візії, місії та позиціонування українська креативна агенція MadCats розробила для Modern-Eхро новий фірмовий стиль. В його основу закладене розуміння рітейлу як простору, який можна змінювати, робити його живим, цікавим і стильним. Гнучкий та зрозумілий стиль передбачає його використання у поєднанні з різними матеріалами.

Обладнання Modern Expo в супермаркеті Сільпо, Харків

Ребрендинг Modern-Eхро буде проходити в декілька етапів протягом всього 2019 року: завершиться адаптація нової системи знаків і позначок для рекламних матеріалів, уніформи, автомобілів, вантажів, посилок, а також на різноманітних готових виробах. Зміняться вивіски офісів Луцька, Любліна й інших представництв, а також виробничих майданчиків Вітебська та Верхньодніпровська.

Офіційна презентація нового стилю компанії відбудеться під час третього Modern Retail Forum 28 березня в Києві і 28 травня – у Варшаві.

Довідка. Modern-Expo Group міжнародна компанія, постачальник №1 комплексних рішень для рітейлу в Центральній і Східній Європі. Виробничі майданчики, загальною площею 112 000 кв. м, знаходяться в Луцьку (Україна), Верхньодніпровську (Україна) та Вітебську (Білорусь).

Modern-Expo постачає обладнання в понад 70 країни світу; асортимент компанії – більше 50 000 найменувань, зокрема, торгові стелажі, касові бокси, обладнання з нержавіючої сталі, каси самообслуговування, стелажі високого складування, POS-обладнання, холодильне обладнання; компанія також розробляє SMART-рішення для рітейлу. 11 офісів компанії знаходяться в Україні, Франції, Польщі, Білорусі, Німеччині, Великобританії, ОАЕ та інших країнах.

Протягом 2018 року Modern-Eхро зросла в об’ємах продажів на 26%. А згідно затверджених планів, у 2019-му компанія планує реалізувати на 33% більше продукції відносно обсягів 2018 року.

Серед клієнтів Modern-Expo такі відомі компанії як: Groupe Auchan, PepsiCo, Metro AG, British American Tobacco, Philip Morris, Imperial Tobacco, Carrefour, OKKO, АТБ, Union COOP, E.Leclerc, Fozzy Group, Rewe Group, Zabka, Henkel, SPAR та інші.

Обладнання Modern Expo в гіпермаркеті Ашан, Київ

Коментарі представників мережі та розробників нової айдентіки

Петро Пилипюк, генеральний директор Modern-Eхро:

«Компанія Modern-Eхро змінює свій стиль — графіку та дизайн, логотип та підпис. Але зовнішні зміни нічого не означають без головного посилу: внутрішньої готовності до змін і рішення розповісти про це нашим партнерами, клієнтам, колегам.

Ми завжди були динамічною компанією. Але швидкість змін останніх трьох років просто вражає. На це є багато причин, але головна — світ став глобальним, тож і ми в ньому не такі, якими були всього кілька років тому.

І якщо компанія Мodern-Eхро говорить сьогодні про створення магазину майбутнього, про нові тренди, то саме тому, що відповідає вимогам часу. Тепер ми маємо донести цей меседж прийнятим у всьому світі способом: іншим виглядом, тональністю, стилістикою. Ребрендинг — це інструмент, спосіб комунікації з усім світом. Така відкритість перед собою та іншими ще більше укріпить довіру до нас як глобальної компанії — постачальника комплексних рішень для рітейлу, як компанії, яка прагне стати №1 у світі».

Обладнання Modern Expo в маркеті Spar, Краків, Польща

Богдан Лукасік, співвласник, голова Наглядової ради Modern-Eхро:

«Усе, що привело компанію Modern-Eхро до успіху, лишається нашою прекрасною історією. Ми ставимо у цьому місці крапку, і починаємо писати наступний розділ, у якому вже нова стратегія, новий спосіб розвитку — We Create Retail New! — і шляху назад немає. Вірю в те, що ці зміни допоможуть Modern-Eхро реалізувати наші великі цілі.

Рішення про ребрендинг компанії Modern-Eхро не таке просте, як могло б здатися на перший погляд. Наша компанія завжди була сучасною та відкритою, але при цьому доволі стриманою у своїх зовнішніх атрибутах — назві, логотипі, кольорі. І зараз, насамперед перед собою, на рівні відчуттів, ми визнаємо, що внутрішньо змінились настільки, що про це час повідомити всіх, з ким маємо тісні бізнес-зв’язки чи лише починаємо наші ділові стосунки. Наш новий стиль підтверджує наш новий рівень! Але ці зміни стосуються не лише логотипу, але й нового способу розуміння нас з боку клієнтів і партнерів».

Обладнання Modern Expo в магазині при АЗС Glusko, Київ

Ігор Дідок, керівник департаменту маркетингу Modern-Eхро:

«Кожна людина і кожна компанія повинні діяти відповідно до того, що вони проповідують. Мodern-Eхро — компанія з майбутнього. Створюючи нові рішення для рітейлу та пропагуючи інновації, вона не може виглядати так само, як це було двадцять років тому. Тому що це вже дві різні компанії: Modern-Eхро колишня та сучасна. Колишня — це про виробництво різноманітного торгового обладнання, сучасна: про комплексні рішення для рітейлу — від концепту до реалізації. У нас для цього є все: у складі Modern-Eхро є компанії, відповідальні за інновації, дизайн, інжиніринг. У нашому арсеналі аналітика, дослідження, тестові лабораторії та R&D-центр. Тому сьогодні для нас ребрендинг — це ще й позиціонування себе як експертів.

Особисто для мене новий стиль — це велика радість. Мені подобається ним ділитися, бо це щось дійсно круте. Розповідатиму про цей досвід під час третього Modern Retail Forum, що проходитиме в Києві 28 березня у рамках Retail & Development Business Expo – 2019. Тема: «Стратегія бренду – ядро змін в компанії». Принагідно запрошую побувати на заході, який організовує Modern-Eхро».

Обладнання Modern Expo в мінімаркеті Копійка, Одеса

Гліб Петров, креативний директор і партнер креативної агенції MadCats:

«Проект із Modern-Eхро Group розпочався з нашого візиту в головний офіс, що в Луцьку. Коли ми оглянули все, познайомилися з людьми і побували на сучасному виробництві, то побачили, що життя компанії уже давно попереду того візуального образу, який вона транслює назовні. І, мабуть, немає кращої роботи, ніж будувати образ для сучасної, високоефективної компанії, що представляє Україну на міжнародних ринках.

Ми хотіли не просто осучаснити образ компанії, усунувши невідповідність між її виглядом і тим, якою вона є насправді. Ми прагнули зазирнути в майбутнє і продемонструвати, що вона завжди готова до змін. Наповнити айдентику сенсом, закласти ідею рітейлу як простору для людей, компаній та інновацій. А ще ми створили гнучку систему, за допомогою якої можна створювати суббренди та брендувати структурні підрозділи.

У логотипі ми прибрали зайве, тобто те, що викликало технічні проблеми в роботі: дрібні шрифти, зайвий контраст в штрихах, тонкі лінії. Власне те, що заважає логотипові жити на властивих йому носіях на зразок металу. Простота ж та геометричність форм дають йому майбутнє. А з історією й надалі буде повʼязувати назва та колір, якому ми лише змінили відтінок, залишивши його у спадково червоному спектрі.

Бажаємо Modern-Eхро досягнення нових вершин!»

Читайте також –

Компанія Modern-Eхро запрошує на третій Modern Retail Forum


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  38
Усі новини ринку