Рейтинг Forbes-2000: найдорожчі рітейл-компанії світу (інфографіка)

Рейтинг Forbes-2000: найдорожчі рітейл-компанії світу (інфографіка)

22.06.2017 09:00
  1546
Іван Зайцев

Які з компаній сфери роздрібної торгівлі увійшли у список Forbes-2000 найдорожчих компаній світу.

Американське видання Forbes підготувало черговий глобальний огляд 2000 найбільших публічних компаній світу. Місце у списку визначається за чотирма показниками: виручка, чистий прибуток, активи і капіталізація. Саме завдяки такому підходу список виглядає дуже відмінно від традиційних рейтингів Forbes, Fortune або Deloitte. Наприклад, китайські банки, чиї активи оцінюються в трильйони доларів за рахунок тисяч відділень по всій країні, займають позиції вище, ніж Facebook або Amazon.

З 2000 компаній, що потрапили в огляд американського видання, без малого 800 мають відношення до сфери роздрібної торгівлі та громадського харчування. У своєму рейтингу Forbes розділив їх на різні напрямки рітейлу, в тому числі і не по самим звичним для українців критеріям. Якщо у нас мережі традиційно поділяються на Fashion, Drogerie, FMCG, громадське харчування і так далі, то в прийнятій в США класифікації розрізняються ще і компанії, які продають власну продукцію, універмаги, дискаунтери та інше. Переважна більшість компаній – зі Сполучених Штатів, втім, з кожним роком в списку все більше представників Китаю та інших азіатських країн.

У тому числі і тому багато назв у списку Forbes-2000 для українців незнайомі. Але при цьому вистачає і всесвітньо відомих марок у кожній категорії: Dior, Nike, Inditex, H&M, METRO, Marks&Spenser, Walmart та багато інших. В інфографіці нижче представлені фінансові результати, прибуток, вартість активів і загальна вартість за даними Forbes.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку