
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Більш важлива роль чат-ботів, розвиток сегменту Internet of Things, важливість унікального customer experience, використання роботів і доповнена реальність – що буде визначати розвиток торгівлі в 2019 році.
Цей матеріал доступний російською мовою
Свою версію головних технологічних і програмних тенденцій роздрібної торгівлі, як офлайн, так і онлайн, пропонує Кліффорд Чі в блозі HubSpot, переклад EVO.busines.
Facebook Messenger вже став одним з найбільш перспективних і зручних каналів для споживачів при купівлі роздрібних товарів – 53% споживачів люблять робити покупки в компаніях, які при підписці на їх FB-аккаунт дозволяють безпосередньо задати питання в Facebook і без зволікання на нього відповідають. Цей шлях комунікації і продажів буде бурхливо розвиватися.
Але для багатьох магазинів складно платити зарплатню людині, що безперервно відповідає масі фоловерів в месенджері. Не кажучи вже про проблему відповідати клієнтам в неробочі години, у вихідні. Також у профільного співробітника бувають відпустки, відгули, лікарняні.
Тому для роздрібних торговців важливо налаштувати боти Messenger – які автоматично опрацюють помірно складні взаємодії, такі як привітальні бесіди та розмови про пошук товару.
Щоб стимулювати ще більше продажів за допомогою Facebook Messenger, великі рітейлери в 2019 році планують запустити й ботів, які дозволять користувачам розміщувати замовлення безпосередньо в месенджері, й до того ж зуміють їх передавати відповідним менеджерам.
Завдяки Internet of Things роздрібні торговці можуть збирати бази даних про контекст використання товарів своїми клієнтами. Це дозволяє магазину відправляти відповідні маркетингові повідомлення та здійснювати продажі.
Наприклад, якщо у клієнтці в холодильнику закінчилося молоко або воно псується, смарт-холодильник може розпізнати її потреби та відобразити на своєму екрані або на її смартфоні повідомлення про кращі пропозиції онлайн-покупки й доставки молока в місті. Покупець може відразу замовити товар через один із цих смарт-пристроїв.
У 2019 році продавці почнуть масово оптимізувати свої товарні сторінки та методи просування під смарт-пристрої Internet of Things і під смарт-динаміки з голосовими помічниками. А покупці почнуть масово цими пропозиціями користуватися.
Більшість людей дорожить емоціями. І хоча ми можемо до нашої ідентичності прикріплювати матеріальні елементи, такі як наш iPhone або автомобіль – ці речі рано чи пізно втрачають привабливість; ми кидаємо їх, щоб замінити їх новітнім товаром, визначальним тенденцію.
Оцінка ж емоцій змінюється набагато рідше – лише кілька разів у житті. Десятиріччями багато враження ми продовжуємо оцінювати однаково.
Отже, в сенсі стабільності впливу на клієнта матеріальні покупки не можуть змагатися з яскравими емоціями, отриманими при відвідуванні магазину або його сайту. Створюючи спеціальні магазини, які не тільки продають товари, але й дають унікальний досвід для покупців, роздрібні торговці можуть залучити клієнтів до чудових, незабутніх вражень.
Це робить набагато більший емоційний вплив, ніж покупка товару. Тому споживачі охоче діляться цим досвідом один з одним.
Сognitive computing – робототехнологія, заснована на аналізі величезної кількості даних про клієнтів, про типовий для них процесі вибору.
Використовуючи комп’ютери та роботів у своїх магазинах, які можуть реально розуміти розмовну мову та точно відповідати на звичайні питання людей, співробітники магазинів й інших підприємств роздрібної торгівлі можуть звільнитися для більш складних робіт.
Наприклад, Hilton Hotels представили ресепшіоністку-робота Конні – вона може допомогти гостям знайти найкращі пам’ятки та ресторани в даному районі. Конні може навіть рухатися і вказувати своїм тілом, щоб направляти гостей в будь-яке місце в готелі. Завдяки Конні співробітники ресепшн готелю можуть зосередитися на більш важливих завданнях.
Роздрібні торговці меблями та предметами інтер’єру, такі як IKEA і Wayfair, вже розробили програми доповненої реальності, які візуально «розставляють в будинку» своїх клієнтів 3D-моделі меблі, що продаються, аксесуари, матеріали для ремонту тощо.
Додаток дозволяє розглянути меблі у власному інтер’єру клієнта під будь-яким кутом і в будь-якому світлі. Користувачі можуть зберегти отримані візуалізації розміщення меблів для подальшого використання майстрами збірки і ремонту.
У 2019 шляхом розвитку додатків Augmented Reality підуть і багато інших рітейлери, в тому числі, й зовсім невеликі онлайн-магазини.
Translated from English. Source: HubSpot.com. Author: Clifford Chi
Джерело: EVO.business
Читайте також –