Онлайн-маркетплейси: топ-6 трендів 2019 року

Онлайн-маркетплейси: топ-6 трендів 2019 року

05.02.2019 08:10
  1071
Ukrainian Retail Association

Що чекає інтернет-маркетплейси і електронні торгові майданчики в році, що наступив.

Цей текст доступний російською мовою

Контент-агентство Besedo опитало топ-менеджерів, які працюють з торговельними майданчиками в інтернеті, про те, що буде визначати роботу маркетплейсов в 2019 році. Статтю перевели в EVO.business. RAU публікує адаптовану версію матеріалу

1. Звуження, персоналізація видачі в каталогах маркетплейсів

Патрік Фріск, генеральний директор Besedo: «Час – гроші, і користувачі не хочуть на маркетплейсі прокручувати сторінку за сторінкою каталоги або результати видачі за запитом. Маркетплейси стали вже дуже великими. З 2019 року маркетплейс, який хоче виграти, повинен надавати відвідувачам більше можливостей максимально звузити запит, відфільтрувати необхідну інформацію або швидко перейти по дереву категорій.

І будуть видаватися за запитами внутрішнього пошуку лише найбільш якісні, найбільш безпечні і максимально релевантні результати – а не всі можливі.

Щоб забезпечити по-справжньому персоналізований користувальницький досвід для кожного окремого користувача, з 2019 року торговельні майданчики в інтернеті почнуть впроваджувати машинне навчання і СRM для постійних клієнтів

2. Запуск маркетплейсами майданчиків для різних сегментів покупців

Анджей Олейник, засновник і генеральний директор Homsters (онлайн-сервіси для торгівлі нерухомістю в ряді країн): «У маркетплейсів з 2019 року з’являється нове ігрове поле: персоналізація обслуговування клієнтів. Не досяжність, не кількість лістингів – а те, що кожен гравець знає про кожного зі своїх клієнтів. І наскільки добре він може адаптувати свою платформу до потреб кожного користувача.

Ми очікуємо, що багато гравців з цього року будуть активно і швидко рухатися в наступних напрямках:

  • Інвестування в збір і аналіз даних користувача. Головний тренд маркетплейсів в 2019 році зводиться до створення СRM і персоналізації на підставі отриманих даних;
  • Запуск маркетплейсами окремих субплощадок і нових торгових майданчиків для різних сегментів користувачів;
  • Маркетплейси будуть як і раніше використовувати свої домени і бренди для залучення трафіку, але використовуватимуть сегментування користувачів і відправляти їх на майданчик,що найбільш за все їм підходить, а не намагатися обслуговувати всіх в рамках однієї платформи».

3. Штучний інтелект + адаптація до нового «покоління протесту»

Дейвор Анічич, директор з розвитку бізнесу Styria Data Science (творці штучного інтелекту по обробці даних про користувачів; співпрацюють з частиною маркетплейсів): «2019 рік стане поворотним моментом для всієї індустрії торгових майданчиків в інтернеті. Це буде технологічне зрушення, засноване на штучному інтелекті. На нього накладається зміна поколінь: пішла епоха “спокійного хіпстера” 2008-18 років. Приходять у доросле життя люди, народжені в XXI столітті і в останні роки століття XX-го. Вони – досконала буря!

Все це змусить маркетплейси швидко модернізуватися або зникнути: вже не існує зони комфорту.

Єдиний шлях просування – швидке впровадження штучного інтелекту в ядро ​​бізнесу. З 2019 року штучний інтелект дуже глибоко трансформує торгові майданчики, революціонізує призначений для користувача досвід як для продавців, так і для покупців».

4. Штучний інтелект

Лучіан Лункан, голова ради директорів ICMA (Міжнародна асоціація ринків капіталу): «Штучний інтелект продовжить трансформацію маркетплейсів. Три основні категорії, де штучний інтелект просунеться найбільш масово в 2019 році – це:

  • Автоматичний розподіл товарів за категоріями; темами;
  • Автоматизовані щоденні рекомендації за цінами виходячи з онлайн-аналізу конкурентного поля;
  • Автоматизація запобігання шахрайства.

Пошукова оптимізація під голосові запити теж буде зростаючою активністю 2019 року.

5. Поліпшення UX + фінансові та юридичні послуги на маркетплейсах

Катя Ріфлера, власник і директор Aimgroup (велике івент-агентство; обслуговує команди провідних маркетплейсов): «Існує один домінуючий тренд для маркетплейсов в 2019 році: сonvenience, комфортність взаємодії. Цей напрямок, в якому рухаються всі.

Чудова підтримка клієнтів з сильним особистісним, персоналізованим компонентом буде визначальним фактором успіху.

Другий тренд 2019 року: на існуючі маркетплейси масово вийдуть юриспруденція, страхування і фінанси. У наступні роки користувачі зможуть упорядкувати всі свої платежі та контракти на одному маркетплейсі.

6. Маркетплейси для виконавців робіт + питання безпеки + AR-VR-IoT-Voice

Том Клементсон, директор департаменту обслуговування споживачів ShieldPay (платіжний сервіс, що утримує виплату коштів продавцю до підтвердження від покупця; працює з низкою маркетплейсов): «Ось мої 4 прогнози для торгових майданчиків в інтернеті:

  1. Онлайн-майданчики для пошуку виконавців робіт і послуг будуть бурхливо рости в 2019 році.
  2. Ми побачимо на маркетплейсах жорсткі способи перевірки особистості покупця і продавця.
  3. Позначки про безпеку покупки, гарантованою маркетплейсом, будуть в центрі уваги покупців в 2019 році.
  4. У 2019 доповнена реальність, віртуальна реальність, голосові технології і покупки з використанням смарт-годин (і інших об’єктів інтернету речей) ще не стануть мейнстримом. Але ми побачимо величезний ріст публікацій вражень від таких покупок і продажів, від взаємодії з клієнтами при використанні цими технологій.

Тому для мене (і не тільки для мене) 2019 рік стане ще й роком, коли я вперше спробую купувати і продавати, керуючи голосовим помічником Alexa зі свого ліжка!

І роком, коли маркетплейси почнуть пропонувати ці технологічні зручності своїм продавцям ».

Джерело: Besedo.com

Читайте також –

Топ-4 глобальних SEO-тренди інтернет-торгівлі в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  244
Усі новини ринку