
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Що чекає інтернет-маркетплейси і електронні торгові майданчики в році, що наступив.
Цей текст доступний російською мовою
Контент-агентство Besedo опитало топ-менеджерів, які працюють з торговельними майданчиками в інтернеті, про те, що буде визначати роботу маркетплейсов в 2019 році. Статтю перевели в EVO.business. RAU публікує адаптовану версію матеріалу
Патрік Фріск, генеральний директор Besedo: «Час – гроші, і користувачі не хочуть на маркетплейсі прокручувати сторінку за сторінкою каталоги або результати видачі за запитом. Маркетплейси стали вже дуже великими. З 2019 року маркетплейс, який хоче виграти, повинен надавати відвідувачам більше можливостей максимально звузити запит, відфільтрувати необхідну інформацію або швидко перейти по дереву категорій.
І будуть видаватися за запитами внутрішнього пошуку лише найбільш якісні, найбільш безпечні і максимально релевантні результати – а не всі можливі.
Щоб забезпечити по-справжньому персоналізований користувальницький досвід для кожного окремого користувача, з 2019 року торговельні майданчики в інтернеті почнуть впроваджувати машинне навчання і СRM для постійних клієнтів
Анджей Олейник, засновник і генеральний директор Homsters (онлайн-сервіси для торгівлі нерухомістю в ряді країн): «У маркетплейсів з 2019 року з’являється нове ігрове поле: персоналізація обслуговування клієнтів. Не досяжність, не кількість лістингів – а те, що кожен гравець знає про кожного зі своїх клієнтів. І наскільки добре він може адаптувати свою платформу до потреб кожного користувача.
Ми очікуємо, що багато гравців з цього року будуть активно і швидко рухатися в наступних напрямках:
Дейвор Анічич, директор з розвитку бізнесу Styria Data Science (творці штучного інтелекту по обробці даних про користувачів; співпрацюють з частиною маркетплейсів): «2019 рік стане поворотним моментом для всієї індустрії торгових майданчиків в інтернеті. Це буде технологічне зрушення, засноване на штучному інтелекті. На нього накладається зміна поколінь: пішла епоха “спокійного хіпстера” 2008-18 років. Приходять у доросле життя люди, народжені в XXI столітті і в останні роки століття XX-го. Вони – досконала буря!
Все це змусить маркетплейси швидко модернізуватися або зникнути: вже не існує зони комфорту.
Єдиний шлях просування – швидке впровадження штучного інтелекту в ядро бізнесу. З 2019 року штучний інтелект дуже глибоко трансформує торгові майданчики, революціонізує призначений для користувача досвід як для продавців, так і для покупців».
Лучіан Лункан, голова ради директорів ICMA (Міжнародна асоціація ринків капіталу): «Штучний інтелект продовжить трансформацію маркетплейсів. Три основні категорії, де штучний інтелект просунеться найбільш масово в 2019 році – це:
Пошукова оптимізація під голосові запити теж буде зростаючою активністю 2019 року.
Катя Ріфлера, власник і директор Aimgroup (велике івент-агентство; обслуговує команди провідних маркетплейсов): «Існує один домінуючий тренд для маркетплейсов в 2019 році: сonvenience, комфортність взаємодії. Цей напрямок, в якому рухаються всі.
Чудова підтримка клієнтів з сильним особистісним, персоналізованим компонентом буде визначальним фактором успіху.
Другий тренд 2019 року: на існуючі маркетплейси масово вийдуть юриспруденція, страхування і фінанси. У наступні роки користувачі зможуть упорядкувати всі свої платежі та контракти на одному маркетплейсі.
Том Клементсон, директор департаменту обслуговування споживачів ShieldPay (платіжний сервіс, що утримує виплату коштів продавцю до підтвердження від покупця; працює з низкою маркетплейсов): «Ось мої 4 прогнози для торгових майданчиків в інтернеті:
Тому для мене (і не тільки для мене) 2019 рік стане ще й роком, коли я вперше спробую купувати і продавати, керуючи голосовим помічником Alexa зі свого ліжка!
І роком, коли маркетплейси почнуть пропонувати ці технологічні зручності своїм продавцям ».
Джерело: Besedo.com
Читайте також –