Топ-4 глобальних SEO-тренди інтернет-торгівлі в 2019 році

Топ-4 глобальних SEO-тренди інтернет-торгівлі в 2019 році

29.01.2019 08:05
  193
rau

Оптимізація під довгі пошукові запити, відео-карусель, швидкість завантаження в мобайлі та цінність бренду як оптимізаційний маячок – які SЕО-тренди будуть найбільш актуальні в 2019 році.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Алгоритм пошукової системи і SEO змінюються стрімко – і важливих SEO-трендів в реальності не 4, а 40 або 400. І все ж четвірку найбільш глобальних з них, до того ж таких, які не відзначалися в минулі роки, спробував виділити EVO.business.

Оптимізація під довгі пошукові запити

Використання ключових слів з довгим хвостом – тобто вузьких за значенням описових пошукових фраз, принаймні, з трьох слів – стає з кожним місяцем все більш перспективним.

По-перше, в голосовому пошуку, в зверненнях до Alexa, Siri запити з довгим хвостом становлять майже 100% – а популярність голосових механізмів пошуку зростає в геометричній прогресії. Крім того, помічено, що фрагменти спеціальних сторінок FAQ або Чaсто задаваємих питань, з’являються у верхніх результатах після голосового пошуку частіше, ніж інші.

По-друге, оновлення основного алгоритму Google від 1 серпня 2018 року, як вважають, пов’язане з більш просунутою здатністю оцінювати, наскільки сайти відповідають EAT-стандартам пошуку.

Не плутайте з їжею: Eat від Google розшифровується «Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness і перекладається« Експертність, Авторитетність, Надійність».

Ці стандарти безпосередньо пов’язані зі здатністю на вашому сайті отримати саме відповіді – EATingable-відповіді на вузькі питання, що задаються пошуковику.

EAT передбачає, що вгорі видачі з’являються інформативні та оригінальні пости (наприклад, в блозі інтернет-магазину чи виробника), інші великі бази нових знань, корисні та привабливі відеоматеріали – і все це відповідає на досить вузькі, точні, а значить, довгі питання.

Краща SEO-стратегія 2019 року для сайтів, пов’язаних з торгівлею або виробництвом на продаж – знайти формат, який відповідає вашій галузі, і присвятити час регулярній подачі нового якісного просвітницького контенту, створюючи і оптимізуючи його під запити з довгим хвостом.

І, звичайно, не забуваючи з цих публікацій відводити внутрішні посилання на інші, які продають сторінки вашого сайту.

Відео-карусель в топі пошукової видачі

Featured snippets, в тому числі, Answer Box і Knowledge Graph – не єдині функції, що видають ваш сайт в топових позиціях пошукової видачі.

З червня 2018 року Google підключив Image Carousel – в якій може вгорі (наприклад, після 4 позиції) видачі показати низку клікабельних прев’ю відео, що відповідають на запит користувача. Зазвичай три прев’ю відразу і ще максимум п’ять за стрілкою вправо.

Щоб «катати» свій сайт на цій каруселі, необхідно провести той же процес, що і для «приземлення» фрагменту вашої сторінки у featured snippets.

Спочатку – гарне дослідження ключових слів, потім – точне формулювання ймовірних питань. І, нарешті, чітке структурування тексту (в разі відео – структурування опису і мета-тегів).

Підказка: відео з заголовком «How To …» найуспішніше потрапляє в ці каруселі.

Швидкість завантаження в мобайлі як фактор search engine

З липня 2018 року Google обіцяв зробити швидкість завантаження сторінок сайту в мобайлі базовим фактором ранжування сайту в пошуковій видачі.

Правда, в реальності на початок 2019 року спостерігачі так і не побачили зміни позицій дуже повільних, але добре оптимізованих сайтів в результатах видачі. Схоже, Google ці півроку тільки тестує механізм.

Однак в році, що наступив, кореляція ранжування для особливо «гальмуючих» сторінок все-таки рано чи пізно стане помітною.

І тоді, якщо швидкість завантаження сайту на смартфоні – не ваша гордість, то мало не всі інші SEO-роботи ризикують піти коту під хвіст.

Цінність бренду як оптимізаційний маячок

Google тепер використовує згадки вашого бренду в своєму пошуковому алгоритмі. Є два способи, якими він може використовувати не нульову цінність бренду в якості фактора підвищення ранжування.

По-перше, пошуковик цінує наявність згадок вашого бренду в контексті тем – згадок, явно не інспірованних вашим бізнесом і, в ідеалі, навіть незаякорених на ваш сайт гіперпосиланнями. Наприклад, в експертних статтях на шанованих сайтах.

Цим ранжування не закінчується: самонавчальна система RankBrain ще й аналізує властивості текстів, в яких бренд згадується; відрізняє піар від чесного контенту – і отримує більш точну картину вашої експертності в певній галузі.

Тестується і розпізнавання логотипів сайтів, а також унікальних предметів (товарів) бренду на фотографіях і відео – не інспірованих компанією і не слідуючих на ваш сайт.

Впровадження механізму оцінювання значущості бренду в незалежному візуальному контенті заплановано на 2021 рік, «але може статися і раніше», повідомляє Google.

По-друге, репутація бренду теж отримала значущість при ранжуванні у видачі. Настрій навколо згадок бренду може вплинути на рейтинг сайту – тут важливі свідчення успішного вирішення скарг, баланс лайків/дизлайків, величина оцінок сайту на різних ресурсах-переліках. Враховується тепер навіть оцінка користувачами коректності вашої реклами.

Тому, хоча хороший лінкбілдінг все ще є способом підвищення ранжування – варто все більше стимулювати природні згадки вашого магазину і бренду взагалі без посилань.

А також відстежувати незалежні згадки вашого бренду в мережі – і проводити ORM и SERM-роботи, зокрема, екологічно нейтралізовувати негативні моменти клієнтського досвіду .

Джерело: EVO.Business

Читайте також – 

Артем Шевченко, Hubber: Як інтернет-магазину не програти конкуренцію маркетплейсам


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку