П’ять популярних міфів про дизайн логотипів Чому сліпе слідування усталеним стереотипам про дизайн логотипів може погубити або спотворити сприйняття бренду і як... Історія вихідного дняДосвід 25 Серпень 2017 1638
На радість гурманам: як буде виглядати перший Le Silpo в Одесі (презентація) 31 серпня в Одесі відкриється преміальний супермаркет Le Silpo площею 2400 кв. м. Як буде виглядати одеський делікатес-маркет... ВідкриттяМаркетинг 24 Серпень 2017 1572
Найкраще – дітям: рейтинг ефективності роботи мереж товарів для дітей Компанія Audit of Sales провела дослідження, присвячене ефективності роботи найпопулярніших українських мереж товарів для... АналітикаМаркетинг 22 Серпень 2017 1579
Віртуальні гроші: як український рітейл використовує криптовалюти Де в Україні можна розрахуватися за покупку за допомогою криптовалюти, як на такі операції дивляться фіскальні органи... E-commerceІнновації 22 Серпень 2017 1311
Засновники бренду byMe: Українські споживачі стали перебірливими Аліна і Дмитро Сердюк про те, як з’явилася ідея створити власний одежний бренд byMe, початок власного бізнесу і... Made In UkraineДосвід 21 Серпень 2017 1641
Товари-близнюки: п’ять всім відомих брендів, що маюсть різні назви у різних країнах Популярні і знайомі українцям товари, які в інших країнах називаються зовсім інакше. Історія вихідного дняМіжнародний досвід 20 Серпень 2017 2910
Кращі ролики тижня: VOVK, FALKE UA, Fest Lokal, ОККО і adidas Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.... Історія вихідного дняМаркетинг 20 Серпень 2017 1087
Мережа АЗС ОККО запустила сервіс безконтактної оплати покупок Програма реалізується ОККО спільно з платіжною системою Mastercard, оплатити покупку можна за допомогою смартфона через... ІнноваціїНовини 19 Серпень 2017 2514
Патріотизм на продаж: чи можна заробити на любові до батьківщини Останнім часом патріотична тематика в продукції стала в Україні трендом. Чи довговічний такий бізнес і яких галузей... Made In UkraineІсторії компаній 19 Серпень 2017 1134
Маркетинг-директор WOG: Підтримуємо вектор інноваційності та швидкості Новий директор по маркетингу мережі АЗК WOG Ольга Капустіна про те, що дозволило їй зайняти посаду, ріст співробітників... МаркетингПерсоналії 18 Серпень 2017 1342
Comfy спростовує причетність до відкриття магазину в Криму У компанії заявили, що їм невідомо, хто саме відкриває магазини в Криму з використанням назви бренду Comfy. В даний час в... КонфліктиНовини 16 Серпень 2017 1328
Рітейлери збільшують рекламну активність на ТБ – дослідження За останніми даними Nielsen Ukraine, рекламна ТВ-активність в січні-липні 2017 року знизилася на 5% в порівнянні з аналогічним... АналітикаМаркетинг 16 Серпень 2017 611