Головна > Досвід > Нові формати > Відкрити вікно: як реконцепция магазину-secret place Окно во двор збільшила оборот на 20%
Відкрити вікно: як реконцепция магазину-secret place Окно во двор збільшила оборот на 20%

Відкрити вікно: як реконцепция магазину-secret place Окно во двор збільшила оборот на 20%

Напередодні Retail & Development Business Awards-2018 редакція RAU розповідає про номінантів на премію “Кращий shop-concept року” і розкриває особливості і результати нових концепцій магазинів.

14 вересня в КВЦ Парковий відбудеться Retail&Development Business Awards 2018, на якому будуть названі та нагороджені найуспішніші компанії рітейлу і девелопменту країни. Кращі з кращих нагороджуються в 26 номінаціях, з них 21-ну нагороду отримають рітейлери і 5 – девелопери.

Цього року список номинацій Retail & Development Business Awards поповнився ще одним конкурсом: «Кращий shop-concept року». Участь в конкурсі є безкоштовною: в ньому оцінюються рітейлери, котрі самостійно висунули свої кандидатури. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувалося шляхом направлення організаторам заповненої анкети встановленої форми по e-mail з вкладенням презентації та пояснювальної записки. Розбивка за сферами діяльності не проводилася.

У номінацію подали заявки 11 компаній, серед яких проект Окно во Двор. Компанія спеціалізується на товарах українських виробників і популяризує продукцію made in Ukraine, а також розвиває в офлайні магазин-secret place. У 2018 було прийнято рішення змінюватися. Що вийшло в результаті і як реконцепция вплинула на результати – в матеріалі RAU.

Основним завданням було створити стильне місце для покупок

Після чотирьох років роботи проекту Вікно у двір, творці проекту вирішили змінюватися, оскільки концепція “магазин-secret place”, який покупець міг знайти, тільки чітко знаючи, де він знаходиться, втратила свою актуальність. Раніше творці проекту свідомо “сховали” торгову точку в одному з київських двориків, не розміщували яскравих вивісок і уникали активно рекламувати її, поширювати інформацію, залучати покупців. Ідея була в тому, щоб додати в покупку елементи квесту: дізнатися про незвичайний магазині від подруги або знайомої, знайти локацію, відвідати і вибрати потрібний товар.

Так виглядав магазин “Вікно у двір” до змін:

Після того, як зміни назріли, співвласники компанії вирішили провести реконцепцію. Компанія відкрила магазин з великою вітриною, оснащений професійним обладнанням і освітленням, з кавової зоною і терасою з видом на Київ.

В середньому, оборот нового магазину щомісяця приростає на 20% до попереднього. Середній чек більше в 1,5 рази. Також в магазині збільшилася відвідуваність, в тому числі і за рахунок імульсивних візитерів.

“Асортимент цього магазину відповідає актуальним модним тенденціям, які тільки з’являються на вулицях Нью-Йорка, Парижа і Лондона. Як і раніше, ми спеціалізуємося на товари українських виробників і продовжуємо популяризувати made in Ukraine. Крім того, новий формат магазину, дозволяє нам надавати майданчик для розміщення корнерів дружніх проектів “, – відзначають в компанії.

Було поставлено кілька завдань:

  • залучити до проекту нову аудиторію;
  • показати ринок made in Ukraine з новою, більш стильною боку;
  • зробити шопінг ще більш комфортним, оскільки крім консультації продавця-стиліста, покупниця має можливість випити смачну каву і поласувати домашнім десертом.

Так виглядає торговельна точка після змін:

В якості розробника і виконавця ідеї виступили співвласники першого магазину українських марок Вікно у двір – Анна Шепілова і Анастасія Мальцева зі своєю командою. Освітленням займалася компанія Nova Light, а меблі виготовила для проекту компанія Craftor.

Читайте також –

Продажі в харківському SPAR нової концепції виросли наполовину (+ фото)

Про автора
Дарья Златьева

Журналист

Всі статті від автора