Іван Портной, EVO Group: Навіщо об’єдналися EVO і Rozetka CEO маркетплейса Prom.ua Іван Портной міркує про те, яке майбутнє у інтернет-магазинів, навіщо об’єднуються великі гравці... E-commerceДосвід 11 Жовтень 2018 1655
За два роки в лідери ринку: як Епіцентр нарощує продажі меблів Навіщо Епіцентр змінює формат меблевих відділів, за рахунок чого досягає дворазового зростання продажів і як вийшов в... ДосвідНові формати 10 Жовтень 2018 3441
Metro Cash & Carry Ukraine відкриє 20 магазинів зменшеного формату Розвиток мережі німецького рітейлера відновиться вже в наступному році, нові торгові точки будуть відкриватися в... Нові проектиНові формати 9 Жовтень 2018 2394
Retail hacks by Arricano: Діджіталізація – вже не тренд, а обов’язкова частина стратегії якісних ТРЦ Олена Погодіна, digital manager Arricano Real Estate Plc, переконана, що діджіталізація вже стала невід’ємною частиною не тільки... ДосвідЛюди девелопменту 9 Жовтень 2018 1394
Аркадій Цукер, Центр стратегічного консалтингу: Покупець став виборцем Чому вже не так важлива унікальна товарна пропозиція, а гонка інновацій і сервісу не приносить конкурентних переваг. МаркетингНовини 8 Жовтень 2018 1603
Реклама тижня: Алло, Аптек Низьких Цін, Under Armour, Леся Нікітюк і ноги Олі Полякової Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 7 Жовтень 2018 1775
Кращі жарти і меми українських рітейлерів у вересні Енріке Іглесіас і АТБ, Ілон Маск з марихуаною і Аптека24, колір настрою Mister Cat, а також Ашан, Укрпошта, Епіцентр К і синя... Історія вихідного дняМаркетинг 6 Жовтень 2018 8964
Ресторатор Юрій Колєснік: Чим більше ти контролюєш – тим менше заробляєш Відомий український ресторатор Юрій Колєснік розповів про відмову від бренду Oliva, передачу ресторанів в управління,... Історії компанійНовини 5 Жовтень 2018 12671
Більшість покупців роблять покупки на основі переконань – дослідження За даними дослідження Edelman дві третини глобальних покупців (64%) роблять покупки на основі своїх переконань. МаркетингНовини 5 Жовтень 2018 818
Французька мережа Carrefour тестує в гіпермаркетах концепцію Outlet У деяких французьких гіпермаркетах Carrefour тестується нова торгова концепція Outlet. Таким чином Carrefour намагається... Нові форматиНовини 5 Жовтень 2018 805
До нового Классу: що поміняли та як виглядає супермаркет Класс в Харкові в новому форматі (+фото) Одна з провідних продуктових мереж Харківського регіону представила магазин в принципово новому форматі. Нові форматиНовини компаній 5 Жовтень 2018 1933
Лілія Резва, МФК Gulliver: Важливо створити магніт, який буде цікавий аудиторії ТЦ Колонка Лілії Резвої, що управляє МФК Gulliver про те, що робить успішним торговий центр. ДосвідЛюди девелопменту 5 Жовтень 2018 4318